Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 00:55 

Biscuit het is een forum
Alsjeblieft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 00:58 

Hardtraxx Veteran

BanjoMovies schreef:
Waddap! Biscuit voor president!

Gefeliciteerd je bent binnen een avond geen ht newbie meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:00 

Hardtraxx Beheerder

Chris Two schreef:
Jor-D schreef:
Chris Two schreef:
Het feit dat we straks op Hardtraxx een x aantal minder mensen hebben na aanleiding van 1 persoon die zich reeds heeft aangemeld.

Dat roepen diegenen toch echt over zichzelf af. Ik vind het triest :)

Mes snijdt aan 2 kanten Jordy, dat weet jij, dat weet ik. Sommige dingen kunnen niet goed gepraat worden máár je moet wel nagaan wat er vooraf gespeeld heeft.
Zulke reacties komen niet zomaar... cause and effect

Dat snap ik. Maar meld het dan even aan mij (of de moderators) en dan los ik het op. Nu gaat er zoveel commotie aan vooraf wat helemaal nergens voor nodig is en verziekt werkelijk waar gewoon de algehele sfeer hier. En heel toevallig zitten daar weer personen tussen die al een aantal waarschuwingen hebben en waarvan ik al wel vaker meldingen heb gehad die niet geleid hebben tot officiële waarschuwingen. Ook ik ben dat dan eens zat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:03 

Donateur

Jah maar als de mods niet online zijn? Die gast reageert in elk topic.. En aangezien het een forum is, mogen wij er ook op reageren... Met haat, waar die om vraagt.

Had misschien wat 'netter' gekund, maarja dat gebeurde niet..

En de sfeer op die forum is sowieso al verziekt door genoeg lui
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:03 

Jor-D, er zijn meerdere malen meldingen gegeven naar Mods hier, het meld-icoontje is dus ook meermalen ingedrukt.
Dat het uiteindelijk via facebook moet lopen om dan hier wat actie te krijgen vind ik ver gaan. Waar zijn de mods?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:06 

En hoelang moeten we wachten op een mod of jouw? gemiddeld 4 werkuren. intussen kan alles al vol zitten.

Niet allleen maar door mij of Roberttt.

Ook die jongen van Banjomovies.

de reactietijd is idd traag.

vaak geen mods. en ineens 5 of 6 mods die hun werk even doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:06 

Chris Two schreef:
Jor-D, er zijn meerdere malen meldingen gegeven naar Mods hier, het meld-icoontje is dus ook meermalen ingedrukt.
Dat het uiteindelijk via facebook moet lopen om dan hier wat actie te krijgen vind ik ver gaan. Waar zijn de mods?

Jongens kom op zeg, ga je zelf even verdedigen.
Reageer niet zo furieus dan? troll voeren.. ga je nu de mods op de schuld geven dat jullie zo kinderachtig reageerden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:07 

Hardtraxx Beheerder

roberttt schreef:
Jah maar als de mods niet online zijn? Die gast reageert in elk topic.. En aangezien het een forum is, mogen wij er ook op reageren... Met haat, waar die om vraagt.

Had misschien wat 'netter' gekund, maarja dat gebeurde niet..

En de sfeer op die forum is sowieso al verziekt door genoeg lui

Er is toch een contact mogelijkheid (/contact, PM of Facebook)? Het hoeft toch niet te betekenen dat als er geen mods/beheerders hier online zijn, dat die dan ook niet in staat zijn om achter een computer te duiken en hier iets op lossen?

Als iedereen maar constant overal op in gaat en zich laat gaan en dan dus werkelijk waar ook dikke schijt heeft aan de regels hier, dan ben je van mij en heb je een waarschuwing of ban te pakken. Je hebt jezelf in de hand.

biscuit schreef:
En hoelang moeten we wachten op een mod of jouw? gemiddeld 4 werkuren. intussen kan alles al vol zitten.

Niet allleen maar door mij of Roberttt.

Ook die jongen van Banjomovies.

de reactietijd is idd traag.

vaak geen mods. en ineens 5 of 6 mods die hun werk even doen...

Ja en kijk nu welke zooi we moeten opruimen en moeten onderzoeken. De eerste PM hierover kreeg ik pas om 00:40. Dus kom dan niet zeggen dat we traag reageren als je niet eens de moeite hebt genomen om ons eerder in te lichten.

Grow up zeg. Triest gedoe hier. Man man man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:08 

Daniel, moei je er niet mee... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:09 

Chris Two schreef:
Daniel, moei je er niet mee... :thumbdown:

Jawel dit is kansloos, jullie gaan hier die man dood wensen etc. en dan zeggen dat het de mods hun schuld was omdat ze niet online waren :') haahha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:10 

Donateur

Ik geef dus echt niet de mods de schuld? Ik doe het tenslotte ZELF.. Kan een mod weinig aan veranderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:11 

roberttt schreef:
Ik geef dus echt niet de mods de schuld? Ik doe het tenslotte ZELF.. Kan een mod weinig aan veranderen?

Je hoeft je dan ook niet aangesproken te voelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:13 

Kaboem, daniel, perratje, echt.. moei je er niet mee.
We verwijten de mods niks, maar enige vorm van actie vanuit hun zodat de shit wat kleiner was gebleven was wel wenselijk

Donateur

Hmmm oke.. Nou ja, 't zal allemaal wel..

Chris Two schreef:
Kaboem, daniel, echt.. moei je er niet mee.
We verwijten de mods niks, maar enige vorm van actie vanuit hun zodat de shit wat kleiner was gebleven was wel wenselijk

wil je niet mijn volledige naam op ht zetten? :)
dank
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:15 

De reactie tijd op een melding... dat duurt te lang. we leven in de tijd van mobiele telfoonns die in staat zijn een compleet laptop je te vervangen.

op een smartphone reageren ze net zo snel.

die gast verziekt elk topic. wij vragen netjes of hij normaal doet en snapt ook totaal niet waar ie mee bezig is...

En waar loopt t op uit zelfs na 3 uur wachten? op niks totaal niks.

alleen wat mensen die gebant worden omdat ze getracht hebben om een newbie de weg te wijzen?
triest.... dat is triest.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:24 

Hardtraxx Beheerder

biscuit schreef:
De reactie tijd op een melding... dat duurt te lang. we leven in de tijd van mobiele telfoonns die in staat zijn een compleet laptop je te vervangen.

op een smartphone reageren ze net zo snel.

die gast verziekt elk topic. wij vragen netjes of hij normaal doet en snapt ook totaal niet waar ie mee bezig is...

En waar loopt t op uit zelfs na 3 uur wachten? op niks totaal niks.

alleen wat mensen die gebant worden omdat ze getracht hebben om een newbie de weg te wijzen?
triest.... dat is triest.....

Sorry dat wij ook op normale tijden willen slapen, wij hebben allemaal ook nog een leven buiten Hardtraxx om. Misschien is dat ook een goed iets voor een aantal personen hier :) Was toevallig nog een film aan het kijken en zag m'n telefoon tekeer gaan waardoor ik dit zooitje nu probeer op te lossen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:25 

ah een excuus waar ik een volwassen reactie op terug kan geven: mijn excuus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:36 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Chris Two schreef:

Jongens kom op zeg, ga je zelf even verdedigen.
Reageer niet zo furieus dan? troll voeren.. ga je nu de mods op de schuld geven dat jullie zo kinderachtig reageerden?

Voor het eerst : :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 02:02 

Hardtraxxer

Chris Two schreef:

Jij opent een 'Banjostyle' topic in Andere Muziek, ben je dan 'de shit' dan niet zelf ook groter aan 't maken?
Je kan zelf ook een beetje actie ondernemen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 08:58 

Hardtraxx Veteran

Sommige mensen hier nemen HT veel te serieus. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 10:37 

Bierkoning

Haha genieten dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 10:38 

mark-feyenoord schreef:
Chris Two schreef:

Jij opent een 'Banjostyle' topic in Andere Muziek, ben je dan 'de shit' dan niet zelf ook groter aan 't maken?

Heb ik niet geopend.
Die heeft de gebannde user geopend. Nu deze verwijderd is verdwijnen zijn posts ook automatisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 10:39 

Chris Two schreef:
mark-feyenoord schreef:
Chris Two schreef:

Heb ik niet geopend.
Die heeft de gebannde user geopend. Nu deze verwijderd is verdwijnen zijn posts ook automatisch

Jaa jaa, ik geloof er geen snars van meneer Robbedoes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 10:42 

Hardtraxx Elite

Kap eens met huilen over dat onderwerp.
Vorige  1 ... 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic