Haha hoe triest iddwrote:
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
Heel de dag is het droog ben je klaar met werken rij je naar huis en dan begint het toch te regenen

Hahahaha skkkltjes.wrote:Als ik statistiek niet haal nu heb ik dat de dag na de finale :') We're both fucked.wrote:Ja mooi ik heb een hertentamen dat precies eindigt wanneer Nederland - Duitsland begint. :')wrote:Dat ik de dag na Nederland - Duitsland hertentamen Microeconomie heb :')
A
Stilburg?
He dat is
BRABANT

He dat is
BRABANT
G
Eclipse instellen 
Om 10 voor 12 naar bed gaan en om 1 uur wakker schrikken en niet meer kunnen slapen, vreselijk irritant 
kolote weer
en weten dat je waarschijnlijk ergens deze dag zeiknat thuis komt
G
ik dacht vanochtend precies hetzelfdewrote:kolote weer
1e stuk fietsen heb ik droog gehouden, maar nu ik buienradar bekijk... denk ik dat dat niet zo lang zal blijven als ik straks het 2e stuk moet fietsen [zit nu in de trein]
Als ik net de hond wil gaan uitlaten, begint het nog ff harder te regenenwrote:Net als ik naar school moet fietsen begint het te regenen![]()
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
Keelpijn 
D
Dit weer 
En ik ga over 10 minuten ook weg, en het regent alwrote:Als ik net de hond wil gaan uitlaten, begint het nog ff harder te regenenwrote:Net als ik naar school moet fietsen begint het te regenen![]()
![]()
![]()
een gozer uit mn klas die geen verschil ziet dus IRL vrienden en fb-vrienden...
Ik had hem een keer getrolld had hij mij verwijderd van fb. Nu hebben mensen uit mijn klas hem van fb verwijderd en vind hij dat helemaal geweldig. Hij denkt ook echt dat het veel waarde heeft ofzo...
Ik had hem een keer getrolld had hij mij verwijderd van fb. Nu hebben mensen uit mijn klas hem van fb verwijderd en vind hij dat helemaal geweldig. Hij denkt ook echt dat het veel waarde heeft ofzo...
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
ooh god whywrote:Haha hoe triest iddwrote:
K
In ander nieuws vandaagwrote:een gozer uit mn klas die geen verschil ziet dus IRL vrienden en fb-vrienden...![]()
Nee maar serieus ik snap er niets van
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Mevrouw Anne-Floor, kom d'r maar in 
E
A
De Skrillex look 
Damn
Net thuis, 500 meter fietsen van het station naar huis, echt zeik en zeik nat
Net thuis, 500 meter fietsen van het station naar huis, echt zeik en zeik nat
Te. Laat.wrote:Haha dat kapsel.Ik hoop niet dat het de nieuwe mode wordt.
G
raveteven all over the worldwrote:http://fashionofthecelebs.files.wordpress.com/2009/07/sean-combs-ashton-kutcher-and-malaria-no-more-host-the-white-party-cassie.jpg?w=640
Waarom?!