Mixpatroon van Tha Playah - On The Edge
Onbegerijpelijk irritant
Onbegerijpelijk irritant
wrote:gister wraps gegeten met heel hete kruiden [stukkie heter als ik had verwacht ahaha], nu moeten schijten en een vlammend kontgat hebben

Komt me heeeel bekend voorwrote:mensen die willen afspreken om voetbal te kijke vanaaf en vervolgens anderhalve dag later pas reageren van gaat niet door
terwijl k net allemaal afspraken heb zitten verplaatsen/afzeggen om vanaaf voetbal te kunne kijke![]()
wrote:Komt me heeeel bekend voorwrote:mensen die willen afspreken om voetbal te kijke vanaaf en vervolgens anderhalve dag later pas reageren van gaat niet door
terwijl k net allemaal afspraken heb zitten verplaatsen/afzeggen om vanaaf voetbal te kunne kijke![]()
wrote:Voetbal op de televisie kijken?
Zo herkenbaar. Vorige week iedere 10 seconde een fluitsignaalwrote:Een scheidsrechter die de hele wedstrijd kapotfluit
fluit afpakken, rennen en nooit meer omkijkenwrote:Zo herkenbaar. Vorige week iedere 10 seconde een fluitsignaalwrote:Een scheidsrechter die de hele wedstrijd kapotfluit
Bij ons floot hij alleen maar voor de tegenpartij. Ik denk dat maar 6 ballen mee hebben gekregen. Daarom ook best dik verlorenwrote:Zo herkenbaar. Vorige week iedere 10 seconde een fluitsignaalwrote:Een scheidsrechter die de hele wedstrijd kapotfluit
Echt in het bot? Want dan en je wel even zoet vrees ik...wrote:Barst in de enkel bij het voetballen, kutplaaster nu
iddwrote:wrote:gister wraps gegeten met heel hete kruiden [stukkie heter als ik had verwacht ahaha], nu moeten schijten en een vlammend kontgat hebben
Jep en inderdaad , zal voor dit seizoen niets meer wordenwrote:Echt in het bot? Want dan en je wel even zoet vrees ik...wrote:Barst in de enkel bij het voetballen, kutplaaster nu
+2wrote:/\
+1