wrote:beetje flauwwrote:Wat is er mis met het woord "lauw", stelletje paupers?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Twente. Al het hele seizoen op deze manier...
-
A
Tegeltje al besteld?wrote:Twente. Al het hele seizoen op deze manier...

Ik wist dat ik deze hier kon verwachten van jouwrote:Twente. Al het hele seizoen op deze manier...
wrote:Twente. Al het hele seizoen op deze manier...
walgelijk team dat ze laatste paar minuten nog gelijk maken
Al zouden ze nog hebben gewonnen...wrote:wrote:Twente. Al het hele seizoen op deze manier...
walgelijk team dat ze laatste paar minuten nog gelijk maken
@ Almighty
Ondanks dat je denkt grappig te zijn, is McClaren een irritatiemomentje an sich. En ik denk dat we de volgende wedstrijd beter met 10 man kunnen starten, want om Braafheid er nou in te houden...
-
A
Ik probeer niet grappig te zijn, ik vond die tegels een rofl'tje waard. _0-
Dan hoort hij hier
-
A
Ik associeerde hem met jouw opmerking. Dus dan ga ik niet ergens anders op jouw post reageren.
Welles, nietus?
Welles, nietus?
Het gebrek aan spelopvatting van Twente en de door RTL7 verzamelde uitspraken van McClaren hebben niets met elkaar uit te staan.
-
A
Het zit je diep, hè?
nog steeds geen eten hebben..........beter schieten die grieken op
Die zijn atm te druk met protesteren, kan dus nog wel ff durenwrote:nog steeds geen eten hebben..........beter schieten die grieken op
Khadber met ze gehuil op mij bij B-Front liveset.. Neem ik het eens op voor de ''dagjesmensen''. Zegt ie alsnog dat ik ze minderwaardig weg zet :')
Hater
Hater
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Waarom je überhaupt met hem in conclaaf wil gaan ...
-
C
Freaqshow anthem gefilmd en nu dit binnen krijgen op YT
De video kan de volgende auteursrechtelijk beschermde inhoud bevatten:
"Freaqshow Anthem", muziekcompositie beheerd door:
brennanheart
One or more music publishing rights collecting societies
Wat betekent dit?
De audiotrack van je video is gedempt. Houd er rekening mee dat de status van de video kan worden gewijzigd, als het beleid dat door de inhoudseigenaren is geselecteerd, wordt gewijzigd. Meer informatie over het auteursrecht op YouTube.
Als gevolg daarvan zijn er strafmaatregelen tegen je account genomen en staat je account niet goed bekend. Als je de video verwijdert of de audio van de video permanent vervangt door een nummer uit de audiobibliotheek van YouTube, wordt de straf als gevolg van deze claim opgeheven. Ik wil de audio in mijn video vervangen door een nummer uit de audiobibliotheek.
-
E
stoute rob
je weet toch: van de grote jongens mag je niks zonder toestemming op youtube zetten.....

je weet toch: van de grote jongens mag je niks zonder toestemming op youtube zetten.....
-
E
off-topic: bijna 600 irritatiemomentjes waarvan ik er ook 1 ben. als zegt rob dat niet..... 
Al de hele dag fucking traag internet, word er niet goed van 
-
E
laat je prono uit en ga verstandig internettenwrote:Al de hele dag fucking traag internet, word er niet goed van
-
C
Niet iedereen hier laat zich uit over jou in dit topic. Echter kijk is in de Hardtraxx Awards 2012.wrote:waarvan ik er ook 1 ben.
Dat ik niet kan slapen en morgenvroeg weer gewoon naar school mag...
Plaatselijke discotheek die keer op keer brennan heart/wildstylez/headhunterz boekt. Ga je de hele tijd zeuren om een adaro ofzo met het idee in je achterhoofd, neva gonna happen. Boeken ze 1 week voor loudness je persoonlijke held Bfront
dan wacht ik wel een weekje....
dan wacht ik wel een weekje....
Ik zie het probleem niet?wrote:Boeken ze 1 week voor loudness je persoonlijke held Bfront![]()