Jij wilt haar gewoon geven wees eens eerlijk kerol. Kaal is goed maar niet op die plek.wrote:die wil ik wel eens in het echt zienik vind het er wel cool uit zien hehe
E

G
dat is juist vet manwrote:een party rave teef........
ik heb dr ook al op Inception en BTB gezien hoorwrote:Jij wilt haar gewoon geven wees eens eerlijk kerol. Kaal is goed maar niet op die plek.wrote:die wil ik wel eens in het echt zienik vind het er wel cool uit zien hehe
Uiteindelijk wat gekocht bij de etos. Cadeauset van esprit. Er stond een rij van 25 man bij zowel de douglas als de ici pariswrote:Koop gewoon een waardebon van de DA of Ici Paris, altijd goedwrote:Wat deze baas zegt.wrote:Hmm janiks voor mij
Verder:
Moederdag geen idee wat ik moet kopen hier. Help me eens mee dames en hommos van hardtraxx
en Anne-Floor echt stoer dat je dat durft, ik zou er echt uitzien als een mongool als ik dat had. Vind het je wel staan
Ik heb vorig jaar niks gegeven en toen kon ik een week zelf kokenwrote:Aah wat ben jij een lieve zoon zeg!
Zal ze vast blij mee zijn toch?
Hee, is dat niet die beroemde dubstep DJ??wrote:
Nee sorry, vond het vorige kapsel leuker, smaken verschillen
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
vorige kapsel?wrote:Hee, is dat niet die beroemde dubstep DJ??wrote:![]()
Nee sorry, vond het vorige kapsel leuker, smaken verschillen
Ja, toen er nog een pluk haar overheen zatwrote: vorige kapsel?
Hoewel dit korte plekkie wel beter matcht bij mijn kapsel haha, maar alsnog stond dat andere leuker van wat ik op foto's voorbij heb zien komen
Ik vind het ook best wel vet. Sowieso vet als je durft beetje anders te zijn vind ik.wrote:die wil ik wel eens in het echt zienwrote:Ik ben er! Hahawrote:Mevrouw Anne-Floor, kom d'r maar in
ik vind het er wel cool uit zien hehe
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Kokend water over m'n hand. Gvd wat naar zeg.
Komt wel goed schatjewrote:Het is weer zo ver, 2 dagen voor de tentamens en opeens flink verkouden
Zolang jij zijn zussen maar mag ontmoeten hewrote:Komt wel goed schatjewrote:Het is weer zo ver, 2 dagen voor de tentamens en opeens flink verkouden
Welke tentamens heb je Stijn? Heb je al een tijd niet gezien op de UVT, ik ben er ook niet super vaak maargoed.wrote:Het is weer zo ver, 2 dagen voor de tentamens en opeens flink verkouden
Voor mij komende woensdag tentamen Marketing Research, ff flink leren nog..!
Gewoon niet gaan is niet hetzelfde als minder colleges hebbenwrote:Lang niet gezien nee, heb zelf laatste weken ook iets minder colleges dus daar kan het ook aan liggenDinsdag mag ik aan de slag met Finance 1, en dan de dag erna Marketing 1. En dan verspreid over de 2 weken erna nog Macroeconomie, Fiscale Economie en Statistiek 1. Dus we mogen ons woensdag allebei verdiepen in marketing, jottum
Haha hoe random deze opmerkingwrote:Zolang jij zijn zussen maar mag ontmoeten hewrote:Komt wel goed schatjewrote:Het is weer zo ver, 2 dagen voor de tentamens en opeens flink verkouden

Pics or it doesn't existwrote:wrote:Zussen?
wrote:Pics or they don't existwrote:wrote:Zussen?
Poteto / Potatowrote: Pics or they don't exist
Is om het even patrick
Haha vrouwen zijn geen voorwerpen heawrote:Poteto / Potatowrote: Pics or they don't exist
Is om het even patrick
/moraalridder
wrote: Haha vrouwen zijn geen voorwerpen hea![]()
/anaalridder
Dat zeg je toch niet jongeman, wat een vuige taal...
Och, we hebben het over het andere geslacht en soms moet dat gewoonwrote:wrote: Haha vrouwen zijn geen voorwerpen hea![]()
/oraalridder![]()
![]()
![]()
Dat zeg je toch niet jongeman, wat een vuige taal...
Je moet niet heel HT er op aan kijken wat 2 man doet
Je moet niet iedereen over 1 hoofd scheren!
Je moet niet iedereen over 1 hoofd scheren!
wrote:Gewoon niet gaan is niet hetzelfde als minder colleges hebben
Irritatie moment: leren van marketing research, wat een grafvak. Echt geen aanrader als keuzevak
De kinderachtigheid van mijn klasgenoten.
Ik zit nu in het laatste jaar en je kan er voor kiezen om een jaartje extra te doen voor niveau 4, maar dat bij dat jaartje word ik samengevoegd met mensen van toerisme en sport, dus is de kans groot dat je niet meer bij elkaar in de klas komt. Gaan mensen allemaal mailtjes naar m'n mentrix sturen zo van 'ja en ik wil niet bij die in de klas en wel bij die en die'
:')
Ik zit nu in het laatste jaar en je kan er voor kiezen om een jaartje extra te doen voor niveau 4, maar dat bij dat jaartje word ik samengevoegd met mensen van toerisme en sport, dus is de kans groot dat je niet meer bij elkaar in de klas komt. Gaan mensen allemaal mailtjes naar m'n mentrix sturen zo van 'ja en ik wil niet bij die in de klas en wel bij die en die'