Heel de dag op een stoel zitten met een boek voor je! Echt ik haat echt school. Ik ben blij dat ik gewoon werk zeg!
Jezus...wrote:
:')
Jezus...wrote:
Maar ik wil gewoon 160-170 kunnen rijden. En die mensen die zitten me in de weg.wrote:Tsja als op de rechterrijbaan iedereen 90/10 rijdt hoef je ook niet zo snel te rijden om in te halen he..
In Duitsland?wrote:Maar ik wil gewoon 160-170 kunnen rijden. En die mensen die zitten me in de weg.wrote:Tsja als op de rechterrijbaan iedereen 90/10 rijdt hoef je ook niet zo snel te rijden om in te halen he..
aanduwen.wrote:Mensen die 120km/u of zachter rijden op de linkerrijbaan. Geef gas mensen!
Hoe oud is dat kind? haha.wrote:
Te jong voor Twitter en dat soort toestanden..wrote:Hoe oud is dat kind? haha.wrote:
Na 2 min zoekwerk ben ik op haar facebook beland! hahahawrote:Te jong voor Twitter en dat soort toestanden..wrote:Hoe oud is dat kind? haha.wrote:
Om pisnijdig van te worden.wrote:Dubbele straal tijdens het pisse...
Moet je maar een normale studie kiezen, pipo.wrote:Godver, net op intake geweest bij Alfa college in Groningen (VAVO) omdat ik niet ben toegelaten op het hbo (was een loting studie, stond op de wachtlijst maar helaas). Kost het dus €700 per vak excl boekenDus 4 uur les per week voor €1600 totaal (incl boeken), nog duurder als hbo godverdomme