Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 555, 556, 557, 558, 559, 560, 561 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 10:00 

jordifcg schreef:
Uit het niets word dit een heeeele dure maand.
Eerste week van december begeeft van 7 jaar mijn 250 gb harde schijf het. Was te voorzien. Had gelukkig wel backups gemaakt.
Toen hardbass kaartje. Prima was ik op voorbereid. €100 (combiticket eventtravel).
Toen besloten een mini laptop aan te schaffen. €180 (ouders zijn gescheiden) (irritatiemomentje opzich)
Daar moet ook wat meer ram geheugen in €25
En nu net gisteravond begeeft me andere harde schijf van 1TB het ook!
Bestelling van mijn ram geheugen geannuleerd en SSD en Seagate Barracuda 1TB derbij gevoegt. €150

Durf nieteens totaal uit te rekenen!

SSD kopen die gaan niet zo snel kapot en zijn sneller ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 10:20 

Hardtraxx Veteran

Beste tip die je kan geven inderdaad. Zijn tegenwoordig nog best betaalbaar ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 17:29 

Hardtraxx Veteran

ja klopt. Heb een samsung 830 van 64 gb erbij besteld. Ik draai niet veel games dus windows 8 en skyrim is genoeg :D
Testresulaten liegen er niet om. Dit moet een prima ssd zijn!

Testresultaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 17:30 

Zou Skyrim er niet eens opzetten, alleen Windows plus wat programma's (winrar, VLC enz.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 18:21 

Hardtraxx Elite

Sigh.

Moet voor dinsdag een presentatie houden + werkstuk maken, moest allemaal in tweetallen. Hoort mijn samenwerkingspartner dat hij vrijstelling heeft vandaag. Ik ga naar die leraar om wat te fixen he, moet ik gewoon niet de helft van de onderwerpen behandelen die we samen gekregen hadden maar gewoon alles alleen doen. Terwijl er groepjes zijn met maar drie mensen dus die moeten ongeveer 3 á 4 onderwerpen doen en ik nu 11. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 18:22 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Zou Skyrim er niet eens opzetten, alleen Windows plus wat programma's (winrar, VLC enz.)

Idd, skyrim heeft nauwelijks laadtijden, dus daar ga je niet heel veel van merken. Ik heb zelf ook alleen Windows erop staan en office.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 18:24 

Onthafloorx schreef:
Sigh.

Moet voor dinsdag een presentatie houden + werkstuk maken, moest allemaal in tweetallen. Hoort mijn samenwerkingspartner dat hij vrijstelling heeft vandaag. Ik ga naar die leraar om wat te fixen he, moet ik gewoon niet de helft van de onderwerpen behandelen die we samen gekregen hadden maar gewoon alles alleen doen. Terwijl er groepjes zijn met maar drie mensen dus die moeten ongeveer 3 á 4 onderwerpen doen en ik nu 11. :list:

jaaaa, da's... uh, kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 18:39 

Onthafloorx schreef:
Sigh.

lang leve avans
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 18:44 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Sigh.

Gevalletje examencommissie ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 18:44 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Sigh.

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 18:48 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Bij mij was het vorig jaar nog leuker. We hebben per blok 3 theorievakken en de rest allemaal bijvakken. Die theorievakken zijn gekoppeld in een cluster; als je 1 van die vakken lager dan een 4,5 had kreeg je voor alle 3 de vakken geen studiepunten. Mááár, als je voor twee vakken een 4,5 had en voor de ander een 7,5 is dat gemiddeld een 5,5 en kreeg je dus gewoon de studiepunten voor alledrie de vakken. :P

Dit is echt erg man. xd Welke opleiding is dit als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 18:49 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Onthafloorx schreef:
Sigh.

Maandag al presentatie dus eer dat alles geregeld is is het al 2013 denk ik.. Helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 19:09 

Hardtraxx Addict

net gekookt, en het was niet zoals ik verwacht/gehoopt had. gevalletje a la lamsbout

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 11:20 

Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Bestelling van mijn ram geheugen geannuleerd en SSD en Seagate Barracuda 1TB derbij gevoegt. €150

Jaaaa ook nog een Track & Trace storing :list: Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 11:22 

Waar besteld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 12:08 

Hardtraxx Veteran

4launch
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 12:11 

Voorraad: 10+ stuks onderweg vanuit onze leverancier

Duurt dus nog wel even
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 12:14 

Hardtraxx Veteran

Dat had ik gisteren. Heb via de site van 4launch wel de melding dat het verzonden is. Sinds gister 17:45. Ga der gewoon van uit dat het komt vandaag ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 12:20 

Hardtraxx Veteran

Mensen die continu zenuwen met een pen >.< op de tafel of tikken of de hele tijd aan/uit klikken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 12:21 

Hoofdcoach schreef:
Mensen die continu zenuwen met een pen >.< op de tafel of tikken of de hele tijd aan/uit klikken

Eindexamen memories :loving: :loving: :loving: :loving: Lekker irritant lopen doen, heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 13:10 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Hoofdcoach schreef:

Eindexamen memories :loving: :loving: :loving: :loving: Lekker irritant lopen doen, heerlijk

Wat een stoere boy ben je toch ook he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 13:12 

Vanwaar de connectie met stoere boy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 13:17 

Kraak... Piep...

Accepteer gewoon het compliment (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 16:25 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Een brief krijgen van het bedrijf dat onze cv-ketel hier onderhoud, of we zo spoedig mogelijk willen bellen voor een afspraak om onderdelen te vervangen. Bellen wij, blijkt dat er al 2 jaar terug bij controle was geconstateerd dat de afvoerpijp voor de rook vervangen moest worden omdat er het risico is dat er koolmonoxide terug loopt. En onze huisbaas heeft toen nooit meer een afspraak laten maken om dat te repareren, gierig mens dat het is xd

Lekker dan. Straks was je al dood door de koolstofmonoxide...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 17:32 

Bierkoning

Hoofdcoach schreef:

Guilty :$ En als het geen pen is waar ik mee kan spelen is het wel een flesje water of m'n sleutelbos of iets dergelijks, gaat gewoon automatisch :P
Vorige  1 ... 555, 556, 557, 558, 559, 560, 561 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic