Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
m'n pens groeit uit z'n voegen >.<
S
Jullie zijn zelf kortzichtig dan he als jullie je eigen mening willen opleggen...
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Leuk dat je ook weer mee probeert te praten, maar opnieuw sla je de plank mis. In discussie gaan is niet hetzelfde als je mening aan iemand op proberen te leggen.
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Spablauw wrote:Jullie zijn zelf kortzichtig dan he als jullie je eigen mening willen opleggen...
Ik probeer een ander mijn mening niet op te leggen.. Ik vertel mijn mening, en heb daarbij genoeg argumenten om de mening te onderbouwen. Maar die argumenten worden alleen maar kapotgeslagen met steeds dezelfde bewering: "Je bent gewoon een zeikerd!" of "Doe niet zo moeilijk, alles is vet!"

Valt gewoon geen discussie mee te beginnen.. Soms vraag ik me af of die mensen zich niet goed verdiept hebben, of dat ze misschien gewoon heel erg dom zijn. Sommige dingen moet je gewoon inzien, daar hoef je geen expert voor te zijn...
Last edited by Rampestamper on , edited 1 time in total.
S
In een normale discussie respecteer je de ander zijn mening toch :lol: Als die Q-Dance nu het beste is dan isdat zo :D
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2013
Dubbel
S
Mja ik erger me soms ook echt mateloos aan fanboys die enkel Headhunterz Wildstylez Coone BH en Zatox kennen en Q-Dance.
Maarja die mensen houden zich niet zoveel met muziek bezig als wij, als zij maar lekker bollen kunnen pakken en meezingen, handjes in de lucht en gaan dan is het allemaal in orde voor hen...
E
Spablauw wrote:Mja ik erger me soms ook echt mateloos aan fanboys die enkel Headhunterz Wildstylez Coone BH en Zatox kennen en Q-Dance.
Maarja die mensen houden zich niet zoveel met muziek bezig als wij, als zij maar lekker bollen kunnen pakken en meezingen, handjes in de lucht en gaan dan is het allemaal in orde voor hen...
:corn: :worship:

that`s the truth they can`t handle it....
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2013
Spablauw wrote:Mja ik erger me soms ook echt mateloos aan fanboys die enkel Headhunterz Wildstylez Coone BH en Zatox kennen en Q-Dance.
Zo zou ik die gasten dus ongeveer omschrijven idd.. :P
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Mijn interwebz snelheid, alweer
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Hahahaha... Een vrouw op mijn werk, van 36 jaar oud, die echt HET MEEST NETTE VROUWTJE van de wereld is.. Serieus doet geen vlieg kwaad (niet dat dat moet) en houdt gewoon van muziek van mensen uit haar tijd... Wat post ze op facebook????

Juist... YEAR OF THE SUMMER.
E
Kettingzaag wrote:Hahahaha... Een vrouw op mijn werk, van 36 jaar oud, die echt HET MEEST NETTE VROUWTJE van de wereld is.. Serieus doet geen vlieg kwaad (niet dat dat moet) en houdt gewoon van muziek van mensen uit haar tijd... Wat post ze op facebook????

in beton storten, en laten zinken op de bodem van de diepste zee.
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
En-er-gy wrote:
Kettingzaag wrote:Hahahaha... Een vrouw op mijn werk, van 36 jaar oud, die echt HET MEEST NETTE VROUWTJE van de wereld is.. Serieus doet geen vlieg kwaad (niet dat dat moet) en houdt gewoon van muziek van mensen uit haar tijd... Wat post ze op facebook????

Wildstylez en Niels Geuzenbroek bedoel je? :P
E
Kettingzaag wrote:
En-er-gy wrote:

Wildstylez en Niels Geuzenbroek bedoel je? :P
ook.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
M-arijn wrote:
Rawbin wrote:
M-arijn wrote: oke
Ga 24-Kitchen checken mang
oke
En, gedaan? Nog lekkere gerechten gezien voor me?
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Ja gisteravond/vanacht, Impress your friends, was vegetarisch maar toch leek het me best lekker.
A
Nergens staan howto's om Win8 te downgraden
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Dat is dus de garp van Microsoft. :)
Last edited by chicken on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
chicken wrote:Dat is dus de grap van Microsoft. :)
garp*
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Verbeterd. Danku Dakpan. ^^
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
M-arijn wrote:Ja gisteravond/vanacht, Impress your friends, was vegetarisch maar toch leek het me best lekker.
oke

nu kon ik het lekker ook zeggen, lekker puh
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Sollicitatiebrieven schrijven.
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Ach da's leuk toch?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
chicken wrote:Ach da's leuk toch?
Nee ik haat slijmen bij bedrijven en mezelf promoten :P
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Goedemiddag,

Ik ben een jonge knul van 20 maar hou ervan om mij te gedragen als iemand van 55. Tevens heb ik ook weinig humor dus grapjes binnen uw bedrijf moeten uitgesloten zijn.

mvg,

D-Nemacyst