kleuters hebben ook een gedragwrote:Gedragen?wrote:jonges wat gedrage jullie 2 jezelf als kleuters![]()
K
Dysphoria geeft biscuit hoofdwrote:kaboem geeft Dj Rellx hoofd.
D
kaboem geeft Chris Two hoofd terwijl hij door een andere bloembollen jongen word gerimt!
E
fock maat,
waar heb je t over?
als een hoofd wil dan koop ik er wel een..
waar heb je t over?
als een hoofd wil dan koop ik er wel een..
BAM!.... FACEBOOK!wrote:kaboem geeft Chris Two hoofd terwijl hij door een andere bloembollen jongen word gerimt!
Het is weer speelkwartier op peuterspeelzaal 'Hardtraxx' zeg....
K
Ach dit is voor de grap neem ik aan, liever wat onschuldig gegrap dan iemand compleet afbranden(Nightmare topic begint alweer die richting te gaan)wrote:Het is weer speelkwartier op peuterspeelzaal 'Hardtraxx' zeg....
blauwe knie, elleboog en schouder + schaafwonde van men kuit tot aan men reet. Sporten is gezond 
C
Bepaalde mensen hier die in 2-3 topics tegelijk discussieren over hetzelfde ding en daar allen mee offtopic gaan..
Dudes, hou het centraal ofzo?
Dudes, hou het centraal ofzo?
My fair share weer toegevoegd.wrote:Ach dit is voor de grap neem ik aan, liever wat onschuldig gegrap dan iemand compleet afbranden(Nightmare topic begint alweer die richting te gaan)wrote:Het is weer speelkwartier op peuterspeelzaal 'Hardtraxx' zeg....
Stoer.wrote:My fair share weer toegevoegd.wrote:Ach dit is voor de grap neem ik aan, liever wat onschuldig gegrap dan iemand compleet afbranden(Nightmare topic begint alweer die richting te gaan)wrote:Het is weer speelkwartier op peuterspeelzaal 'Hardtraxx' zeg....
Mens aan de telefoon, waar Outlook opent, op de taakbalk komt, maar niet tevoorschijn komt(Bij het 'meekijken' zien wij alleen het hoofdbeeldscherm, niet beide). Moeilijk doen om het op het 1e beeldscherm komt, meerdere keren gevraagd of ze een 2e beeldscherm heeft en ook aan heeft. Ja, heeft ze allemaal. Zegt ze ineens 'Oh, ik zie het al! Het beeldscherm staat uit!'...........
Had al paar keer gebeld, computer opnieuw opgestart en alles, maargoed, volgende keer kan haar PC niet meer aan 
A
Rijnijssel, wederom.
Had eigenlijk begrafenis van de oom van mijn vriendin. Maar omdat we vandaag BELANGRIJKE uitleg kregen over nieuw traject koos ik ervoor om naar school te gaan. Geen uitleg gehad, en dan hoor je ook nog dat de laatste officiële schoolweek geen les meer gegeven wordt, en voorheen werd er gezegd dat je die week op school moest zijn. Dus kon ik niet mee met mijn vrienden naar SunnyBeach. Had gewoon gekunnen dus
Had eigenlijk begrafenis van de oom van mijn vriendin. Maar omdat we vandaag BELANGRIJKE uitleg kregen over nieuw traject koos ik ervoor om naar school te gaan. Geen uitleg gehad, en dan hoor je ook nog dat de laatste officiële schoolweek geen les meer gegeven wordt, en voorheen werd er gezegd dat je die week op school moest zijn. Dus kon ik niet mee met mijn vrienden naar SunnyBeach. Had gewoon gekunnen dus
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Hun zijn inderdaad goed in dit soort streken. Net zoals dat ik normaal altijd op maandag van school vrij ben, dus ga ik vaak werken. Toen werd ik gevraagd of ik van 8 tot 6 kon werken, dus ik dacht mooi centen verdienen! Komt school aan dat we een excursie op die dag hebben. Ik dacht oke, hij is wel interessant dus bel werk af. 3 dagen voor de excursie krijg je een mail dat het niet doorgaatwrote:Rijnijssel, wederom.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Dikke naaiacties.wrote:Rijnijssel, wederom.
Vandaag trouwens afgewezen bij m'n sollicitatie :') toch beter voor moeten bereiden volgens mij.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Als mensen heel boos worden en me met een dodende blik aan gaan kijken omdat de mini's opzijn van de appie terwijl ik daar niks aan kan doen.. Doe niet zo moeilijk en koop je speelgoed lekker bij de intertoys! 
E
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Bij BDO? Jammer man.wrote:Vandaag trouwens afgewezen bij m'n sollicitatie :') toch beter voor moeten bereiden volgens mij.
waar ik me dus de pleuris aan irriteer is dat iedereen te pas en te onpas van die setjes op de livesetstopic gooit. 8/10 nieuwe op een dag en de helft is allemaal het zelfde. 
Het ergste is nog wel dat ook volwassenen ze sparen.wrote:Als mensen heel boos worden en me met een dodende blik aan gaan kijken omdat de mini's opzijn van de appie terwijl ik daar niks aan kan doen.. Doe niet zo moeilijk en koop je speelgoed lekker bij de intertoys!
Haha dat zeggen ze heb 3 meisjes in me klas die ze ook sparen en zo ken ik er nog een aantalwrote:voor hun lieve kindjeswrote:Het ergste is nog wel dat ook volwassenen ze sparen.wrote:Als mensen heel boos worden en me met een dodende blik aan gaan kijken omdat de mini's opzijn van de appie terwijl ik daar niks aan kan doen.. Doe niet zo moeilijk en koop je speelgoed lekker bij de intertoys!
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
haha nee het ergste is dat de mensen die het rijkste zijn het moeilijkste doen als ze op zijnwrote:Het ergste is nog wel dat ook volwassenen ze sparen.wrote:Als mensen heel boos worden en me met een dodende blik aan gaan kijken omdat de mini's opzijn van de appie terwijl ik daar niks aan kan doen.. Doe niet zo moeilijk en koop je speelgoed lekker bij de intertoys!
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Geef je toch gewoon jezelf meewrote:Als mensen heel boos worden en me met een dodende blik aan gaan kijken omdat de mini's opzijn van de appie terwijl ik daar niks aan kan doen.. Doe niet zo moeilijk en koop je speelgoed lekker bij de intertoys!
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Dus ik ben speelgoed volgens jou?wrote:Geef je toch gewoon jezelf meewrote:Als mensen heel boos worden en me met een dodende blik aan gaan kijken omdat de mini's opzijn van de appie terwijl ik daar niks aan kan doen.. Doe niet zo moeilijk en koop je speelgoed lekker bij de intertoys!
Nee, maar wel een mini.wrote:Dus ik ben speelgoed volgens jou?wrote:Geef je toch gewoon jezelf meewrote:Als mensen heel boos worden en me met een dodende blik aan gaan kijken omdat de mini's opzijn van de appie terwijl ik daar niks aan kan doen.. Doe niet zo moeilijk en koop je speelgoed lekker bij de intertoys!