Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 16:10 

Hardtraxx Veteran

Ongefundeerde rants op Windows van een zeker persoon in het "Overstappen naar een Mac computer, iemand tips/raad?"-topic.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 00:28 

Hardtraxx Elite

Vrouwen.

Enough said.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 00:29 

Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Vrouwen.

Enough said.

Komt wel goed schatje. :kiss:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 01:04 

Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Vrouwen.

Enough said.

amen to that
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 15:12 

Donateur

Het ontzettend lage niveau in het grote almachtige zever topic. Nu staat er werkelijk alleen maar onzin in :/
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 15:27 

Black Sunrise schreef:
Het ontzettend lage niveau in het grote almachtige zever topic. Nu staat er werkelijk alleen maar onzin in :/

Gelukkig is het een serieus topic
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 15:36 

Donateur

kaboem schreef:
Gelukkig is het een serieus topic

Nee maar het ging soms nog wel eens ERGENS over, nu dus helemaal niet meer :(
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 15:58 

Hardtraxx Addict

Ze zijn anders net een aantal pagina's bezig met historische posts op jaar/pagina :list:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 17:07 

Hardtraxx Veteran

Vervelende ethiek opdracht waarmee ik niet verder kom. :/
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 17:15 

gooi t in de groep/.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 17:16 

Hardtraxx Crew

Ethiek :sick: Blij dat ik dat vak vorig jaar al afgesloten heb!
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 18:22 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
gooi t in de groep/.

:) Ik zet liever niet de hele opdracht hier zomaar neer ik ben bang dat ik dan in de problemen kom :P
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 18:24 

Hardtraxx Veteran

Allemaal aangeven en laten executeren. Regels zijn regels. :list:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 18:27 

Hardtraxx Veteran

http://www.artsennet.nl/Nieuws/Nieuws-uit-de-media/Artikel/116017/Haal-energiedrank-uit-supermarkt.htm

wat een onzin, omdat die ouders niet tegen hun kinderen kunnen zeggen dat ze het niet zoveel mogen drinken, zouden mensen die er wel mee om kunnen gaan het niet meer mogen halen?
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 18:35 

http://www.artsennet.nl/Nieuws/Nieuws-o ... kanker.htm

dit is weer beter
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 18:36 

Delt-A schreef:
http://www.artsennet.nl/Nieuws/Nieuws-uit-de-media/Artikel/116017/Haal-energiedrank-uit-supermarkt.htm

wat een onzin, omdat die ouders niet tegen hun kinderen kunnen zeggen dat ze het niet zoveel mogen drinken, zouden mensen die er wel mee om kunnen gaan het niet meer mogen halen?

Ik vind het wel een goed idee. Die shit is namelijk echt heel slecht voor je en dat jongeren het dagelijks drinken is echt bullshit.
Nu is het wel zo dat er naast supermarkten genoeg kleine winkeltjes zijn waar het wel te krijgen is, maar het is iig al iets.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 18:37 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het ook een prima idee hoewel ik het zelf ook erg lekker vind.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 18:39 

Hardtraxx Crew

Delt-A schreef:
wat een onzin, omdat die ouders niet tegen hun kinderen kunnen zeggen dat ze het niet zoveel mogen drinken

Als je ziet hoeveel van die kindertjes met vriendjes het hier bij de Appie halen, zonder dat hun ouders het dus weten. Ligt dus niet alleen aan die ouders.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 19:34 

error 37
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 19:38 

Hardtraxx Veteran

juist, maar niemand heeft er last van dat ik het drink, het is weer het volgende kutregeltje van de regering, en ik vind dat mensen het zelf mogen weten.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 19:42 

Delt-A schreef:
juist, maar niemand heeft er last van dat ik het drink, het is weer het volgende kutregeltje van de regering, en ik vind dat mensen het zelf mogen weten.

ik vind dat ik mijn neus vol mag jagen wanneer ik wil maa is ook niet legaal.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 19:43 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
error 37

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 19:59 

Hardtraxx Crew

Delt-A schreef:

Zelfde als dat in de USA zo vaak de Mac aangeklaagd wordt omdat iemand door hun schuld dik is geworden, ook zo'n onzin. Een normaal denkend mens moet toch voor zichzelf uit kunnen maken of iets gezond is en in welke mate je het kunt nuttigen.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 20:11 

Hardtraxxer

Een trainer hebben die denkt door het verzinnen van domme regeltjes de 'oudere' mensen te kunnen motiveren.

Vorige week tijdens de training gestopt omdat het goed weer was en we geen zin hadden. Vertel hij gister dat als er iemand eerder stopt of weggestuurd wordt, de training later op de avond ook niet mag volgen. Pff wat een bullshit. Als hij ons wil motiveren, zal hij eerst interesse moeten gaan tonen en ons niet behandelen als kleine kinderen. Anders heeft hij volgend seizoen geen 'oudere' leden meer voor de wedstrijden. Begin er steeds serieuser over na te denken om te stoppen met wedstrijdzwemmen.

(op woensdag heb ik eerst een uur training voor het wedstrijdzwemmen en 45 min daarna waterpolo training)
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 20:12 

Henkiev112 schreef:
Een trainer hebben die denkt door het verzinnen van domme regeltjes de 'oudere' mensen te kunnen motiveren.

Vorige week tijdens de training gestopt omdat het goed weer was en we geen zin hadden

je vraagt er toch zelf om? Als je niet wil trainen ga er dan weg? :/
Vorige  1 ... 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic