Ja. I get very emotional. Life is so unfairwrote:Wil je erover praten?wrote:Op facebook verwijderd worden. Godverdomme![]()
De hoogte valt opzich nog wel mee maar ze klinken gewoon nergens naar, de kicks.wrote:waarom word dit gereleased?
View on YouTube
de kick pitcht niet eens goedhoort de producer dat zelf dan niet? en de label eigenaar?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Dellien pest mij

D
*Dellionwrote:Dellien pest mij![]()
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
nu doe je het weerwrote:*Dellionwrote:Dellien pest mij![]()
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 9 hours ago
hee Daniel!wrote:*Dellionwrote:Dellien pest mij![]()
D
Wanneer kom jij weer eens op de shout johwrote:hee Daniel!wrote:*Dellionwrote:Dellien pest mij![]()
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 9 hours ago
Als de tijd daar rijp voor is.
C
Dan heb je het er waarschijnlijk zelf naar gemaaktwrote:Dellien pest mij![]()
K
Net als jij altijd toch corsoboywrote:Dan heb je het er waarschijnlijk zelf naar gemaaktwrote:Dellien pest mij![]()
S
Chris Two
jij bent een giga held, jou uitspraken. Ik ga vanzelf in een deuk.
C
Het is of: Stukgaan, of jezelf in een scheur lachen,.... iets met deukjes kan ik niet voor de geest halenwrote:Chris Twojij bent een giga held, jou uitspraken. Ik ga vanzelf in een deuk.
Behalve jou imago/ego en whatsoever, die hebben lang geleden al een flinke deuk opgelopen volgens mij
Scheur door het scherm van m'n LG Optimus Black
Sinds een paar uurtjes terug...
S
In België is het nu net wel jezelf in een deuk lachen :')
C
Ben jij een belg dan? Dus die domme belgengrappen op het net gaan over jou!wrote:In België is het nu net wel jezelf in een deuk lachen :')
K
die man is echt een stakkerwrote:Ja Robje.. hou maar weer op..
Allergisch ofso? ineens vet snotverkouden terwijl ik er vanmorgen nog geen last van had.
S
Haha jij bent echt grappigwrote:Ben jij een belg dan? Dus die domme belgengrappen op het net gaan over jou!wrote:In België is het nu net wel jezelf in een deuk lachen :')
Mod-edit: schelden met dit soort dingen doen we niet hier.
het is, ik lig in een deuk of ik lach me de piskreukelswrote:Het is of: Stukgaan, of jezelf in een scheur lachen,.... iets met deukjes kan ik niet voor de geest halenwrote:Chris Twojij bent een giga held, jou uitspraken. Ik ga vanzelf in een deuk.
Behalve jou imago/ego en whatsoever, die hebben lang geleden al een flinke deuk opgelopen volgens mij
C
Jezelf in een scheur lachen of stukgaan om iets kan ook nog
ja klopt die kunnen ook, maar ik hou het bij ik lach me de piskreukels