Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 22:50 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Daveytl schreef:
Ik ga Bedrijfseconomie studeren ;)

Nooit aan beginnen. :P

Waarom niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 22:53 

Hardtraxx Veteran

Nee, was een grapje. Heb een half jaar HBO bedrijfseconomie gedaan en gillend weggerend. Niets voor mij. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 10:29 

Hardtraxx Veteran

Paar klasgenoten van mij zijn begeleiders van groepen ( papa's/mama's genoemd :P ), maar die doen het bij de faculteit sport en zullen dus een ander programma hebben denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 13:35 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Morgen hoort mijn intro te beginnen in Nijmegen maar ik weet niet eens waar ik moet zijn en hoe laat :/
En als ik het aan anderen vraag die hetzelfde doen weten zij het ook niet.

En het gekke is dat op de site van de HAN staat dat dinsdagavond het pas begint, maar op Facebook staat iets in de trand van 'tot maandag allemaal!' :/

Eindelijk uitgevogeld na een mailtje en een telefoontje.
Lekker geregeld ook dat het welkomstpakket dat ik hoorde te hebben niet verstuurd is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 13:55 

Hardtraxx Veteran

Succes Davey. Ik vind het zelf echt een verschrikkelijke kutopleiding maar dat ligt meer aan de school/faciliteiten/mensen waarmee ik in de klas zit dan aan de vakken denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 14:23 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Succes Davey. Ik vind het zelf echt een verschrikkelijke kutopleiding maar dat ligt meer aan de school/faciliteiten/mensen waarmee ik in de klas zit dan aan de vakken denk ik.

Thanks. Eerste jaar is sowieso nog niet puur Bedrijfseconomie. Eerste jaar heb ik precies dezelfde vakken/ uren als Commerciële Economie/ Bedrijfskunde/ Accountancy.
Dus kan na een jaar nog kiezen welke ik wil ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 14:54 

Hardtraxx Elite

Mijn god..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 14:56 

Hardtraxx Veteran

Solis schreef:

Mijn god..

Is toch heerlijk man!? :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 15:00 

Donateur

Stoere hatertjes van Hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 15:10 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Solis schreef:

Mijn god..

Is toch heerlijk man!? :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 18:06 

Bierkoning

Hoor net dat de dader van die 'facebookmoord' 1 jaar gevangenis straf en 2 jaar jeugd tbs krijgt, en dat dat nog de maximale straf is ook. Wtf man, je neemt het leven van een kind en dan is dit je straf >.< Echt onbegrijpelijk ons rechtssysteem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 18:08 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Hoor net dat de dader van die 'facebookmoord' 1 jaar gevangenis straf en 2 jaar jeugd tbs krijgt, en dat dat nog de maximale straf is ook. Wtf man, je neemt het leven van een kind en dan is dit je straf >.< Echt onbegrijpelijk ons rechtssysteem.

2 jaar kan worden verlengd tot 9 geloof ik, kind is half ontoerekeningsvatbaar geloof ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 18:12 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Pommer schreef:

2 jaar kan worden verlengd tot 9 geloof ik, kind is half ontoerekeningsvatbaar geloof ik

Dat is ook de grootste onzin ooit, je doet je eigen gewoon wat gek voor en je bent meteen ontoerekeningsvatbaar :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 18:14 

Hardtraxx Veteran

Tja, van mij mag je zo iemand ook gewoon afschieten, maarja overal is blijkbaar een excuus voor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 18:42 

Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
teupie schreef:
Pommer schreef:

Dat is ook de grootste onzin ooit, je doet je eigen gewoon wat gek voor en je bent meteen ontoerekeningsvatbaar :/

Iedereen die iemand vermoord is niet goed bij zn eikel dus dat ontoerekeningsvatbaar gedoe is vaak zo'n onzin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 12:30 

Mensen die denken dat ze verstand hebben van geluid shows maken. vervolgens beun speakers neerzetten :/ >.<

"Als ik een standaard feest draai heb ik voor een om en nabij de 15.000 euro mee op pad" aldus een beunhaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 13:04 

biscuit schreef:
Mensen die denken dat ze verstand hebben van geluid shows maken. vervolgens beun speakers neerzetten :/ >.<

"Als ik een standaard feest draai heb ik voor een om en nabij de 15.000 euro mee op pad" aldus een beunhaas.

Voor 15.000 euro heb je nog geen line array's xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 13:38 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Morgen hoort mijn intro te beginnen in Nijmegen maar ik weet niet eens waar ik moet zijn en hoe laat :/
En als ik het aan anderen vraag die hetzelfde doen weten zij het ook niet.

En het gekke is dat op de site van de HAN staat dat dinsdagavond het pas begint, maar op Facebook staat iets in de trand van 'tot maandag allemaal!' :/

Ik heb ook m'n intro op de HAN morgen en ik heb er echt geen zin in. Sportdag en schuimparty. :sick:

Daarbij gaat deze dag tot nu echt heel erg slecht, zit niet mee vandaag. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 13:43 

Hardtraxx Veteran

Intro's kun je gewoon skippen hè :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 13:48 

Hardtraxxer

Weet ik, maar het hoort er wel een beetje bij vind ik. Daarbij ken ik dan helemaal niemand als ik maandag aan kom zetten. Maar die schuimparty skip misschien wel, daar heb ik echt geen zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 14:59 

Hardtraxx Veteran

perongeluk op alles markeren als gelezen klikken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 15:01 

Donateur

Wout1997 schreef:
perongeluk op alles markeren als gelezen klikken :(

Wat een kut dag zul je nu hebben ;(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 15:03 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Wout1997 schreef: