m'n pens groeit uit z'n voegen 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Jullie zijn zelf kortzichtig dan he als jullie je eigen mening willen opleggen...
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Leuk dat je ook weer mee probeert te praten, maar opnieuw sla je de plank mis. In discussie gaan is niet hetzelfde als je mening aan iemand op proberen te leggen.
Ik probeer een ander mijn mening niet op te leggen.. Ik vertel mijn mening, en heb daarbij genoeg argumenten om de mening te onderbouwen. Maar die argumenten worden alleen maar kapotgeslagen met steeds dezelfde bewering: "Je bent gewoon een zeikerd!" of "Doe niet zo moeilijk, alles is vet!"wrote:Jullie zijn zelf kortzichtig dan he als jullie je eigen mening willen opleggen...
Valt gewoon geen discussie mee te beginnen.. Soms vraag ik me af of die mensen zich niet goed verdiept hebben, of dat ze misschien gewoon heel erg dom zijn. Sommige dingen moet je gewoon inzien, daar hoef je geen expert voor te zijn...
Last edited by Rampestamper on , edited 1 time in total.
-
S
In een normale discussie respecteer je de ander zijn mening toch
Als die Q-Dance nu het beste is dan isdat zo 
-
S
Mja ik erger me soms ook echt mateloos aan fanboys die enkel Headhunterz Wildstylez Coone BH en Zatox kennen en Q-Dance.
Maarja die mensen houden zich niet zoveel met muziek bezig als wij, als zij maar lekker bollen kunnen pakken en meezingen, handjes in de lucht en gaan dan is het allemaal in orde voor hen...
Maarja die mensen houden zich niet zoveel met muziek bezig als wij, als zij maar lekker bollen kunnen pakken en meezingen, handjes in de lucht en gaan dan is het allemaal in orde voor hen...
-
E
wrote:Mja ik erger me soms ook echt mateloos aan fanboys die enkel Headhunterz Wildstylez Coone BH en Zatox kennen en Q-Dance.
that`s the truth they can`t handle it....
Zo zou ik die gasten dus ongeveer omschrijven idd..wrote:Mja ik erger me soms ook echt mateloos aan fanboys die enkel Headhunterz Wildstylez Coone BH en Zatox kennen en Q-Dance.
Hahahaha... Een vrouw op mijn werk, van 36 jaar oud, die echt HET MEEST NETTE VROUWTJE van de wereld is.. Serieus doet geen vlieg kwaad (niet dat dat moet) en houdt gewoon van muziek van mensen uit haar tijd... Wat post ze op facebook????
Juist... YEAR OF THE SUMMER.
-
E
in beton storten, en laten zinken op de bodem van de diepste zee.wrote:Hahahaha... Een vrouw op mijn werk, van 36 jaar oud, die echt HET MEEST NETTE VROUWTJE van de wereld is.. Serieus doet geen vlieg kwaad (niet dat dat moet) en houdt gewoon van muziek van mensen uit haar tijd... Wat post ze op facebook????
Wildstylez en Niels Geuzenbroek bedoel je?wrote:in beton storten, en laten zinken op de bodem van de diepste zee.wrote:Hahahaha... Een vrouw op mijn werk, van 36 jaar oud, die echt HET MEEST NETTE VROUWTJE van de wereld is.. Serieus doet geen vlieg kwaad (niet dat dat moet) en houdt gewoon van muziek van mensen uit haar tijd... Wat post ze op facebook????
-
E
ook.wrote:Wildstylez en Niels Geuzenbroek bedoel je?wrote:in beton storten, en laten zinken op de bodem van de diepste zee.wrote:Hahahaha... Een vrouw op mijn werk, van 36 jaar oud, die echt HET MEEST NETTE VROUWTJE van de wereld is.. Serieus doet geen vlieg kwaad (niet dat dat moet) en houdt gewoon van muziek van mensen uit haar tijd... Wat post ze op facebook????
En, gedaan? Nog lekkere gerechten gezien voor me?wrote:okewrote:Ga 24-Kitchen checken mangwrote: oke
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Ja gisteravond/vanacht, Impress your friends, was vegetarisch maar toch leek het me best lekker.
-
A
Nergens staan howto's om Win8 te downgraden
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Dat is dus de garp van Microsoft. 
Last edited by chicken on , edited 1 time in total.
garp*wrote:Dat is dus de grap van Microsoft.
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Verbeterd. Danku Dakpan. 
okewrote:Ja gisteravond/vanacht, Impress your friends, was vegetarisch maar toch leek het me best lekker.
nu kon ik het lekker ook zeggen, lekker puh
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Ach da's leuk toch?
Nee ik haat slijmen bij bedrijven en mezelf promotenwrote:Ach da's leuk toch?