Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:25 

Hardtraxx Elite

Pommer, gewoon even een vraag he. Heb jij iets tegen Chris Two :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:29 

Hardtraxx Veteran

Al die moffen in de supermarkt tijdens werk vandaag. Schreeuwen door de hele winkel met die tyfus taal, allemaal van die afgezaagde mooiboys. Komen ze iets vragen waar je geen fuck van verstaat omdat ze in dat hoeren land blijkbaar geen Engels op school krijgen.. Wordt nog wat van de zomer. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:31 

Bierkoning

The Indicator schreef:

Nee, ik irriteer me soms alleen aan hem. Maar volgens mij ben ik niet de enige ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:33 

Nando schreef:
Al die moffen in de supermarkt tijdens werk vandaag. Schreeuwen door de hele winkel met die tyfus taal, allemaal van die afgezaagde mooiboys. Komen ze iets vragen waar je geen fuck van verstaat omdat ze in dat hoeren land blijkbaar geen Engels op school krijgen.. Wordt nog wat van de zomer. :mad:

Ga je mond wassen met zeep potverdrie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:35 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

+1000, duits :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:52 

The Indicator schreef:

Schijnbaar wel, maar ja, pombeartje kan niet alles hebben hé..

Daarbij was de reactie tegen lijst bedoeld als sarcasme.. zet er toch ook onder dat ik het kut voor hem vind..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 23:02 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
nielstil schreef:
oostzaner schreef:
Mn vriendin heeft zo'n sjaal in de vorm van een amerikaanse vlag gekocht. :/

elke vlag heeft dezelfde vorm

:lol: :lol: :lol:

Haha hoe droog, trololol :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 00:04 

Banaanslak schreef:
Nando schreef:

Ga je mond wassen met zeep potverdrie!

en als de zeep valt raaap je m op :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 00:18 

Aan het typen...

TiMOTHYb schreef:
Lyst schreef:
Stilstaan lukt nog wel xd Nah zo erg is het ook allemaal weer niet. Maar losgaan zit er inderdaad niet echt in, en feesten 's nachts kan ik niet heen.

Niet eens zo'n gekke vraag eigenlijk; nog nooit pep ofzo geprobeerd? :P

Als ik soms al dagen lang moet herstellen van 7-8 uurtjes werken, lijkt me het niet verstandig om er spul in te gooien waardoor je het gevoel krijgt meer energie te hebben, maar dat niets doet met het herstellend vermogen van mn lichaam. Daarnaast heb ik helemaal geen behoefte aan drugs. Ook dingen als suiker werken maar tijdelijk. De admin van Screamer HS is een lange tijd doodmoe geweest (dat hij gewoon om 8u naar bed ging vaak) en de oorzaak was de redbull. Door die energiedrank kon hij meer van zijn lichaam vragen dan dat het eigenlijk aan kon en daarmee brak hij zijn lichaam af. En hij was verder gewoon gezond, effect lijkt me alleen maar groter als ik normale toestand al moe ben.

Ik kan overigens best tegen een grapje en hoef ook helemaal niet zielig gevonden te worden, ik heb, ondanks dat ik een paar dingen moet laten of op een aangepaste manier/tempo moet doen, niets te klagen. Het is tenslotte maar een lichte vorm en er zijn veel ergere dingen die je kunnen overkomen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 07:27 

Hardtraxx Veteran

@lyst: Misschien een idee om een slaaponderzoek te laten doen? Bij mij hebben ze op die manier ontdekt dat ik een slaapappneu had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 09:27 

Aan het typen...

Al gedaan, had een lichte vorm van slaapapneu, heb toen ook een maand met zo'n zuurstofmasker geslapen, maar de vermoeidheidsklachten gingen niet weg. De arts zei dat ik na een week toch zeker wel verbetering moest merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 13:03 

Hardtraxx Veteran

De nieuwe kfc reclame. Ik moest bijna janken toen ik hem zag :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:01 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

Gaat echt totaal nergens over die reclame's van KFC, worden met de reclame irritanter :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:05 

Hardtraxx Crew

patrickjeb schreef:
mrazura schreef:

Gaat echt totaal nergens over die reclame's van KFC, worden met de reclame irritanter :')

Ze gaan niet voor niks overal failliet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:13 

Donateur

wootum schreef:
patrickjeb schreef:
mrazura schreef:

Wat lul jij nou :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:14 

Dat kan niet man, Daan is vaste klant!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:17 

Hardtraxx Crew

Weet ook wel dat er weer een hoop zijn heropend, was ook meer als grap op die reactie. Ach laat ook maar :P haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:18 

dawasiknie schreef:
wootum schreef:
patrickjeb schreef:

Wat lul jij nou :P

Klopt, hier in Arnhem ook tijdje dichtgezeten ivm weinig klandizie. Niet gek ook, klein aanbod, Hotwings veul scherp, chickenwings zit geen smaak aan en zitten stukken plastic botten in.. Ga liever naar de Subway/McDonalds/BurgerKing
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:35 

Hardtraxx Veteran

Word vandaag dan maar weer voor wat extra omzet zorgen daar :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:37 

Oja, Hotwing-dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:38 

Hardtraxx Veteran

Mijn twaaflde week op rij dat ik naar de KFC ga haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:39 

Donateur

Lyst schreef:
Als ik soms al dagen lang moet herstellen van 7-8 uurtjes werken, lijkt me het niet verstandig om er spul in te gooien waardoor je het gevoel krijgt meer energie te hebben, maar dat niets doet met het herstellend vermogen van mn lichaam. Daarnaast heb ik helemaal geen behoefte aan drugs. Ook dingen als suiker werken maar tijdelijk. De admin van Screamer HS is een lange tijd doodmoe geweest (dat hij gewoon om 8u naar bed ging vaak) en de oorzaak was de redbull. Door die energiedrank kon hij meer van zijn lichaam vragen dan dat het eigenlijk aan kon en daarmee brak hij zijn lichaam af. En hij was verder gewoon gezond, effect lijkt me alleen maar groter als ik normale toestand al moe ben.

Ik kan overigens best tegen een grapje en hoef ook helemaal niet zielig gevonden te worden, ik heb, ondanks dat ik een paar dingen moet laten of op een aangepaste manier/tempo moet doen, niets te klagen. Het is tenslotte maar een lichte vorm en er zijn veel ergere dingen die je kunnen overkomen ;)

Ik begrijp het, als je slecht hersteld kan je het sowieso maar beter laten. Ik weet niet hoe ik erin zou staan, maar zo verschrikkelijk nieuwsgierig als ik zou zijn had ik toch wel is een keer een kwartje geprobeerd gewoon om te kijken of het werkt. Ken trouwens genoeg gasten die van allerlei zooi ook verschrikkelijk suf worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:46 

Donateur

tommetjeuh schreef:
Word vandaag dan maar weer voor wat extra omzet zorgen daar :drool:

Dan moet je eigenlijk niet vandaag gaan, want vandaag zijn de hotwings goedkoper. Dus minder omzet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:47 

Hardtraxx Veteran

Hotwings doe ik nooit meer xd Laatste keer ik werd helemaal rood en kreeg tranen in me ogen ik schaamde me dood xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:52 

mrazura schreef:
Hotwings doe ik nooit meer xd Laatste keer ik werd helemaal rood en kreeg tranen in me ogen ik schaamde me dood xd

I know that feeling, bro xd
Vorige  1 ... 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic