Doe es normaal verrekte wiewou.wrote: Ja en anders Joris.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
ja doe normaal 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Verdomde utorrent toolbar wie uit het niets telkens opnieuw omhoog komt poppen
iemand een manier om hier vanaf te komen?
Soluto.wrote:Verdomde utorrent toolbar wie uit het niets telkens opnieuw omhoog komt poppeniemand een manier om hier vanaf te komen?
-
HHardtraxxer
- 115 posts member since 2012
- last seen Dec 2012
Gewoon.wrote:Verdomde utorrent toolbar wie uit het niets telkens opnieuw omhoog komt poppeniemand een manier om hier vanaf te komen?
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Gewoon bij je software verwijderen.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
die*wrote:Verdomde utorrent toolbar wie uit het niets telkens opnieuw omhoog komt poppeniemand een manier om hier vanaf te komen?
-
S
Kan je best is googelenwrote:Verdomde utorrent toolbar wie uit het niets telkens opnieuw omhoog komt poppeniemand een manier om hier vanaf te komen?
wrote:Verdomde utorrent toolbar wie uit het niets telkens opnieuw omhoog komt poppeniemand een manier om hier vanaf te komen?

-
S
-
G
uninstallenwrote:Verdomde utorrent toolbar wie uit het niets telkens opnieuw omhoog komt poppeniemand een manier om hier vanaf te komen?
-
A
Hoezo, toch handig, zo'n toelbar? Ik gebruik er 6 onder elkaar
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Heb hem al uninstalled, blijft terug komen.
-
HHardtraxxer
- 115 posts member since 2012
- last seen Dec 2012
Gewoon lekker laten staan, doet niemand kwaad.wrote:Heb hem al uninstalled, blijft terug komen.
-
G
dan heb je em niet geuninstalled.wrote:Heb hem al uninstalled, blijft terug komen.
Gebruik nou Soluto jongen.wrote:Heb hem al uninstalled, blijft terug komen.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
HAHAHA JAwrote:dan heb je em niet geuninstalled.wrote:Heb hem al uninstalled, blijft terug komen.
@David, zag je reactie over het hoofd. Ben het aan het installeren
jij bent echt een wereldverbeteraarwrote:Gewoon lekker laten staan, doet niemand kwaad.wrote:Heb hem al uninstalled, blijft terug komen.
Ben wat posts van Nerrazurro aan het lezen, maar daar word je ook niet echt beter van.
Kan me best storen aan zijn posts, en dan vooral over Inter en bij zijn setje die wel heeeeel erg mainstream is.
Kan me best storen aan zijn posts, en dan vooral over Inter en bij zijn setje die wel heeeeel erg mainstream is.
Wil je een schouder om uit te huilen?wrote:Ben wat posts van Nerrazurro aan het lezen, maar daar word je ook niet echt beter van.
-
A
't Was gewoon schandalig dat er geen speler van Inter bij de selectie voor elftal v/h jaar van Nielstil zat.wrote:Ben wat posts van Nerrazurro aan het lezen, maar daar word je ook niet echt beter van.
Dat zou potverdorie nog eens kek zijn!wrote:Wil je een schouder om uit te huilen?wrote:Ben wat posts van Nerrazurro aan het lezen, maar daar word je ook niet echt beter van.
De naam Wasted Penguinz, alleen al om die naam zal ik nooit hun tracks draaien omdat 't zo amateuristisch in je tracklist staat..
Haha klopt, dat heb ik ook. Echt het niveau Magic Mushroomz, Armenian Boy etc etc.