Je hoeft jezelf ook niet de hemel in te prijzen, natuurlijk. Ligt er een beetje aan in welke sector/bij welk bedrijf je gaat solliciteren natuurlijk, maar P&O mensjes prikken toch wel door die onzin heen.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
ps. ik heb een stalker die zich schuilt onder de naam dakpan die een random leeftijd is maar zich voordoet als iemand van 11. Hij heeft alleen geen originele garpjes over mij.wrote:Goedemiddag,
Ik ben een jonge knul van 20 maar hou ervan om mij te gedragen als iemand van 55. Tevens heb ik ook weinig humor dus grapjes binnen uw bedrijf moeten uitgesloten zijn.
mvg,
D-Nemacyst
En gelukkig is het bedrijfsleven serieus, dus grapjes, nee dankje.
-
HHardtraxxer
- 115 posts member since 2012
- last seen Dec 2012
Hahahahahawrote:ps. ik heb een stalker die zich schuilt onder de naam dakpan die een random leeftijd is maar zich voordoet als iemand van 11. Hij heeft alleen geen originele garpjes over mij.wrote:Goedemiddag,
Ik ben een jonge knul van 20 maar hou ervan om mij te gedragen als iemand van 55. Tevens heb ik ook weinig humor dus grapjes binnen uw bedrijf moeten uitgesloten zijn.
mvg,
D-Nemacyst
En gelukkig is het bedrijfsleven serieus, dus grapjes, nee dankje.
Gelukkig wel maar ik maak het ook nooit langer dan 10 zinnen.wrote:Je hoeft jezelf ook niet de hemel in te prijzen, natuurlijk. Ligt er een beetje aan in welke sector/bij welk bedrijf je gaat solliciteren natuurlijk, maar P&O mensjes prikken toch wel door die onzin heen.
Ik heb zelf een keer een casting voor een trailer moeten organiseren en sommige mails die je binnenkrijgt zijn meer een autobiografie dan een sollicitatiebrief.
-
A
Fixedwrote:ps. ik heb een stalker die zich schuilt onder de naam dakpan die een random leeftijd is maar zich voordoet als iemand van 11. Hij heeft alleen geen originele garpjes over mij.wrote:Goedemiddag,
mvg,
D-Nemacyst
En gelukkig is het bedrijfsleven serieus, dus garpjes, nee dankje.
Dit kan ik bevestigen. Ik zou je niet aannemen. Als je een blond lekkertje met grote tieten bent hoef je alleen een foto bij te voegen. Een kennismakingsgesprek is dan snel gemaakt.wrote:Je hoeft jezelf ook niet de hemel in te prijzen, natuurlijk. Ligt er een beetje aan in welke sector/bij welk bedrijf je gaat solliciteren natuurlijk, maar P&O mensjes prikken toch wel door die onzin heen.
Last edited by mrazura on , edited 1 time in total.
-
A
Een afte in je bek. Godsklere wat een ellende
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Haha dat moet genieten geweest zijnwrote:Gelukkig wel maar ik maak het ook nooit langer dan 10 zinnen.wrote:Je hoeft jezelf ook niet de hemel in te prijzen, natuurlijk. Ligt er een beetje aan in welke sector/bij welk bedrijf je gaat solliciteren natuurlijk, maar P&O mensjes prikken toch wel door die onzin heen.
Ik heb zelf een keer een casting voor een trailer moeten organiseren en sommige mails die je binnenkrijgt zijn meer een autobiografie dan een sollicitatiebrief.
Because het canwrote:Gebroken balans, WHY SO SERIOUS?
Gister kei mooi meisje gezoend, en nu geen fb/ foto/ nummer hebben. God-ver-dom-me!!
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Lekker op vrouwenjacht geweest?wrote:Gister kei mooi meisje gezoend, en nu geen fb/ foto/ nummer hebben. God-ver-dom-me!!
View on YouTubewrote:Gister kei mooi meisje gezoend, en nu geen fb/ foto/ nummer hebben. God-ver-dom-me!!
Haha nee hoor, was gewoon lekker bier drinken met de klas en tussendoor was ik iedereen aan het volstempelen met likes. En toen zag ik haarwrote:Lekker op vrouwenjacht geweest?wrote:Gister kei mooi meisje gezoend, en nu geen fb/ foto/ nummer hebben. God-ver-dom-me!!zonde man
Maar gelukkig een foto gevonden. Wel van bovenaf en van ver
Heb jij ook van die vette Like/Dislike stempels hahahawrote:Haha nee hoor, was gewoon lekker bier drinken met de klas en tussendoor was ik iedereen aan het volstempelen met likes. En toen zag ik haarwrote:Lekker op vrouwenjacht geweest?wrote:Gister kei mooi meisje gezoend, en nu geen fb/ foto/ nummer hebben. God-ver-dom-me!!zonde man
![]()
Maar gelukkig een foto gevonden. Wel van bovenaf en van ver
Haha ja
Gisteren weer fucking veel mensen met like-stempel uit de El Sombrero zien lopen.
Was ook een té geniale dag/ nacht!
Gisteren weer fucking veel mensen met like-stempel uit de El Sombrero zien lopen.
haha die dingen zijn ook gewoon geniaalwrote:Haha ja![]()
Truewrote:haha die dingen zijn ook gewoon geniaalwrote:Haha ja![]()
Was ook een té geniale dag/ nacht!![]()
Vanavond maar weer eens meenemen als Pete het toelaat
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Op vrijdag een document van stage naar mezelf mailen om vandaag aan te werken, heb ik een oudere versie gestuurd :')
maandag dan maar zwoegen
wrote:Op vrijdag een document van stage naar mezelf mailen om vandaag aan te werken, heb ik een oudere versie gestuurd :')maandag dan maar zwoegen

Doodgegooid worden met Year of Summer die nu op #1 staat in de top 40 
Langzamerhand wordt duidelijker hoe het einde van de wereld ontstaat. Justin Bieber raakt 21 december 2012 betrokken bij een hardstyle track en de hardtraxx elite bombardeert de hele zaak plat.
Langzamerhand wordt duidelijker hoe het einde van de wereld ontstaat. Justin Bieber raakt 21 december 2012 betrokken bij een hardstyle track en de hardtraxx elite bombardeert de hele zaak plat.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Hardstyle gaat jumpstyle achterna hahawrote:Doodgegooid worden met Year of Summer die nu op #1 staat in de top 40
Die Junior Eurosong
2 van de 12 die deftig kunnen zingen... Wat een kutnummers ook allemaal 
-
C
year of summer al gehoord?wrote:Die Junior Eurosong2 van de 12 die deftig kunnen zingen... Wat een kutnummers ook allemaal