Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 15 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
A
jordifcg wrote:Uit het niets word dit een heeeele dure maand.
Eerste week van december begeeft van 7 jaar mijn 250 gb harde schijf het. Was te voorzien. Had gelukkig wel backups gemaakt.
Toen hardbass kaartje. Prima was ik op voorbereid. €100 (combiticket eventtravel).
Toen besloten een mini laptop aan te schaffen. €180 (ouders zijn gescheiden) (irritatiemomentje opzich)
Daar moet ook wat meer ram geheugen in €25
En nu net gisteravond begeeft me andere harde schijf van 1TB het ook!
Bestelling van mijn ram geheugen geannuleerd en SSD en Seagate Barracuda 1TB derbij gevoegt. €150

Durf nieteens totaal uit te rekenen!
SSD kopen die gaan niet zo snel kapot en zijn sneller ook
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Beste tip die je kan geven inderdaad. Zijn tegenwoordig nog best betaalbaar ook!
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
ja klopt. Heb een samsung 830 van 64 gb erbij besteld. Ik draai niet veel games dus windows 8 en skyrim is genoeg :D
Testresulaten liegen er niet om. Dit moet een prima ssd zijn!

Testresultaten
A
Zou Skyrim er niet eens opzetten, alleen Windows plus wat programma's (winrar, VLC enz.)
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Sigh.

Moet voor dinsdag een presentatie houden + werkstuk maken, moest allemaal in tweetallen. Hoort mijn samenwerkingspartner dat hij vrijstelling heeft vandaag. Ik ga naar die leraar om wat te fixen he, moet ik gewoon niet de helft van de onderwerpen behandelen die we samen gekregen hadden maar gewoon alles alleen doen. Terwijl er groepjes zijn met maar drie mensen dus die moeten ongeveer 3 á 4 onderwerpen doen en ik nu 11. :list:
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Almighty wrote:Zou Skyrim er niet eens opzetten, alleen Windows plus wat programma's (winrar, VLC enz.)
Idd, skyrim heeft nauwelijks laadtijden, dus daar ga je niet heel veel van merken. Ik heb zelf ook alleen Windows erop staan en office.
C
Onthafloorx wrote:Sigh.

Moet voor dinsdag een presentatie houden + werkstuk maken, moest allemaal in tweetallen. Hoort mijn samenwerkingspartner dat hij vrijstelling heeft vandaag. Ik ga naar die leraar om wat te fixen he, moet ik gewoon niet de helft van de onderwerpen behandelen die we samen gekregen hadden maar gewoon alles alleen doen. Terwijl er groepjes zijn met maar drie mensen dus die moeten ongeveer 3 á 4 onderwerpen doen en ik nu 11. :list:
jaaaa, da's... uh, kut
G

lang leve avans
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 20 days ago

Gevalletje examencommissie ?
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 20 days ago

Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
chicken wrote:Bij mij was het vorig jaar nog leuker. We hebben per blok 3 theorievakken en de rest allemaal bijvakken. Die theorievakken zijn gekoppeld in een cluster; als je 1 van die vakken lager dan een 4,5 had kreeg je voor alle 3 de vakken geen studiepunten. Mááár, als je voor twee vakken een 4,5 had en voor de ander een 7,5 is dat gemiddeld een 5,5 en kreeg je dus gewoon de studiepunten voor alledrie de vakken. :P
Dit is echt erg man. xd Welke opleiding is dit als ik vragen mag?
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
urbandesigner wrote:

Maandag al presentatie dus eer dat alles geregeld is is het al 2013 denk ik.. Helaas
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
net gekookt, en het was niet zoals ik verwacht/gehoopt had. gevalletje a la lamsbout

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
jordifcg wrote: Bestelling van mijn ram geheugen geannuleerd en SSD en Seagate Barracuda 1TB derbij gevoegt. €150
Jaaaa ook nog een Track & Trace storing :list: Irritatiemomentjes
A
Waar besteld?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
4launch
A
Voorraad: 10+ stuks onderweg vanuit onze leverancier

Duurt dus nog wel even
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Dat had ik gisteren. Heb via de site van 4launch wel de melding dat het verzonden is. Sinds gister 17:45. Ga der gewoon van uit dat het komt vandaag ;)
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Mensen die continu zenuwen met een pen >.< op de tafel of tikken of de hele tijd aan/uit klikken
A
Hoofdcoach wrote:Mensen die continu zenuwen met een pen >.< op de tafel of tikken of de hele tijd aan/uit klikken
Eindexamen memories :loving: :loving: :loving: :loving: Lekker irritant lopen doen, heerlijk
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Almighty wrote:
Hoofdcoach wrote:Mensen die continu zenuwen met een pen >.< op de tafel of tikken of de hele tijd aan/uit klikken
Eindexamen memories :loving: :loving: :loving: :loving: Lekker irritant lopen doen, heerlijk
Wat een stoere boy ben je toch ook he.
A
Vanwaar de connectie met stoere boy?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Accepteer gewoon het compliment (L)
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Project 141 wrote:Een brief krijgen van het bedrijf dat onze cv-ketel hier onderhoud, of we zo spoedig mogelijk willen bellen voor een afspraak om onderdelen te vervangen. Bellen wij, blijkt dat er al 2 jaar terug bij controle was geconstateerd dat de afvoerpijp voor de rook vervangen moest worden omdat er het risico is dat er koolmonoxide terug loopt. En onze huisbaas heeft toen nooit meer een afspraak laten maken om dat te repareren, gierig mens dat het is xd
Lekker dan. Straks was je al dood door de koolstofmonoxide...
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Guilty :$ En als het geen pen is waar ik mee kan spelen is het wel een flesje water of m'n sleutelbos of iets dergelijks, gaat gewoon automatisch :P