Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 617, 618, 619, 620, 621, 622, 623 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werd ook eens tijd zeg -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:00 
 

Niks ervan, post je een keer offtopic in het Wist Je Dat topic, krijg je dat -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optelsom, net als een gele kaart dat kan zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:08 
 

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen uit de klas die gaan schreeuwen tegen mij omdat ik ze niet hoor omdat ik de muziek kei hard aan heb staan op de computer, en uiteindelijk is het nog vrij schamend ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat je alleen kan betalen met een fokking creditcard in de google play store...stelletje achtelijke mensen daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Mensen uit de klas die gaan schreeuwen tegen mij omdat ik ze niet hoor omdat ik de muziek kei hard aan heb staan op de computer, en uiteindelijk is het nog vrij schamend ook.


Ik 'schreeuw altijd al luister ik muziek' dus het tegenovergestelde hier ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
dat je alleen kan betalen met een fokking creditcard in de google play store...stelletje achtelijke mensen daar

Waarom zou je apps kopen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran

Omdat er betaalde apps zijn die de moeite waard zijn wellicht .......
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 22:16 
 

De 4 plaatjes 1 woord app is zeker aan te raden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 22:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
De 4 plaatjes 1 woord app is zeker aan te raden

Zo verslaafd aan he, nu op level 130 ofzo. Vandaag echt met zes man zitten spelen, allemaal door elkaar roepen wat het is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 12:29 
 
Hardtraxx Veteran

dat spelletje is ook een irritatiemomentje want dan zit ik lekker even chill op facebook en dan mijn timeline zit vol met mensen die dom zijn en het antwoord niet weten en het plaatje posten en dan moeten anderen zeggen wat het is alsof mij dat wat kan schelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 12:30 
 

Heb het al uitgespeelt, gaat tot de 192, nu wachten tot de volgende plaatjes erbij komen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Heb het al uitgespeelt, gaat tot de 192, nu wachten tot de volgende plaatjes erbij komen :clap:


level 193 bij mij:P

en steff je kan wel zeggen waarom zou je ze kopen....maar k had nu een app uit blackmarket die na een dag aangaf dat ie de aankoop niet terug kon vinden in de google play store waardoor die dus ineens vanzelf verwijderd werd. en dat is dus een app die k nu dus best wel zou willen kopen.

en maar afvragen waarom er zoveel illegaal gedownload wordt qua apps.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 18:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Real Hardstyle Radio heeft problemen ofzo, mijn set had 10 minuten geleden moeten beginnen, maar nog niks :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 18:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat spelletje met die foto's is niks aan, heb hooguit op 3 setjes lopen blokken maar de rest was veel te duidelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 18:57 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Dat spelletje met die foto's is niks aan, heb hooguit op 3 setjes lopen blokken maar de rest was veel te duidelijk

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 19:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Me dood ergeren aan al die nieuwe noobs/trolls op dit forum. ongelovelijk wat een stuk tuig. echt geen enkele post heeft nuttige inhoud. alleen maar aanvallende reacties of grapjes die totaal niet grappig zijn.....
kan er niet een regel komen voor dat mensen die zich niet kunnen gedragen binnen een bepaalde norm gebanned worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
kan er niet een regel komen voor dat mensen die zich niet kunnen gedragen binnen een bepaalde norm gebanned worden?

Nee doe maar niet. Dan moet ik ook weer een nieuw forum zoeken. :cry:


Zenda schreef:
Real Hardstyle Radio heeft problemen ofzo, mijn set had 10 minuten geleden moeten beginnen, maar nog niks :(

Ze moeten je wel elke keer hebben zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 22:34 
 

The Venator schreef:
Me dood ergeren aan al die nieuwe noobs/trolls op dit forum. ongelovelijk wat een stuk tuig. echt geen enkele post heeft nuttige inhoud. alleen maar aanvallende reacties of grapjes die totaal niet grappig zijn.....
kan er niet een regel komen voor dat mensen die zich niet kunnen gedragen binnen een bepaalde norm gebanned worden?


Zodoende zijn door die trolls die oook IRL mensen zijn artiesten weggegaan omdat iedereen over een track zegt: vet!
een andere kut trolletje, een aapje, kwam zeggen: als niemand het zegt: kuttrack.
dat is de reden waarom Thera weg is van hardtraxx.
en niet terug komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
The Venator schreef:
Me dood ergeren aan al die nieuwe noobs/trolls op dit forum. ongelovelijk wat een stuk tuig. echt geen enkele post heeft nuttige inhoud. alleen maar aanvallende reacties of grapjes die totaal niet grappig zijn.....
kan er niet een regel komen voor dat mensen die zich niet kunnen gedragen binnen een bepaalde norm gebanned worden?


Zodoende zijn door die trolls die oook IRL mensen zijn artiesten weggegaan omdat iedereen over een track zegt: vet!
een andere kut trolletje, een aapje, kwam zeggen: als niemand het zegt: kuttrack.
dat is de reden waarom Thera weg is van hardtraxx.
en niet terug komt
.

Gast wat ben je nou weer aan het lullen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 22:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laten we het dan even over jou hebben En-Er-Gy.
Er zijn een aantal vrouwelijke leden gekomen en mede dankzij jou ook gegaan...

Niet dat ik tot nu toe een voorbeeldfunctie aangenomen heb, maar wat niet is, kan komen. Hoeveel trolls/noobies zijn hier wel niet gestart met het kutten en daarna redelijk normaal gaan doen.. Maar sommige hebben ook na tips en aanbevelingen van andere die normaalheid niet overgenomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 22:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
En-er-gy schreef:
The Venator schreef:
Me dood ergeren aan al die nieuwe noobs/trolls op dit forum. ongelovelijk wat een stuk tuig. echt geen enkele post heeft nuttige inhoud. alleen maar aanvallende reacties of grapjes die totaal niet grappig zijn.....
kan er niet een regel komen voor dat mensen die zich niet kunnen gedragen binnen een bepaalde norm gebanned worden?


Zodoende zijn door die trolls die oook IRL mensen zijn artiesten weggegaan omdat iedereen over een track zegt: vet!
een andere kut trolletje, een aapje, kwam zeggen: als niemand het zegt: kuttrack.
dat is de reden waarom Thera weg is van hardtraxx.
en niet terug komt
.

Gast wat ben je nou weer aan het lullen >.<


Hij lult niet. Thera is weg van hardtraxx. en hij is niet van plan om terug te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 22:57 
 

rakkietakkie schreef:
Laten we het dan even over jou hebben En-Er-Gy.
Er zijn een aantal vrouwelijke leden gekomen en mede dankzij jou ook gegaan...

Niet dat ik tot nu toe een voorbeeldfunctie aangenomen heb, maar wat niet is, kan komen. Hoeveel trolls/noobies zijn hier wel niet gestart met het kutten en daarna redelijk normaal gaan doen.. Maar sommige hebben ook na tips en aanbevelingen van andere die normaalheid niet overgenomen

rakkietakkie, jij bent een noob, jij bent niet zo lang hier.

Jij hebt je nukken, daarom ga ik toch niet janken? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 22:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
En is het hier daarom dus ook minder cool of zo?


toen ik me hier in 2010 op het forum aanmeldde was de sfeer echt leuk. altijd leuek grapjes en nooit gehaat. geen discussies over dingen die niks met muziek te maken hebben en vooral ook een veel leukere sfeer. het is vorig jaar en dit jaar echt hard achteruitgegaan met de sfeer hier..

en deze reactie van jou slaat ook echt weer nergens op.
Vorige  1 ... 617, 618, 619, 620, 621, 622, 623 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic