Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
djpatt schreef:
kan je net zo goed heel off topic dicht gooien :) sommige mensen weten niet eens dat er ook nog andere topics bestaan

Tuurlijk niet. Er is een verschil tussen posten omdat je kansloos bent of posten omdat je iets wilt melden wat je nergens anders kwijt kunt.

De afgelopen pagina's stonden er alleen maar pornoplaatjes, berichten met 2 woorden en échte onzin.

Dat is mijn irritatiemomentje.


was een drastisch voorbeeldje, ben het ook met je eens. maar er zijn dus gasten die alleen maar in het zever topic zitten.

ik post ook wel veel daar, maar niet met 2 woordjes of alleen maar smileys
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 16:54 
 

djpatt schreef:
vind wel dat jor-d groot gelijk heeft

ging ook nergens meer over, mn favo topic hopelijk tijdelijk dicht :cry:

Huh? wat heb ik gemist?

EDIT: nvm, al gezien
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
djpatt schreef:
vind wel dat jor-d groot gelijk heeft

ging ook nergens meer over, mn favo topic hopelijk tijdelijk dicht :cry:

Huh? wat heb ik gemist?


denk het :P
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 16:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ik wilde er net posten dat ik m'n eerste voldoende voor economie heb gehaald vandaag dit jaar maarja dat ging dus niet door :(
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 16:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@patt. Nu moet je niet Doen alsof jij een heiligboontje was en niks deed.. Want jij spamde er ook op los :')
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:01 
 

ging sowieso nergens over de laatste tijd... in een week minstens 50 paginas erbij fzo :/
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
@patt. Nu moet je niet Doen alsof jij een heiligboontje was en niks deed.. Want jij spamde er ook op los :')


ben ook geen heilig boontje. ik geef jou toch ook nergens de schuld van ??
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
roberttt schreef:
@patt. Nu moet je niet Doen alsof jij een heiligboontje was en niks deed.. Want jij spamde er ook op los :')


ben ook geen heilig boontje. ik geef jou toch ook nergens de schuld van ??

Mijn excuses las het wat verkeerd :kiss: sorry
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
roberttt schreef:
@patt. Nu moet je niet Doen alsof jij een heiligboontje was en niks deed.. Want jij spamde er ook op los :')


ben ook geen heilig boontje. ik geef jou toch ook nergens de schuld van ??

Maar je schrijft wel dat je vindt dat Jor-D gelijk heeft ;)
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik postte wel veel, maar heb ook regelmatig aangegeven dat het bij sommige ook nergens meer over ging
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
djpatt schreef:
roberttt schreef:
@patt. Nu moet je niet Doen alsof jij een heiligboontje was en niks deed.. Want jij spamde er ook op los :')


ben ook geen heilig boontje. ik geef jou toch ook nergens de schuld van ??

Maar je schrijft wel dat je vindt dat Jor-D gelijk heeft ;)


ja omdat ik ook vaak heb gezegd dat het te ver ging, met 1 pagina met bijvb alleen maar bewegende plaatjes
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is geen zever topic, dus we gaan het hier hebben over irritatiemomentjes. ;)
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Dit is geen zever topic, dus we gaan het hier hebben over irritatiemomentjes. ;)


we irriteren ons aan elkaar :P
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
ik postte wel veel, maar heb ook regelmatig aangegeven dat het bij sommige ook nergens meer over ging

Dat is waar ja.

Ik durfde er trouwens niet eens meer te kijken terwijl ik op me werk zat, door al die plaatjes die er stonden :list: Heel irritant. Maargoed, laten we hopen dat het hierna weer normaal gaat.
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
oostzaner schreef:
Dit is geen zever topic, dus we gaan het hier hebben over irritatiemomentjes. ;)


we irriteren ons aan elkaar :P

Ik wou net zeggen haha, het gaat nu JUIST over irritaties... On-topic in off-topic = off-topic?
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:08 
 

een irritatiemomentje van mij: wil je net ff posten zonder dat het spammen is gaat t zever topic dicht fffffffffffffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!! :mad:
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik irriteerde me toen vooral toen ik 1,5 uur moest wachten naar hardbass. dat me telefoon crashte door het laden van 1 van die paginas
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
ik irriteerde me toen vooral toen ik 1,5 uur moest wachten naar hardbass. dat me telefoon crashte door het laden van 1 van die paginas

Hahaha ik irriteer me daar sowieso al weken aan. Dat topic wordt echt té groot, kostte overal te veel tijd om te laden.
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
djpatt schreef:
ik irriteerde me toen vooral toen ik 1,5 uur moest wachten naar hardbass. dat me telefoon crashte door het laden van 1 van die paginas

Hahaha ik irriteer me daar sowieso al weken aan. Dat topic wordt echt té groot, kostte overal te veel tijd om te laden.

Pas allemaal sinds de komst van een paar lui van partyflock die de hele dag niks anders te doen hebben dan spammen
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
maarten1410 schreef:
djpatt schreef:
ik irriteerde me toen vooral toen ik 1,5 uur moest wachten naar hardbass. dat me telefoon crashte door het laden van 1 van die paginas

Hahaha ik irriteer me daar sowieso al weken aan. Dat topic wordt echt té groot, kostte overal te veel tijd om te laden.

Pas allemaal sinds de komst van een paar lui van partyflock die de hele dag niks anders te doen hebben dan spammen


en dat zijn ?
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

zou het niet weten, mijn bron wil anoniem blijven, hier een citaat uit een PM

anoniem schreef:
Onderwerp: Het grote almachtig zever topic

dj-rico01 schreef:
Er wordt teveel over drugs gepraat op dit forum

Dat komt omdat er een paar van die rare spammers van PartyFlock hier naar toe zijn gekomen >.<
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

Ik vind het er juist gezelliger op geworden. Maar dat ligt echt niet alleen maar aan die lui van Partyflock hoor. Ik denk eerder aan de succesvolle meetings die er in de afgelopen maanden zijn geweest, waardoor er gezelliger gechat wordt hier.
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind het inderdaad ook wel gezellig zo :thumbsup: Maarja dat mag niet :( nu is het hier weer rustig :(

Ff ontopic in dit off topic topic

Irriteer me aan me moeder... die aan het zeuren is
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:26 
 

mensen die zoveel spammen dat een goed topic wordt gesloten
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:54 
 

Dat sommige mensen door blijven hakken op 1 ding uit het verleden.....
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic