K
Dylan-E wrote:Dat nou al voor de 2de keer me acount is gehekt! :/ Dus nu weer verder op Deze (Was eerst DylanHardstyle)

ER BESTAAT GEEN DISLIKE BUTTON DYLAN HARDSTAAL
E
:lol:
Hardtraxx Admin
10594 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Project 141 wrote:Enable Dislike Button verzoeken.
godverdomme schijt irritant -.-
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
kaboem wrote:
Dylan-E wrote:

Irritatie!
A
Dylan-E wrote:Dat nou al voor de 2de keer me acount is gehekt! :/ Dus nu weer verder op Deze (Was eerst DylanHardstyle)
Stomme hekkers ook he
D
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2017
Almighty wrote:
Stomme hekkers ook he
Klopt!
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Dylan-E wrote:
Almighty wrote:
Stomme hekkers ook he
Klopt!
Vette ava ouwe. Shirtje zit spang.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Uh ja..
Last edited by Solis on , edited 1 time in total.
D
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2017
Das Gibby!! :innocent:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Henk-Jan wrote:Vette ava ouwe. Shirtje zit spang.
:lol:
S
Na 6 maand pas ontdekken dat ik m'n reloop rmp 2.5 's ook als midi controllers kan gebruiken. :x (Of zit ik fout?)
A
Wildstylez, Headhunterz, Brennan Heart, The Prophet enz
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Alle onnodige dingen die me geld kosten aan het opzeggen.
- Sportschool
- Loterij
- 2x Goed doel
- Pathé Unlimited Kaart

Zit al op 'n besparing van ongeveer 100,-!
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Project 141 wrote:I'm so confused :cry:
:aww:

Irritatiemomentje:
weegschaal besteld bij dealextreme en blijkt de 'load cell' van kapot te zijn. Wel 8 dollar korting gekregen op een nieuwe, maar toch 12 euro verneukt :cry:
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Dat m'n school donderdag pas belt tussen 5 en 6 als ik gezakt ben. Betekent dat ik dus een hele dag 'm vet stress i.p.v het om 10 uur al te weten. :cry:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Onthafloorx wrote:Dat m'n school donderdag pas belt tussen 5 en 6 als ik gezakt ben. Betekent dat ik dus een hele dag 'm vet stress i.p.v het om 10 uur al te weten. :cry:
Ach je hebt hem vast wel gehaald. Gewoon chill die dag doorkomen en al vieren dat je het hebt. Of twijfel je zo erg?
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Project 141 wrote:Maar is dit nu een irritatiemomentje vanwege dat je het allemaal moet opzeggen, of een genietmomentje omdat je geld bespaard? I'm so confused :cry:
Irritatie omdat ik erachter kom hoeveel shit me is aangesmeerd in de afgelopen paar jaar. Daarnaast is opzeggen ook een bron van irritatie, ja!
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Dat ik nu pas 1 tekening af heb en moet er nog 3 maken. Voor morgenochtend half 7 :cry:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Mogen om 9 uur tentamen internationale hrm. Waarom nou zo vroeg :cry: Voordat ik fatsoenlijk wakker ben en 100% functioneer is het 10 uur xd

maandag 18-6-2012

3 tentamens hebben :cry:

Eerste om 09:00 en laatste om 14:0 :slow:
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
dennis wrote:Dat ik nu pas 1 tekening af heb en moet er nog 3 maken. Voor morgenochtend half 7 :cry:
Irritatiemomentjes
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
^ :worship:

even m'n krukken weggebracht net. het hele maastricht ligt op zn kant door werkzaamheden, ik weet mn god niet waar ik heen moest. en op de terugweg ipv een kwartiertje ongeveer een uur gedaan om terug te komen xd
S
Het missen van bier tijdens de examens. :cry:
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Onthafloorx wrote:Dat m'n school donderdag pas belt tussen 5 en 6 als ik gezakt ben. Betekent dat ik dus een hele dag 'm vet stress i.p.v het om 10 uur al te weten. :cry:
Ik moet me uitslag zelfs ophalen op school, sta je daar met honderden medeleerlingen >.<
En inderdaad ook pas tussen half 6 en 6 :thumbdown:
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Vanavond dus compleet naar de klote zuipen zodat je niet voor die tijd wakker wordt. Die tip stond serieus in zo'n boekje dat we toen allemaal kregen :')
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Haha, had ik inderdaad ook. M'n mentor belde te vroeg, eerste paar seconden nadat ik de telefoon opnam dacht ik dat ik gezakt was. :P

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago