Waar slaat dit verdomme op alsof wij Nederlanders zitten te wachten op een wedstrijd, stelletje grafturken
Ik heb weer is geen sport 1 verdomme
Gratis zender vd maand. Dan moet je kijken op de zender van de provider laat maar zeggenwrote:Waar slaat dit verdomme op alsof wij Nederlanders zitten te wachten op een wedstrijd, stelletje grafturken
Ik heb ook KPN, kanaal 20 is nu Sport1wrote:Ja maar wij hebben KNP ipv dat bout UPC
Ja had het laatste half uur nog kunnen kijkenwrote:Ik heb ook KPN, kanaal 20 is nu Sport1wrote:Ja maar wij hebben KNP ipv dat bout UPC
Wij hebbe ook KPN idd kanaal 20. Leuke 2e helft met veel strijd en passie! Uiteindelijk ook nog een stunt!wrote:Ja had het laatste half uur nog kunnen kijkenwrote:Ik heb ook KPN, kanaal 20 is nu Sport1wrote:Ja maar wij hebben KNP ipv dat bout UPC
Dat is hier National Geographicwrote:Ik heb ook KPN, kanaal 20 is nu Sport1wrote:Ja maar wij hebben KNP ipv dat bout UPC
Dikzakwrote:Eergisteren een nieuwe broek gekocht, vandaag springt de knoop kapotMorgen meteen ruilen.
Jawrote:Dikzakwrote:Eergisteren een nieuwe broek gekocht, vandaag springt de knoop kapotMorgen meteen ruilen.
Dit ligt echt niet aan sport1 dan he? Kabel tv ofzo?wrote:Sport1 hapert hier constant. Niet langer dan 10 minuten naar te kijken want dan word ik gek.
is dat op zender van de maand kanaal? k heb dat ook namelijkwrote:Sport1 hapert hier constant. Niet langer dan 10 minuten naar te kijken want dan word ik gek.
Ziggo, zender van de maand. Met je kabel tv.wrote:Dit ligt echt niet aan sport1 dan he? Kabel tv ofzo?wrote:Sport1 hapert hier constant. Niet langer dan 10 minuten naar te kijken want dan word ik gek.
Oke sorry hoorwrote:Ziggo, zender van de maand. Met je kabel tv.wrote:Dit ligt echt niet aan sport1 dan he? Kabel tv ofzo?wrote:Sport1 hapert hier constant. Niet langer dan 10 minuten naar te kijken want dan word ik gek.
Vind dat wel mooi. Beter dan dat je hoort: doelpunt Ajax, erin geschoten door de heer Siem de Jong en dan zo tam als maar wezen kan.wrote:Die stadionspeaker van Steaua, zwijn