C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ongefundeerde rants op Windows van een zeker persoon in het "Overstappen naar een Mac computer, iemand tips/raad?"-topic.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Vrouwen.

Enough said.
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Solis wrote:Vrouwen.

Enough said.
Komt wel goed schatje. :kiss:
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Solis wrote:Vrouwen.

Enough said.
amen to that
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Het ontzettend lage niveau in het grote almachtige zever topic. Nu staat er werkelijk alleen maar onzin in :/
K
Black Sunrise wrote:Het ontzettend lage niveau in het grote almachtige zever topic. Nu staat er werkelijk alleen maar onzin in :/
Gelukkig is het een serieus topic
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
kaboem wrote: Gelukkig is het een serieus topic
Nee maar het ging soms nog wel eens ERGENS over, nu dus helemaal niet meer :(
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Ze zijn anders net een aantal pagina's bezig met historische posts op jaar/pagina :list:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Vervelende ethiek opdracht waarmee ik niet verder kom. :/
E
gooi t in de groep/.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
Ethiek :sick: Blij dat ik dat vak vorig jaar al afgesloten heb!
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
biscuit wrote:gooi t in de groep/.
:) Ik zet liever niet de hele opdracht hier zomaar neer ik ben bang dat ik dan in de problemen kom :P
Last edited by mrazura on , edited 1 time in total.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Allemaal aangeven en laten executeren. Regels zijn regels. :list:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 14 minutes ago
http://www.artsennet.nl/Nieuws/Nieuws-u ... rmarkt.htm

wat een onzin, omdat die ouders niet tegen hun kinderen kunnen zeggen dat ze het niet zoveel mogen drinken, zouden mensen die er wel mee om kunnen gaan het niet meer mogen halen?
E
G
Delt-A wrote:http://www.artsennet.nl/Nieuws/Nieuws-u ... rmarkt.htm

wat een onzin, omdat die ouders niet tegen hun kinderen kunnen zeggen dat ze het niet zoveel mogen drinken, zouden mensen die er wel mee om kunnen gaan het niet meer mogen halen?
Ik vind het wel een goed idee. Die shit is namelijk echt heel slecht voor je en dat jongeren het dagelijks drinken is echt bullshit.
Nu is het wel zo dat er naast supermarkten genoeg kleine winkeltjes zijn waar het wel te krijgen is, maar het is iig al iets.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik vind het ook een prima idee hoewel ik het zelf ook erg lekker vind.
Hardtraxx Crew
last seen 21 hours ago
Delt-A wrote:wat een onzin, omdat die ouders niet tegen hun kinderen kunnen zeggen dat ze het niet zoveel mogen drinken
Als je ziet hoeveel van die kindertjes met vriendjes het hier bij de Appie halen, zonder dat hun ouders het dus weten. Ligt dus niet alleen aan die ouders.
K
error 37
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 14 minutes ago
juist, maar niemand heeft er last van dat ik het drink, het is weer het volgende kutregeltje van de regering, en ik vind dat mensen het zelf mogen weten.
K
Delt-A wrote:juist, maar niemand heeft er last van dat ik het drink, het is weer het volgende kutregeltje van de regering, en ik vind dat mensen het zelf mogen weten.
ik vind dat ik mijn neus vol mag jagen wanneer ik wil maa is ook niet legaal.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
kaboem wrote:error 37
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Hardtraxx Crew
last seen 21 hours ago
Delt-A wrote:juist, maar niemand heeft er last van dat ik het drink, het is weer het volgende kutregeltje van de regering, en ik vind dat mensen het zelf mogen weten.
Zelfde als dat in de USA zo vaak de Mac aangeklaagd wordt omdat iemand door hun schuld dik is geworden, ook zo'n onzin. Een normaal denkend mens moet toch voor zichzelf uit kunnen maken of iets gezond is en in welke mate je het kunt nuttigen.
H
Hardtraxxer
462 posts member since 2011
last seen Sep 2017
Een trainer hebben die denkt door het verzinnen van domme regeltjes de 'oudere' mensen te kunnen motiveren.

Vorige week tijdens de training gestopt omdat het goed weer was en we geen zin hadden. Vertel hij gister dat als er iemand eerder stopt of weggestuurd wordt, de training later op de avond ook niet mag volgen. Pff wat een bullshit. Als hij ons wil motiveren, zal hij eerst interesse moeten gaan tonen en ons niet behandelen als kleine kinderen. Anders heeft hij volgend seizoen geen 'oudere' leden meer voor de wedstrijden. Begin er steeds serieuser over na te denken om te stoppen met wedstrijdzwemmen.

(op woensdag heb ik eerst een uur training voor het wedstrijdzwemmen en 45 min daarna waterpolo training)
K
Henkiev112 wrote:Een trainer hebben die denkt door het verzinnen van domme regeltjes de 'oudere' mensen te kunnen motiveren.

Vorige week tijdens de training gestopt omdat het goed weer was en we geen zin hadden

je vraagt er toch zelf om? Als je niet wil trainen ga er dan weg? :/

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 39 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago