Pstylez die mij op een chris one foto wil taggen :|
Sjezus wat een irritatiemomentjewrote:Pstylez die mij op een chris one foto wil taggen :|
Sjezus wat een irritatiemomentjewrote:Pstylez die mij op een chris one foto wil taggen :|
nouja, als je bedenkt dat het al de 3e keer is dat zoiets gebeurd (en hij het dus weer probeert)wrote:Sjezus wat een irritatiemomentjewrote:Pstylez die mij op een chris one foto wil taggen :|

wrote:Irritatiemomentje: Anne-Floor niet kunnen meeten op Intents door een miscommunicatie
Hap Hap Hapwrote: Zeuren op ons en stiekem zelf een hap willen nemen!.
Hij zei 'een hap' a.k.a. 1 hapwrote:Hap Hap Hapwrote: Zeuren op ons en stiekem zelf een hap willen nemen!.
toevalwrote:Naar de tandarts moeten straks..
Want je weigert een hagenees als tandarts ofzo?? Waarom zo ver weg?wrote:Helaas zit mijne in Amsterdam en woon ik in Den Haag. Dat wordt weer een reisje
ik was in Uden geweest en zit op kamers in Breda en loop stage in Rotterdamwrote:Helaas zit mijne in Amsterdam en woon ik in Den Haag. Dat wordt weer een reisje
wrote:
wrote: ik was in Uden geweest en zit op kamers in Breda en loop stage in Rotterdam
verder weg?
Andere kapper?wrote:Zo naar de kapper en weet nu al dat ik de eerste week onwijs kwaad ben