TiMOTHYb schreef:
Lyst schreef:
Stilstaan lukt nog wel

Nah zo erg is het ook allemaal weer niet. Maar losgaan zit er inderdaad niet echt in, en feesten 's nachts kan ik niet heen.
Niet eens zo'n gekke vraag eigenlijk; nog nooit pep ofzo geprobeerd?

Als ik soms al dagen lang moet herstellen van 7-8 uurtjes werken, lijkt me het niet verstandig om er spul in te gooien waardoor je het gevoel krijgt meer energie te hebben, maar dat niets doet met het herstellend vermogen van mn lichaam. Daarnaast heb ik helemaal geen behoefte aan drugs. Ook dingen als suiker werken maar tijdelijk. De admin van Screamer HS is een lange tijd doodmoe geweest (dat hij gewoon om 8u naar bed ging vaak) en de oorzaak was de redbull. Door die energiedrank kon hij meer van zijn lichaam vragen dan dat het eigenlijk aan kon en daarmee brak hij zijn lichaam af. En hij was verder gewoon gezond, effect lijkt me alleen maar groter als ik normale toestand al moe ben.
Ik kan overigens best tegen een grapje en hoef ook helemaal niet zielig gevonden te worden, ik heb, ondanks dat ik een paar dingen moet laten of op een aangepaste manier/tempo moet doen, niets te klagen. Het is tenslotte maar een lichte vorm en er zijn veel ergere dingen die je kunnen overkomen