A
Shiiit man
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
ongeloof..
K
tommetjeuh wrote:ongeloof..
Die ontlading nadat zo'n topic gesloten wordt..
C
kaboem wrote:
Die ontlading na dat jullie hier weg zijn en dezelfde weg betreden als banaanslak
Hoor dat volk, schreeuwen, juichen, tranen van geluk :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
Dit is het persoonlijk wegwensen van leden, hoor jij nou na 3 warns dan ook niet eens een keer gebanned te worden?
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
xd
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Wel zo eerlijk ja.
A
tommetjeuh wrote:Dit is het persoonlijk wegwensen van leden, hoor jij nou na 3 warns dan ook niet eens een keer gebanned te worden?
Mooiste dag uit mijn leven, zo lang naartoe gewerkt
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
D-Nemacyst wrote:
Kettingzaag wrote:Gisteren wezen eten in breda met chick. Na haar op de eerste date te hebben geneukt bleef het deze keer bij 3 zoenen op de wang bij ontmoeten en afscheid. Maar ze vond het wel super lief en leuk. :lol: :lol: Nog niet eerder meegemaakt maar het is natuurlijk ook gedoemd te mislukken als je op de eerste date al neukt. xd Achja irritatiemomentje is het niet maar moest het ff kwijt.
:corn:
Ja leuk.. :lol:

Kom verder uitstekend aan mijn trekken hoor maar alleen dat deze voorbij is is wel jammer. Achja op naar de volgende. :thumbup:
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Ooh die man is een player aaaaah
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
M-arijn wrote:Ooh die man is een player aaaaah
Irritatiemomentjes
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
shit man stel hij en Dennis maken een vaginal demolition team, er zouden geen vrouwen meer over zijn voor de rest van het mannelijke geslacht :oh: :surrender:
K
Chris Two wrote:
kaboem wrote:
Die ontlading na dat jullie hier weg zijn en dezelfde weg betreden als banaanslak

je kan net zo goed alleen in een hoekje gaan zitten als je toch iedereen weg probeert te krijgen.

Heb je een vorm van een sociale afwijking ofzo?
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Voor Dennis hoef je niet bang te zijn, die houdt toch zijn kleren aan.
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Firetrap wrote:Voor Dennis hoef je niet bang te zijn, die houdt toch zijn kleren aan.
:lol: :corn:
E
kaboem wrote:
Chris Two wrote:
kaboem wrote:
je kan net zo goed alleen in een hoekje gaan zitten als je toch iedereen weg probeert te krijgen.

Heb je een vorm van een sociale afwijking ofzo?
Chris Two heeft een vorm van autisme. Misschien dat dat meespeelt.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
Firetrap wrote:Voor Dennis hoef je niet bang te zijn, die houdt toch zijn kleren aan.
spijtig
K
Is het waar chris two?
Ik snap dan niet waarom uw begeleiders u niet begeleiden op het internet. Vooral voor jongeren met een autistische aandoening is toezicht op hun surf-gedrag ontzettend belangrijk vind ik.

Hoezo laten je begeleiders dat toe dan?
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Je kan me opvegen :lol:
C
kaboem wrote:Is het waar chris two?
Ik snap dan niet waarom uw begeleiders u niet begeleiden op het internet. Vooral voor jongeren met een autistische aandoening is toezicht op hun surf-gedrag ontzettend belangrijk vind ik.

Welke begeleiders? Autisme is er in vele varianten (asperger, pddnos, add etc etc) je hebt het licht, middel of matig en je groeit er naar mate je ouder bent lichtelijk overheen (Of het is kwestie van: ouder worden = leren omgaan met)
A
Irritatiemomentjes
Hardtraxxer
835 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Ik weet niet waar de discussie over gaat.
Maar ik moet heel hard lachen om al de plaatjes :clap:
K
Chris Two wrote:

Welke begeleiders? Autisme is er in vele varianten (asperger, pddnos, add etc etc) je hebt het licht, middel of matig en je groeit er naar mate je ouder bent lichtelijk overheen (Of het is kwestie van: ouder worden = leren omgaan met)

Ja maar jij hebt toch een zware variant? Of vergis ik mij nou
C
kaboem wrote:
Chris Two wrote:

Ja maar jij hebt toch een zware variant? Of vergis ik mij nou
Waarschijnlijk probeer je dat mij aan te praten. Ik heb middel gehad, zit nu in lichte vorm.
Maar tis maar net hoe je er mee omgaat. (kasplantje of vrije vogel principe)

Als je nooit speciaal onderwijs en begeleiding krijgt raak je er sneller overheen dan je dat wel krijgt.
A
Jesus christ xd
Ik kap ermee voor er suïcidale gedachtes opkomen

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago