Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:16 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
nielstil schreef:
jonges wat gedrage jullie 2 jezelf als kleuters xd

Gedragen? :lol: :P

kleuters hebben ook een gedrag :list: ookal trekt dat meestal op ni veel -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:17 

Dysphoria schreef:
kaboem geeft Dj Rellx hoofd. :cool:

Dysphoria geeft biscuit hoofd :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:18 

kaboem geeft Chris Two hoofd terwijl hij door een andere bloembollen jongen word gerimt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:18 

fock maat, >.<

waar heb je t over?
als een hoofd wil dan koop ik er wel een..

Dysphoria schreef:
kaboem geeft Chris Two hoofd terwijl hij door een andere bloembollen jongen word gerimt!

BAM!.... FACEBOOK!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:19 

Hardtraxx Crew

Het is weer speelkwartier op peuterspeelzaal 'Hardtraxx' zeg....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:20 

wootum schreef:

Ach dit is voor de grap neem ik aan, liever wat onschuldig gegrap dan iemand compleet afbranden(Nightmare topic begint alweer die richting te gaan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:21 

Hardtraxx Veteran

blauwe knie, elleboog en schouder + schaafwonde van men kuit tot aan men reet. Sporten is gezond (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:39 

Bepaalde mensen hier die in 2-3 topics tegelijk discussieren over hetzelfde ding en daar allen mee offtopic gaan..

Dudes, hou het centraal ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:41 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
wootum schreef:

Ach dit is voor de grap neem ik aan, liever wat onschuldig gegrap dan iemand compleet afbranden(Nightmare topic begint alweer die richting te gaan)

My fair share weer toegevoegd. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:32 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
kaboem schreef:
wootum schreef:

My fair share weer toegevoegd. :cool:

Stoer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 09:40 

Hardtraxx Veteran

Mens aan de telefoon, waar Outlook opent, op de taakbalk komt, maar niet tevoorschijn komt(Bij het 'meekijken' zien wij alleen het hoofdbeeldscherm, niet beide). Moeilijk doen om het op het 1e beeldscherm komt, meerdere keren gevraagd of ze een 2e beeldscherm heeft en ook aan heeft. Ja, heeft ze allemaal. Zegt ze ineens 'Oh, ik zie het al! Het beeldscherm staat uit!'........... :mad: >.< Had al paar keer gebeld, computer opnieuw opgestart en alles, maargoed, volgende keer kan haar PC niet meer aan :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 10:59 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Stoer.

Weet ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 15:46 

Rijnijssel, wederom.

Had eigenlijk begrafenis van de oom van mijn vriendin. Maar omdat we vandaag BELANGRIJKE uitleg kregen over nieuw traject koos ik ervoor om naar school te gaan. Geen uitleg gehad, en dan hoor je ook nog dat de laatste officiële schoolweek geen les meer gegeven wordt, en voorheen werd er gezegd dat je die week op school moest zijn. Dus kon ik niet mee met mijn vrienden naar SunnyBeach. Had gewoon gekunnen dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 15:51 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Rijnijssel, wederom.

Had eigenlijk begrafenis van de oom van mijn vriendin. Maar omdat we vandaag BELANGRIJKE uitleg kregen over nieuw traject koos ik ervoor om naar school te gaan. Geen uitleg gehad, en dan hoor je ook nog dat de laatste officiële schoolweek geen les meer gegeven wordt, en voorheen werd er gezegd dat je die week op school moest zijn. Dus kon ik niet mee met mijn vrienden naar SunnyBeach. Had gewoon gekunnen dus

Hun zijn inderdaad goed in dit soort streken. Net zoals dat ik normaal altijd op maandag van school vrij ben, dus ga ik vaak werken. Toen werd ik gevraagd of ik van 8 tot 6 kon werken, dus ik dacht mooi centen verdienen! Komt school aan dat we een excursie op die dag hebben. Ik dacht oke, hij is wel interessant dus bel werk af. 3 dagen voor de excursie krijg je een mail dat het niet doorgaat :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 19:04 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Rijnijssel, wederom.

Dikke naaiacties.

Vandaag trouwens afgewezen bij m'n sollicitatie :') toch beter voor moeten bereiden volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:05 

Hardtraxx Elite

Als mensen heel boos worden en me met een dodende blik aan gaan kijken omdat de mini's opzijn van de appie terwijl ik daar niks aan kan doen.. Doe niet zo moeilijk en koop je speelgoed lekker bij de intertoys! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:11 

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:12 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Vandaag trouwens afgewezen bij m'n sollicitatie :') toch beter voor moeten bereiden volgens mij.

Bij BDO? Jammer man. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:22 

Hardtraxx Addict

waar ik me dus de pleuris aan irriteer is dat iedereen te pas en te onpas van die setjes op de livesetstopic gooit. 8/10 nieuwe op een dag en de helft is allemaal het zelfde. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:31 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Als mensen heel boos worden en me met een dodende blik aan gaan kijken omdat de mini's opzijn van de appie terwijl ik daar niks aan kan doen.. Doe niet zo moeilijk en koop je speelgoed lekker bij de intertoys! :lol:

Het ergste is nog wel dat ook volwassenen ze sparen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:38 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
mrazura schreef:
Onthafloorx schreef:

voor hun lieve kindjes :list:

Haha dat zeggen ze heb 3 meisjes in me klas die ze ook sparen en zo ken ik er nog een aantal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:45 

Hardtraxx Elite

mrazura schreef:
Onthafloorx schreef:

haha nee het ergste is dat de mensen die het rijkste zijn het moeilijkste doen als ze op zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 21:12 

Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:

Geef je toch gewoon jezelf mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 21:18 

Hardtraxx Elite

Kaasboer schreef:
Onthafloorx schreef:

Dus ik ben speelgoed volgens jou? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 21:20 

Hardtraxx Elite

Onthafloorx schreef:
Kaasboer schreef:
Onthafloorx schreef:

Dus ik ben speelgoed volgens jou? :lol:

Nee, maar wel een mini.
Vorige  1 ... 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic