vandaar dat je zo weinig reageert, ik miste je alwrote:Ik heb alleen bij het groepsgesprek het geluid uit staanwrote:standaard geluid uit, om de seconde wordt er ge-apped
haha klopt ook, heb hem sws altijd op stil, kijk er om de 5 minuten wel op als ik niet aan t werk oid ben!
Geluid staat uit, meldingen nietwrote:vandaar dat je zo weinig reageert, ik miste je al
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Al die wijven met hun domme statussen met drank namen, tegen borstkanker, gtfo please.
Champagne lust ik wel, af en toe een Safari maar toch vooral bier, hoewel af en toe een Jägermeister na de Vodka ook lekker is, maar bier blijft het leukste!
Deze wou ik hier net neerzetten. Echt top ik denk ook echt dat morgen het aantal kankergevallen met minstens 50% is gedaald.wrote:Al die wijven met hun domme statussen met drank namen, tegen borstkanker, gtfo please.
+1, Wat een bullshitwrote:Al die wijven met hun domme statussen met drank namen, tegen borstkanker, gtfo please.
Ga het idee erachter eens goed lezen
N
Artist
132 posts member since 2011
You rang?wrote:Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita
die mc?
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Zeker zo'n zelfde idee als toen met Kony? Like het en alle wereldproblemen worden automatisch opgelost. :')wrote:Ga het idee erachter eens goed lezen
G
wrote:You rang?wrote:Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita
die mc?
N
Artist
wrote:wrote:You rang?wrote:Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita
die mc?![]()
![]()

K
Oh wat was dat een goeie grap HIHIHIwrote:wrote:You rang?wrote:Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita Nikkita
die mc?![]()
![]()
N
Artist
I really don't know, I'm just going with the flowwrote:Welke grap?
C
Name seeker... attentiiooooonnnnnwrote:I really don't know, I'm just going with the flowwrote:Welke grap?
Tutututututu ! Boing boing boing
K
wrote:Name seeker... attentiiooooonnnnnwrote:I really don't know, I'm just going with the flowwrote:Welke grap?
nee jij vecht niet maximaal om je portie aandacht met je verhaaltjes elke keer :p
C
Zullen we maar zwijgen over jou Frenchcore liefdewrote:nee jij vecht niet maximaal om je portie aandacht met je verhaaltjes elke keer :p
Hoe heet zewrote:Zullen we maar zwijgen over jou Frenchcore liefdewrote:nee jij vecht niet maximaal om je portie aandacht met je verhaaltjes elke keer :p
Dit bedoel je denk ik:
wrote:Zullen we maar zwijgen over jouw liefde voor Frenchcorewrote:nee jij vecht niet maximaal om je portie aandacht met je verhaaltjes elke keer :p
Opeens weer een paar puistjes op mijn face. Dafuq man

G
leuk is als je ze dan netjes denkt uit te knijpen en et dan alsnog zon lelijke plek wordtwrote:Opeens weer een paar puistjes op mijn face. Dafuq man![]()
G
als je het tever doet en ze gaan bloeden jawrote:Uitknijpen leidt tot littekens.