als je op je eindlijst allemaal 7's hebt, hoor je niemand klagen hoor!wrote:Zeggen ze bij mij op school dat de punten van mijn regulaire vakken aan de lage kant zijn... Nou ik vindt 6.9 gemiddeld echt niet laag?
Wou dat ik die punten had
als je op je eindlijst allemaal 7's hebt, hoor je niemand klagen hoor!wrote:Zeggen ze bij mij op school dat de punten van mijn regulaire vakken aan de lage kant zijn... Nou ik vindt 6.9 gemiddeld echt niet laag?
Heb een 4,8 een 7,8 een 8 en een 7 dus vindt het niet verkeerd zo.wrote:als je op je eindlijst allemaal 7's hebt, hoor je niemand klagen hoor!wrote:Zeggen ze bij mij op school dat de punten van mijn regulaire vakken aan de lage kant zijn... Nou ik vindt 6.9 gemiddeld echt niet laag?
Wou dat ik die punten had
Ga jij lekker composeren, jongenwrote:5 afgerond, 1 verliespunt.. composeerbaar met 8
Zo ging het een aantal jaar geleden nog wel...wrote:Ga jij lekker composeren, jongenwrote:5 afgerond, 1 verliespunt.. composeerbaar met 8
You're kidding, right...wrote:Zo ging het een aantal jaar geleden nog wel...wrote:Ga jij lekker composeren, jongenwrote:5 afgerond, 1 verliespunt.. composeerbaar met 8
Das een irritatiemomentje van mijzelf... Ik ben niet goed in spelling van woorden...wrote:Kijk nog eens even goed hoe je compenseren hebt geschreven, Chris.
wrote:Das een irritatiemomentje van mijzelf... Ik ben niet goed in het spellen van woorden...wrote:Kijk nog eens even goed hoe je compenseren hebt geschreven, Chris.
composerenwrote:Zo ging het een aantal jaar geleden nog wel...wrote:Ga jij lekker composeren, jongenwrote:5 afgerond, 1 verliespunt.. composeerbaar met 8
ik zei toch: VMBO...wrote:Zo idioot kun jij op het hbo je onvoldoendes compenseren? wtf
windows zeker :')wrote:Eerste week van december begeeft van 7 jaar mijn 250 gb harde schijf het. Was te voorzien. Had gelukkig wel backups gemaakt.
En nu net gisteravond begeeft me andere harde schijf van 1TB het ook!