Ongefundeerde rants op Windows van een zeker persoon in het "Overstappen naar een Mac computer, iemand tips/raad?"-topic.
Vrouwen.
Enough said.
Komt wel goed schatje.wrote:Vrouwen.
Enough said.
amen to thatwrote:Vrouwen.
Enough said.
Gelukkig is het een serieus topicwrote:Het ontzettend lage niveau in het grote almachtige zever topic. Nu staat er werkelijk alleen maar onzin in
Nee maar het ging soms nog wel eens ERGENS over, nu dus helemaal niet meerwrote: Gelukkig is het een serieus topic
wrote:gooi t in de groep/.
Ik vind het wel een goed idee. Die shit is namelijk echt heel slecht voor je en dat jongeren het dagelijks drinken is echt bullshit.wrote:http://www.artsennet.nl/Nieuws/Nieuws-u ... rmarkt.htm
wat een onzin, omdat die ouders niet tegen hun kinderen kunnen zeggen dat ze het niet zoveel mogen drinken, zouden mensen die er wel mee om kunnen gaan het niet meer mogen halen?
Als je ziet hoeveel van die kindertjes met vriendjes het hier bij de Appie halen, zonder dat hun ouders het dus weten. Ligt dus niet alleen aan die ouders.wrote:wat een onzin, omdat die ouders niet tegen hun kinderen kunnen zeggen dat ze het niet zoveel mogen drinken
ik vind dat ik mijn neus vol mag jagen wanneer ik wil maa is ook niet legaal.wrote:juist, maar niemand heeft er last van dat ik het drink, het is weer het volgende kutregeltje van de regering, en ik vind dat mensen het zelf mogen weten.
wrote:error 37
Zelfde als dat in de USA zo vaak de Mac aangeklaagd wordt omdat iemand door hun schuld dik is geworden, ook zo'n onzin. Een normaal denkend mens moet toch voor zichzelf uit kunnen maken of iets gezond is en in welke mate je het kunt nuttigen.wrote:juist, maar niemand heeft er last van dat ik het drink, het is weer het volgende kutregeltje van de regering, en ik vind dat mensen het zelf mogen weten.
wrote:Een trainer hebben die denkt door het verzinnen van domme regeltjes de 'oudere' mensen te kunnen motiveren.
Vorige week tijdens de training gestopt omdat het goed weer was en we geen zin hadden