wrote:Eerder bekend als D-Nemacystwrote: Jij heette toch eerst anders? Of heb ik last van alzheimer?

wrote:Eerder bekend als D-Nemacystwrote: Jij heette toch eerst anders? Of heb ik last van alzheimer?

mensen* autistisch* of zo* die weglaten, Hij*, mij* sturen*wrote:Pff sommige mense zijn autismisch ofzo, echt ik snap die chris 2 niet. hij gaat me rare dingen berichten.
Jij bent ook een troll toch?wrote:Ik geloof dat ik ook alleen in de offtopic te vinden was de eerste paar dagen.
Joh, Chicken niet... die draait aardig mee, echter zat ik eerst ook vooral in feesten etc, ben later pas off-topic gegaan dacht ikwrote:Jij bent ook een troll toch?wrote:Ik geloof dat ik ook alleen in de offtopic te vinden was de eerste paar dagen.
Gastwrote:Joh, Chicken niet... die draait aardig mee, echter zat ik eerst ook vooral in feesten etc, ben later pas off-topic gegaan dacht ikwrote:Jij bent ook een troll toch?wrote:Ik geloof dat ik ook alleen in de offtopic te vinden was de eerste paar dagen.
Hmm oke okewrote:Joh, Chicken niet... die draait aardig mee, echter zat ik eerst ook vooral in feesten etc, ben later pas off-topic gegaan dacht ikwrote:Jij bent ook een troll toch?wrote:Ik geloof dat ik ook alleen in de offtopic te vinden was de eerste paar dagen.
Edit: nieuwe tracks en aanbod..
wrote:Jij bent ook een troll toch?
wrote:of je bent gewoon een hele goeie troll

wrote:Joh, Chicken niet... die draait aardig mee, echter zat ik eerst ook vooral in feesten etc, ben later pas off-topic gegaan dacht ikwrote:Jij bent ook een troll toch?wrote:Ik geloof dat ik ook alleen in de offtopic te vinden was de eerste paar dagen.
wrote:Dat zie ik nu ook, maar jij poste ook nog in de andere gedeeltes en je gebruikte niet hele tijd 'lauw', deed alsof je 14 was en vraagt precies dingen die hier op t forum spelenwrote:Ik geloof dat ik ook alleen in de offtopic te vinden was de eerste paar dagen.![]()
of je bent gewoon een hele goeie troll
Mensen die niet weten hoe ze op een troll moeten reageren :') en nog een slechte ookwrote:Ik bescheur mezelf
Of Mods die het door de vingers zien... van het zal wel goed zijn.wrote: mods die liggen te slapen
ik ben free2add wil je vriende worrewrote:wrote:Dat zie ik nu ook, maar jij poste ook nog in de andere gedeeltes en je gebruikte niet hele tijd 'lauw', deed alsof je 14 was en vraagt precies dingen die hier op t forum spelenwrote:Ik geloof dat ik ook alleen in de offtopic te vinden was de eerste paar dagen.![]()
of je bent gewoon een hele goeie troll
sorry dat ik je niet beval man ik gebruik lauw al een jaar man ik vind dat gewoon goed om te zeggen wat ik ergens van vind oke?
en alsof doen. waarom zou ik doen alsof ik 14 ben als ik 14 ben? sorry man.
en zou je willen zeggen wat je bedoeld met vraagt precies dingen die hier op t forum spelen
oh en ik post graag in offtopic omdat jullie me lauwe gasten leken en hier maak je vriende toch?
wrote:ik ben free2add wil je vriende worre
Nou inderdaad hoor, wat een kermisset..wrote:Wildstylez @ Qlimax 2012l. wat een lachertje.
Wat draaide hij zoal?wrote:Nou inderdaad hoor, wat een kermisset..wrote:Wildstylez @ Qlimax 2012l. wat een lachertje.
beetje flauwwrote:Wat is er mis met het woord "lauw", stelletje paupers?