gaan ze ijs uitdelen op de afdeling.........altijd als ik er niet ben
en dan ben ik terug en dan isset ijs op
en dan ben ik terug en dan isset ijs op
foktop libbiewrote:Thuiszittennomdat ik op mijn jawel 15 jarige broertje moet passen mn moeder is gek geworden.
wrote:De reacties op fb onder een foto van Hhz samen met Porter Robinson.. sterf eens ff gauw af met z'n allen.. remix maken van language, samen een track maken, remix maken van unisonBlijf met je klauwen ten eerste van Porter zijn tracks af, en hou house/electro/dubstep gescheiden van hardstyle
wrote:De reacties op fb onder een foto van Hhz samen met Porter Robinson.. sterf eens ff gauw af met z'n allen.. remix maken van language, samen een track maken, remix maken van unisonBlijf met je klauwen ten eerste van Porter zijn tracks af, en hou house/electro/dubstep gescheiden van hardstyle
De trap af is beter als de trap op, wat het in mijn geval iswrote:Geen koelkast hebben op je kamer en iedere keer naar beneden lopen om bier te halen
Je hebt je koelkast boven staan?wrote:De trap af is beter als de trap op, wat het in mijn geval iswrote:Geen koelkast hebben op je kamer en iedere keer naar beneden lopen om bier te halen
Sorry maar ik vond het ook niet te vreten hahawrote:Die chips is fucking goor die whiskey cocktail.
haha, wel grote kans dat er eentje tussen zou zitten danwrote:Ooh dat weet ik echt niet meer, had iets van 20 smaken ingestuurd ook haha
Het komt wel goed, schatjewrote:Godverdomme, ik zou naar meisje gaan, komt haar broer thuis
Andere keer dan maar
wat kan jou die broer schelen danwrote:Godverdomme, ik zou naar meisje gaan, komt haar broer thuis
Andere keer dan maar
Buitenlands meisje ofzo? Anders hoef je niet bang te zijn voor dr broer toch?wrote:Godverdomme, ik zou naar meisje gaan, komt haar broer thuis
Andere keer dan maar