Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Je hoeft jezelf ook niet de hemel in te prijzen, natuurlijk. Ligt er een beetje aan in welke sector/bij welk bedrijf je gaat solliciteren natuurlijk, maar P&O mensjes prikken toch wel door die onzin heen.
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
dakpan, doe is niet zo onaardig xd
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Dakpan wrote:Goedemiddag,

Ik ben een jonge knul van 20 maar hou ervan om mij te gedragen als iemand van 55. Tevens heb ik ook weinig humor dus grapjes binnen uw bedrijf moeten uitgesloten zijn.

mvg,

D-Nemacyst
ps. ik heb een stalker die zich schuilt onder de naam dakpan die een random leeftijd is maar zich voordoet als iemand van 11. Hij heeft alleen geen originele garpjes over mij.
En gelukkig is het bedrijfsleven serieus, dus grapjes, nee dankje.
H
Hardtraxxer
115 posts member since 2012
last seen Dec 2012
Broken Balance wrote:

Ik ben een jonge knul van 20 maar hou ervan om mij te gedragen als iemand van 55. Tevens heb ik ook weinig humor dus grapjes binnen uw bedrijf moeten uitgesloten zijn.

mvg,

D-Nemacyst
ps. ik heb een stalker die zich schuilt onder de naam dakpan die een random leeftijd is maar zich voordoet als iemand van 11. Hij heeft alleen geen originele garpjes over mij.
En gelukkig is het bedrijfsleven serieus, dus grapjes, nee dankje.
Hahahahaha xd :lol: _O_
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
chicken wrote:Je hoeft jezelf ook niet de hemel in te prijzen, natuurlijk. Ligt er een beetje aan in welke sector/bij welk bedrijf je gaat solliciteren natuurlijk, maar P&O mensjes prikken toch wel door die onzin heen.
Gelukkig wel maar ik maak het ook nooit langer dan 10 zinnen.
Ik heb zelf een keer een casting voor een trailer moeten organiseren en sommige mails die je binnenkrijgt zijn meer een autobiografie dan een sollicitatiebrief.
A
Broken Balance wrote:

mvg,

D-Nemacyst
En gelukkig is het bedrijfsleven serieus, dus garpjes, nee dankje.
Fixed
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
chicken wrote:Je hoeft jezelf ook niet de hemel in te prijzen, natuurlijk. Ligt er een beetje aan in welke sector/bij welk bedrijf je gaat solliciteren natuurlijk, maar P&O mensjes prikken toch wel door die onzin heen.
Dit kan ik bevestigen. Ik zou je niet aannemen. Als je een blond lekkertje met grote tieten bent hoef je alleen een foto bij te voegen. Een kennismakingsgesprek is dan snel gemaakt.
Last edited by mrazura on , edited 1 time in total.
A
Een afte in je bek. Godsklere wat een ellende
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Broken Balance wrote:
Gelukkig wel maar ik maak het ook nooit langer dan 10 zinnen.
Ik heb zelf een keer een casting voor een trailer moeten organiseren en sommige mails die je binnenkrijgt zijn meer een autobiografie dan een sollicitatiebrief.
Haha dat moet genieten geweest zijn :P
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Gebroken balans, WHY SO SERIOUS?
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Rawbin wrote:Gebroken balans, WHY SO SERIOUS?
Because het can
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Gister kei mooi meisje gezoend, en nu geen fb/ foto/ nummer hebben. God-ver-dom-me!!
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Daveytl wrote:Gister kei mooi meisje gezoend, en nu geen fb/ foto/ nummer hebben. God-ver-dom-me!!
Lekker op vrouwenjacht geweest? :P zonde man :aww:
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Daveytl wrote:Gister kei mooi meisje gezoend, en nu geen fb/ foto/ nummer hebben. God-ver-dom-me!!
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Wout1997 wrote:
Haha nee hoor, was gewoon lekker bier drinken met de klas en tussendoor was ik iedereen aan het volstempelen met likes. En toen zag ik haar :love:

Maar gelukkig een foto gevonden. Wel van bovenaf en van ver :(
Hardtraxx Beheerder
10594 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Daveytl wrote:
Wout1997 wrote:
Haha nee hoor, was gewoon lekker bier drinken met de klas en tussendoor was ik iedereen aan het volstempelen met likes. En toen zag ik haar :love:

Maar gelukkig een foto gevonden. Wel van bovenaf en van ver :(
Heb jij ook van die vette Like/Dislike stempels hahaha :D
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Haha ja :lol:

Gisteren weer fucking veel mensen met like-stempel uit de El Sombrero zien lopen.
Was ook een té geniale dag/ nacht!
Hardtraxx Beheerder
10594 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Daveytl wrote:Haha ja :lol:

Gisteren weer fucking veel mensen met like-stempel uit de El Sombrero zien lopen.
haha die dingen zijn ook gewoon geniaal xd xd
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
The Venator wrote:
Daveytl wrote:Haha ja :lol:

haha die dingen zijn ook gewoon geniaal xd xd
True ^^

Vanavond maar weer eens meenemen als Pete het toelaat xd
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Op vrijdag een document van stage naar mezelf mailen om vandaag aan te werken, heb ik een oudere versie gestuurd :') xd maandag dan maar zwoegen
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Hoofdcoach wrote:Op vrijdag een document van stage naar mezelf mailen om vandaag aan te werken, heb ik een oudere versie gestuurd :') xd maandag dan maar zwoegen
Irritatiemomentjes
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Doodgegooid worden met Year of Summer die nu op #1 staat in de top 40 -.-

Langzamerhand wordt duidelijker hoe het einde van de wereld ontstaat. Justin Bieber raakt 21 december 2012 betrokken bij een hardstyle track en de hardtraxx elite bombardeert de hele zaak plat.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
XtD wrote:Doodgegooid worden met Year of Summer die nu op #1 staat in de top 40 -.-

Langzamerhand wordt duidelijker hoe het einde van de wereld ontstaat. Justin Bieber raakt 21 december 2012 betrokken bij een hardstyle track en de hardtraxx elite bombardeert de hele zaak plat.
Hardstyle gaat jumpstyle achterna haha
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Die Junior Eurosong >.< 2 van de 12 die deftig kunnen zingen... Wat een kutnummers ook allemaal :/
C
nielstil wrote:Die Junior Eurosong >.< 2 van de 12 die deftig kunnen zingen... Wat een kutnummers ook allemaal :/
year of summer al gehoord? :corn: