Er is ook geen radio in jouw donkere grotwrote:Ik heb Year of Summer lekker nog geen 1 keer op de radio gehoord.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Ik 1 keer, dacht meteen dat de scene kapot gingwrote:Ik heb Year of Summer lekker nog geen 1 keer op de radio gehoord.
Peter r de vries wat een achterlijk gezwel is het ook.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Vieze rooie rakker is hetwrote:Peter r de vries wat een achterlijk gezwel is het ook.
Kan een reden zijn.wrote:Er is ook geen radio in jouw donkere grotwrote:Ik heb Year of Summer lekker nog geen 1 keer op de radio gehoord.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Staat die gast strak ofzo? Hoe kun je nou zoveel energie hebben/kwijt moeten als je in een kamer met misschien 3 andere mensjes staat. Als je voor een enorm publiek staat snap ik ook wel dat je adrenaline krijgt, maar dit is overdreven gedoe.
Die kale denkt dat ie sowieso altijd stoer moet doen :')
-
G
hij is de coole boywrote:Die kale denkt dat ie sowieso altijd stoer moet doen :')
-
S
Maar hij gaat altijd wel lekker los, hij geniet er gewoon van
ookal doet hij hhz gewoon na met z'n moves.
Dat heb ik ook als ik goede nummers luister hoor thuis. Dus niks geks aan toch?wrote: Staat die gast strak ofzo? Hoe kun je nou zoveel energie hebben/kwijt moeten als je in een kamer met misschien 3 andere mensjes staat. Als je voor een enorm publiek staat snap ik ook wel dat je adrenaline krijgt, maar dit is overdreven gedoe.
Of ik moet wat dat betreft gek zijn
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Ik ga bij het draaien op mijn kamer ook los 
Ik soms ookwrote:Ik ga bij het draaien op mijn kamer ook los
Ik sta redelijk vaak naakt in mijn kamer te stampen, niks mis mee toch?wrote:Ik soms ookwrote:Ik ga bij het draaien op mijn kamer ook losOok vaak zat gewoon kippenvel.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Is misschien ook wel zo. Toch komt het op mij over alsof hij allemaal vooraf ingestudeerde 'moves' aan het uitvoeren in een willekeurige volgorde. 
-
S
Ik doe of ik voor het publiek van TML draai 
wrote:Ik sta redelijk vaak naakt in mijn kamer te stampen, niks mis mee toch?wrote:Ik soms ookwrote:Ik ga bij het draaien op mijn kamer ook losOok vaak zat gewoon kippenvel.
?
-
A
Anelka
Hahahahaha!wrote:[img]Anelka%bokoe%dans[/img]wrote: Ik sta redelijk vaak naakt in mijn kamer te stampen, niks mis mee toch?
?
Sowiesowrote:Hahahahaha!wrote:[img]Anelka%bokoe%dans[/img]wrote: Ik sta redelijk vaak naakt in mijn kamer te stampen, niks mis mee toch?
?Ja precies zo, zaterdag weer herhalen
loudness weekend en dan wordt er veel sneeuw verwacht
nu maar hopen dat het zaterdag beetje loopt met de treinen...
-
A
Dat is ook mijn zorgwrote:loudness weekend en dan wordt er veel sneeuw verwachtnu maar hopen dat het zaterdag beetje loopt met de treinen...
-
E
Naaktz?wrote:Hahahahaha!wrote:[img]Anelka%bokoe%dans[/img]wrote: Ik sta redelijk vaak naakt in mijn kamer te stampen, niks mis mee toch?
?Ja precies zo, zaterdag weer herhalen
wwats met jouw?
Zaterdag gaan die treinen wel weer normaal anders duw ik wel
Ga eens Diana lastig vallen Julian.wrote:Naaktz?wrote: Hahahahaha!Ja precies zo, zaterdag weer herhalen
![]()
wwats met jouw?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Ja en anders Joris.wrote:Ga eens Diana lastig vallen Julian.wrote:Naaktz?wrote: Hahahahaha!Ja precies zo, zaterdag weer herhalen
![]()
wwats met jouw?