Welke? 
skyfall wsswrote:Welke?
Aha, kutnummer.wrote:skyfall wsswrote:Welke?
Hahahahahanee..wrote:Als Adele een Skyfall doet zit je met een diepe put denk ik.
Is jouw hobby mensen afkraken ofzo?wrote:Hahahahahanee..wrote:Als Adele een Skyfall doet zit je met een diepe put denk ik.
Knaker ogirinele garp grachtenviss0r!wrote:Is jouw hobby mensen afkraken ofzo?wrote:Hahahahahanee..wrote:Als Adele een Skyfall doet zit je met een diepe put denk ik.
kaboem,wrote:Waarom doe jij de HT elite na d-nemacyst?
kaboem,wrote:wrote:Waarom doe jij de HT elite na d-nemacyst?
Ga dwergwerpen als je niks beters hebt te doenwrote:Waarom doe jij de HT elite na d-nemacyst?
Doe eens lief jullie 2.wrote:Ga dwergwerpen als je niks beters hebt te doenwrote:Waarom doe jij de HT elite na d-nemacyst?
wrote:Doe eens lief jullie 2.wrote:Ga dwergwerpen als je niks beters hebt te doenwrote:Waarom doe jij de HT elite na d-nemacyst?

Ik heb nog wel een hele collectie daarvan thuiswrote:Godver net bij het overstappen van treinen zo'n rubberen ding van mijn sennheiser oortjes kwijt geraakt. Aangezien ik dat met mijn creative oortjes wel eens vaker had gehad, als reserve sony oortjes standaard in de tas zitten om die rubbertjes te gebruiken. Kom ik er net achter dat die dingen niet op de sennheiser oortjes passenDus toen maar die sony oortjes gebruiken, blijkt daar een van kapot te zijn :')
Nu dus vanaf Groningen naar Rotterdam in de trein met maar een oortje in :') wat een hel is zo'n treinrit dan...