HAHA gvd Thijswrote:Eigen schuld tantoe dikke bult, had die kill maar niet zo breed moeten doen
C
Zulke soort mensen horen net als in American History X de stoeprand van dichtbij te zien.
Echt, kogel voor hun harses vind ik dan nog te min
Zwaar triest hoe ze doen
Zwaar triest hoe ze doen
Haha wat een eindbaas ben je ook.wrote:Eigen schuld tantoe dikke bult, had die kill maar niet zo breed moeten doen
Zou mijn eerste werkdag vandaag hebben bij de Jumbo. Kom ik daar om 8 uur, krijg ik te horen dat ik nog niet in het systeem sta en nog niet aan het werk kan. 
D
Lekker geregeld dan. :p
E
Hardtraxx die lang nodig heeft om te laden.....
en een muis die last heeft van dubbelklikken terwijl ik maar 1 keer klik

en een muis die last heeft van dubbelklikken terwijl ik maar 1 keer klik

J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Paaseizakjes waar witte chocola in een rood en groen papiertje zit, met een nootje in een paarse zit. en waar puur geel is. Snap er geen hol meer van
waarom is dat niet gewoon bij elke hetzelfde!
wrote:Paaseizakjes waar witte chocola in een rood en groen papiertje zit, met een nootje in een paarse zit. en waar puur geel is. Snap er geen hol meer vanwaarom is dat niet gewoon bij elke hetzelfde!
Maar eens, blauw is melk, geel is wit en rood is puur, klaar
J
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
En groen is met een noot!wrote:wrote:Paaseizakjes waar witte chocola in een rood en groen papiertje zit, met een nootje in een paarse zit. en waar puur geel is. Snap er geen hol meer vanwaarom is dat niet gewoon bij elke hetzelfde!
![]()
Maar eens, blauw is melk, geel is wit en rood is puur, klaar
T
Hardtraxxer
93 posts member since 2011
last seen Jun 2019
wrote:En wit blijft altijd over
Mee eensch dit!wrote:Zulke soort mensen horen net als in American History X de stoeprand van dichtbij te zien.
Zwaar triest hoe ze doen
Ben totaal geen rasist ofzo maar dit is echt triest!
Die gast had ook gewoon beter kunnen weglopen!
E
Eehm, dat doet hij ook, maar dan wordt ie vol in z'n gezicht geslagen.
Nee want dan loopt die toch op die gast af? of zie ik dat verkeerd?wrote:Eehm, dat doet hij ook, maar dan wordt ie vol in z'n gezicht geslagen.
J
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
Precieswrote:En puur blijft altijd over
Ik ben de enige die die lust bij ons thuis, dus eerst gauw de andere smaken opeten, de rooie zijn sowieso voor mijwrote:Precieswrote:En puur blijft altijd over
Hier niet, puur is het enigste wat ik ervan eet.wrote:En puur blijft altijd over
Van puur krijg je zo'n vieze smaak in je mond.....wrote:Hier niet, puur is het enigste wat ik ervan eet.wrote:En puur blijft altijd over
Vrouwen :').
Vind ik een meisje helemaal te gek, ook aardig wat mee gedaan al enzo... Is ze ineens verliefd op een of andere ketaminepaap die ze 1,5 week kent :').
Ik ga haar djoeken #doodsbedreiging
Vind ik een meisje helemaal te gek, ook aardig wat mee gedaan al enzo... Is ze ineens verliefd op een of andere ketaminepaap die ze 1,5 week kent :').
Komt wel goed schatjewrote:Vrouwen :').
Ketaminepaapwrote:Vrouwen :').
Projectcijfer dat gistermiddag na de verdediging bekend gemaakt zou worden. Nog steeds niks. 
A
Nu Algemeen opgeschoond is, moet ik nog 70 posts om opnieuw de 10.000 te bereiken
:booz:
Offtopic is ook opgeschoond en daar ben ik nog steeds mee bezig. Offtopic is van 37 pagina naar 20 pagina's gegaan.wrote:Nu Algemeen opgeschoond is, moet ik nog 70 posts om opnieuw de 10.000 te bereiken:booz:
Zolang je de (gesloten) drugstopics maar laat staan. Daar valt nog veel uit te halen met de search-buttonwrote:Offtopic is ook opgeschoond en daar ben ik nog steeds mee bezig. Offtopic is van 37 pagina naar 20 pagina's gegaan.wrote:Nu Algemeen opgeschoond is, moet ik nog 70 posts om opnieuw de 10.000 te bereiken:booz: