wrote:Irritatiemomentjewrote: ermagerrdddd

wrote:Irritatiemomentjewrote: ermagerrdddd

wrote:Someren :')
wrote:Sybrand van Haersma Buma :')
Thijs, heb je je periode weer?wrote:wrote:Someren :')
wrote:Evert de Bevert von Berkelenstein :')
Ik had dr ook al gezeik mee. Kan nu pas dinsdag m'n ov aanvragen waarna het ook weer een week duurt voordat ie is geactiveerd. Zal dus de eerste week op eigen kosten moeten reizen.wrote:DUOStelletje prutsers
Ik de eerste maand, omdat 1 oktober mijn studiefinanciering pas ingaat.wrote:Ik had dr ook al gezeik mee. Kan nu pas dinsdag m'n ov aanvragen waarna het ook weer een week duurt voordat ie is geactiveerd. Zal dus de eerste week op eigen kosten moeten reizen.wrote:DUOStelletje prutsers
Heb ik idd ook gehad, achterlijke regel.wrote:Ik de eerste maand, omdat 1 oktober mijn studiefinanciering pas ingaat.wrote:Ik had dr ook al gezeik mee. Kan nu pas dinsdag m'n ov aanvragen waarna het ook weer een week duurt voordat ie is geactiveerd. Zal dus de eerste week op eigen kosten moeten reizen.wrote:DUOStelletje prutsers
Every .... fucking .... yearwrote:Standaard mijn DigiD niet weten en moeten wachten op een brief met mijn wachtwoord joepie.
Hahahawrote:Every .... fucking .... yearwrote:Standaard mijn DigiD niet weten en moeten wachten op een brief met mijn wachtwoord joepie.
Ik ken hetwrote:Hahahawrote:Every .... fucking .... yearwrote:Standaard mijn DigiD niet weten en moeten wachten op een brief met mijn wachtwoord joepie.Gewoon opschrijven jonguh!
Wat een ******bedrijf is datwrote:DUOStelletje prutsers
Wat een ******bedrijf is datwrote:DUOStelletje prutsers
Ik heb met sms-functie, maar als ik wachtwoord vergeten aanklik kan ik alleen maar kiezen voor nieuw wachtwoord via een brief?wrote: Ik ken hethad hem dit jaar maar in mobielnotities gezet. Trouwens, met sms-functie is handiger, hoef je die bewuste week niet te wachten
Ik bedoel, gewoon nieuwe aanvragenwrote:Ik heb met sms-functie, maar als ik wachtwoord vergeten aanklik kan ik alleen maar kiezen voor nieuw wachtwoord via een brief?wrote: Ik ken hethad hem dit jaar maar in mobielnotities gezet. Trouwens, met sms-functie is handiger, hoef je die bewuste week niet te wachten
zolang ze mij gratis geld blijven geven vind ik het primawrote:DUO , kutorganisatie :')