Die slider op het snoer verdubbelt het niet hoor.wrote:Ik heb nog een slider op 't snoer van mijn oortjes, dus ik kan 200% gaan _0-. Dan voel je je oren trillen van bass, heerlijk
En super slecht, maar ik heb wel altijd doppen in op feesten
A
Dan gaan mijn oortjes harder! Ik had eerst Sennheiser CX300, en nu CX400 II, die gaan toch een stukje harder. Of droom ik nou?
Dat zal aan je phones liggen maar zo'n slider moet je als een begrenzer zien. Slider open is dus geen begrenzing. Als ik nieuwe koop gaan ze ook altijd harder, zal wel aan slijtage van de oude liggen.wrote:Dan gaan mijn oortjes harder! Ik had eerst Sennheiser CX300, en nu CX400 II, die gaan toch een stukje harder. Of droom ik nou?
G
dan hoor jij niks meerwrote:Wil je over een jaartje of 30 wel eens horenKan geen mens volhouden
S
Op m'n iPod gaat het geluid bijna nooit boven de helft.... 
E
View on YouTubewrote:dan hoor jij niks meerwrote:Wil je over een jaartje of 30 wel eens horenKan geen mens volhouden
Heb m'n iPod begrenzer net iets over de helft van het balkje staan.wrote:Op m'n iPod gaat het geluid bijna nooit boven de helft....
S
Is best ook. Ben me zeer bewust van gehoorschade, maar tinnitus is geen gehoorschadewrote:Heb m'n iPod begrenzer net iets over de helft van het balkje staan.wrote:Op m'n iPod gaat het geluid bijna nooit boven de helft....
maar word wel veroorzaakt door gehoorschadewrote:Is best ook. Ben me zeer bewust van gehoorschade, maar tinnitus is geen gehoorschadewrote:Heb m'n iPod begrenzer net iets over de helft van het balkje staan.wrote:Op m'n iPod gaat het geluid bijna nooit boven de helft.......
FAIL.wrote:Universiteit TilburgVandaag punten bekend van een vak, zitten redelijk wat mensen tussen die een 5.499 of 5.45 hebben. Dus die willen natuurlijk graag naar de inzage om te kijken of ze nog een puntje kunnen sprokkelen, is de inzage gepland tegelijk met een hertentamen van een ander vak :')
Ik wilde graag de beoordeling van m'n project zien, blijkt de docent t/m september in Ghana te zitten.
K
Annefleurt die mijn vraag stal 
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
wrote:Annefleurt die mijn vraag stal
Jij zal het wel zwaar hebben he, met zo een vriendin
K
Ze doet net zo hard to get als mij :owrote:wrote:Annefleurt die mijn vraag stal
Duh, ze wil gewoon even weten dat je echt moeite voor d'r wil doen, had ze me laatst gesmst!wrote:Ze doet net zo hard to get als mij :owrote:wrote:Annefleurt die mijn vraag stal
K
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Wederom tentamens 
S
Ekte ekte gangstaah
Tasje om me nek, en haat aan de politie. Ik ben de jongste soldier die je op de street ziet.
hahaha, die e-mail die er ook bijstaat.
keymotionrecords@hotmail.com
S
Tasje andersom, opknopen aan de boom.wrote:Tasje om me nek, en haat aan de politie. Ik ben de jongste soldier die je op de street ziet.
Wat zit een 15 jarig kind om mijn scherm te rappen dat hij de man is jwz boy, wholah.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
wollah, harde opskeerboyzzz zij zijn sowieso die shit
klik klak en een kogel door je koppa
klik klak en een kogel door je koppa
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Gelijk eerste salaris bij m'n werk niet uitbetaald krijgen omdat ze een deel van het contract niet hebben opgestuurd 
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Buitenlanders die in de stiltecoupé met hun landgenoten gaan bellen.