Dubbele afspraken maken 
Wildstylerz die weer vrolijk z'n favo deuntje van dit moment rondspamt..
ongeveer 3x per maand.... *zucht*
wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle/onthafloor-eerste-mix-t27840.html
Heb het gevoel dat ze het ook niet meer gaan doen.wrote:Q-Dance die nog steeds geen sets van de blue op zaterdag op soundcloud heeft gezet.
wrote:werken met mooi weer
Jij snapt het volgens mij niet helemaalwrote:Gefeliciteerd!wrote:Je eerste "daté" met een meisje hebben en vanavond te horen krijgen dat je peet oom 50 wordt!
als t een lekker wijf is.....fuck die verjaardagwrote:Je eerste "daté" met een meisje hebben en vanavond te horen krijgen dat je peet oom 50 wordt!
En? Kan je?wrote:Wakker gebeld worden of je kan werken
Ik had het ook anders moeten zeggen. De date is op de zelfde dag als de verjaardag. Dus dat wordt nog even kijken wat ik ga doenwrote:Jij snapt het volgens mij niet helemaalwrote:Gefeliciteerd!wrote:Je eerste "daté" met een meisje hebben en vanavond te horen krijgen dat je peet oom 50 wordt!
jij kan teminste naar t strandwrote:Dagje strand. Resultaat: Verbrande rug, borst, buik, knieholtes, schouders, nek en hoofd.
Om in dezelfde sfeer te blijven, nek en bovenarmen ontzettend verbrand op de Zwarte Cross en dan mensen van 65kg die op de judotraining aan je nek gaan hangen en dusdanig aan je pak trekken dat het lekker schuurt in je nek.wrote:Dagje strand. Resultaat: Verbrande rug, borst, buik, knieholtes, schouders, nek en hoofd.