me moeder die belt dat ze pas half 7 thuis is terwijl je focking honger heb 
idd heb ik ook zovaakPommer wrote:me moeder die belt dat ze pas half 7 thuis is terwijl je focking honger heb
idd heb ik ook zovaakPommer wrote:me moeder die belt dat ze pas half 7 thuis is terwijl je focking honger heb
wow hardroberttt wrote:.. mijn pa belt net dat er een ongeluk is gebeurd, voor hem 15 auto's op elkaar. Hij staat nu vast in Amsterdam. Komt ie pas om 12 uur thuis ofzo
Luie honden! Maak dan verdomme je eigen voedsel klaar!Protoss wrote:idd heb ik ook zovaakPommer wrote:me moeder die belt dat ze pas half 7 thuis is terwijl je focking honger heb
Inderdaad, het is ook gelijk keistil op HTdjpatt wrote:.....nergens je ei kwijt kunnen atm
of maar shouten dandj-rico01 wrote:Inderdaad, het is ook gelijk keistil op HTdjpatt wrote:.....nergens je ei kwijt kunnen atm
dan maar twitter he
idd, wel jammer dat we niet meer kunnen kletsendjpatt wrote:.....nergens je ei kwijt kunnen atm
dat was het punt niet, wij zijn dan ook spammersKSwoosh wrote:idd, wel jammer dat we niet meer kunnen kletsendjpatt wrote:.....nergens je ei kwijt kunnen atm
hopen dat JorD em binnenkort weer open gooit.
wat ie beter had kunnen doen is de spammers niet meer kunnen laten posten
er zit een heel groot verschil tussen de laatste pagina's en het posten van relatief nuttige berichten.djpatt wrote:dat was het punt niet, wij zijn dan ook spammers. maar lees die laatste 2 paginas dat is egt triest
misschien had ie gewoon een tijdelijke ban moeten geven
we hopen tijdelijkRAW-vizion wrote:Dat je op vakantie ben en wat wil zeveren, om erachter te komen dat er een slotje op zit
Is dit slotje voorgoed, of alleen tydelijk?
Zou anders wel jammer zijn, want dat haalt wel een hoop gezeligheid wegKSwoosh wrote:we hopen tijdelijkRAW-vizion wrote:Dat je op vakantie ben en wat wil zeveren, om erachter te komen dat er een slotje op zit
Androidoostzaner wrote:arrgg
5 keer patroon verkeerd getekend
telefoon vergrendeld voor 30 sec
Mensen die te veel spammen en zo zever topic laten sluitenRAW-vizion wrote:Dat je op vakantie ben en wat wil zeveren, om erachter te komen dat er een slotje op zit
+1 jonge.maarten1410 wrote:Androidoostzaner wrote:arrgg
Altijd wel interessanttwilightforce wrote:+1 jonge.maarten1410 wrote:Androidoostzaner wrote:arrgg
OT: Vriend van me heeft nu een vriendin, maar die vriendin praat alleen maar over seks met hem....
Sommige dingen mag je lekker voor jezelf houden
als zij er over praten is toch niet erg? of valt ze jou er mee lastig?twilightforce wrote:OT: Vriend van me heeft nu een vriendin, maar die vriendin praat alleen maar over seks met hem....
Sommige dingen mag je lekker voor jezelf houden
Haal weg man, dat is de #1 reden van spam, je mail op het web dumpenrobkuh1990 wrote:Dat het saai is op msn...
wie wil voeg me maar toe ofzo r