wrote:Dat nou al voor de 2de keer me acount is gehekt!Dus nu weer verder op Deze (Was eerst DylanHardstyle)
ER BESTAAT GEEN DISLIKE BUTTON DYLAN HARDSTAAL
wrote:Dat nou al voor de 2de keer me acount is gehekt!Dus nu weer verder op Deze (Was eerst DylanHardstyle)
godverdomme schijt irritantwrote:Enable Dislike Button verzoeken.
wrote:wrote:
Irritatie!
Stomme hekkers ook hewrote:Dat nou al voor de 2de keer me acount is gehekt!Dus nu weer verder op Deze (Was eerst DylanHardstyle)
Klopt!wrote:Stomme hekkers ook hewrote:Dat nou al voor de 2de keer me acount is gehekt!Dus nu weer verder op Deze (Was eerst DylanHardstyle)
Vette ava ouwe. Shirtje zit spang.wrote:Klopt!wrote:Stomme hekkers ook hewrote:Dat nou al voor de 2de keer me acount is gehekt!Dus nu weer verder op Deze (Was eerst DylanHardstyle)
wrote:Vette ava ouwe. Shirtje zit spang.
wrote:I'm so confused
Ach je hebt hem vast wel gehaald. Gewoon chill die dag doorkomen en al vieren dat je het hebt. Of twijfel je zo erg?wrote:Dat m'n school donderdag pas belt tussen 5 en 6 als ik gezakt ben. Betekent dat ik dus een hele dag 'm vet stress i.p.v het om 10 uur al te weten.
Irritatie omdat ik erachter kom hoeveel shit me is aangesmeerd in de afgelopen paar jaar. Daarnaast is opzeggen ook een bron van irritatie, ja!wrote:Maar is dit nu een irritatiemomentje vanwege dat je het allemaal moet opzeggen, of een genietmomentje omdat je geld bespaard? I'm so confused
wrote:Dat ik nu pas 1 tekening af heb en moet er nog 3 maken. Voor morgenochtend half 7

Ik moet me uitslag zelfs ophalen op school, sta je daar met honderden medeleerlingenwrote:Dat m'n school donderdag pas belt tussen 5 en 6 als ik gezakt ben. Betekent dat ik dus een hele dag 'm vet stress i.p.v het om 10 uur al te weten.
Vanavond dus compleet naar de klote zuipen zodat je niet voor die tijd wakker wordt. Die tip stond serieus in zo'n boekje dat we toen allemaal kregen :')wrote:Dat m'n school donderdag pas belt tussen 5 en 6 als ik gezakt ben. Betekent dat ik dus een hele dag 'm vet stress i.p.v het om 10 uur al te weten.
Haha, had ik inderdaad ook. M'n mentor belde te vroeg, eerste paar seconden nadat ik de telefoon opnam dacht ik dat ik gezakt was.wrote:Dat m'n school donderdag pas belt tussen 5 en 6 als ik gezakt ben. Betekent dat ik dus een hele dag 'm vet stress i.p.v het om 10 uur al te weten.