Nieuwe nummers van the prophet!
en dan mensen die zeggen: luister er dan niet naar als je het niks vind.
en dan mensen die zeggen: luister er dan niet naar als je het niks vind.
wrote:Hmm...geen last vanwrote:All die gay vocals van de laatste tijd
Dus, deel je kennis...wrote:lulverhaal:P
Idd, wat een trieste mogool.wrote:Jij bent echt stoer en je hebt heel veel kennis van Hardstyle omdat jij naar nummers van Thera luistert![]()
zo* bdoel ik ht niewrote:Jij bent echt stoer en je hebt heel veel kennis van Hardstyle omdat jij naar nummers van Thera luistert![]()
Dat dus...wrote:Half jaar gelden was 75% van hardtraxx net zo stoer als tillie. Snap niet waarom hij in een keer een trieste mongool is terwijl heel hardtraxx half naar net zo praatte.
wrote: Dat de kromzwaarden van de Indonesische dwergkangaroe uw miniscule tepelharen mag kortwieken.
View on YouTubewrote:Ik zat lkkr thera te luisteren komt een boer'n collega bij mij " wat luister je??"
ik zo" thera setje"
Boer'n collega : " ken ik nie.. wat is dat dan?"
IK: HARDSTYLE
Boer'n collega : ik hb ook nog wel nummers op men mobiel van hardstyle ik zal eem kiekn
IK: let me seeeee!
Boer'n collega : Da tweekaz , waster pinguinssss
IK: FACEPALM
En hij begint een heel verhaal over hardstyle
IK Kan er niet tegen als mensen over hardstyle beginne die er gwn 0-verstand van hebben
Dat was mijn irritatie momentje van deze week
wrote:Dat de kromzwaarden van de Indonesische dwergkangaroe uw miniscule tepelharen mag kortwieken.

Niet om te haten, maar voor zover ik weet bestaat er geen Indonesische dwergkangoeroe.wrote:Stelletje haters he?
Dat de kromzwaarden van de Indonesische dwergkangaroe uw miniscule tepelharen mag kortwieken.
wrote:Wat zijn we weer een gezellige community
wrote:Wat zijn we weer een gezellige community
ach man, ga frenchcore luisteren!wrote:hou gewoon je bekwrote:Wat zijn we weer een gezellige community