Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Pommer, gewoon even een vraag he. Heb jij iets tegen Chris Two :P?
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Al die moffen in de supermarkt tijdens werk vandaag. Schreeuwen door de hele winkel met die tyfus taal, allemaal van die afgezaagde mooiboys. Komen ze iets vragen waar je geen fuck van verstaat omdat ze in dat hoeren land blijkbaar geen Engels op school krijgen.. Wordt nog wat van de zomer. :mad:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
The Indicator wrote:Pommer, gewoon even een vraag he. Heb jij iets tegen Chris Two :P?
Nee, ik irriteer me soms alleen aan hem. Maar volgens mij ben ik niet de enige ;)
B
Nando wrote:Al die moffen in de supermarkt tijdens werk vandaag. Schreeuwen door de hele winkel met die tyfus taal, allemaal van die afgezaagde mooiboys. Komen ze iets vragen waar je geen fuck van verstaat omdat ze in dat hoeren land blijkbaar geen Engels op school krijgen.. Wordt nog wat van de zomer. :mad:
Ga je mond wassen met zeep potverdrie!
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 26 days ago
Nando wrote:Al die moffen in de supermarkt tijdens werk vandaag. Schreeuwen door de hele winkel met die tyfus taal, allemaal van die afgezaagde mooiboys. Komen ze iets vragen waar je geen fuck van verstaat omdat ze in dat hoeren land blijkbaar geen Engels op school krijgen.. Wordt nog wat van de zomer. :mad:
+1000, duits :sick:
C
The Indicator wrote:Pommer, gewoon even een vraag he. Heb jij iets tegen Chris Two :P?
Schijnbaar wel, maar ja, pombeartje kan niet alles hebben hé..

Daarbij was de reactie tegen lijst bedoeld als sarcasme.. zet er toch ook onder dat ik het kut voor hem vind..
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 10 days ago
tommetjeuh wrote:
nielstil wrote:
oostzaner wrote:Mn vriendin heeft zo'n sjaal in de vorm van een amerikaanse vlag gekocht. :/
elke vlag heeft dezelfde vorm
:lol: :lol: :lol:
Haha hoe droog, trololol :lol:
E
Banaanslak wrote:
Ga je mond wassen met zeep potverdrie!
en als de zeep valt raaap je m op :corn:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
TiMOTHYb wrote:
Lyst wrote:Stilstaan lukt nog wel xd Nah zo erg is het ook allemaal weer niet. Maar losgaan zit er inderdaad niet echt in, en feesten 's nachts kan ik niet heen.
Niet eens zo'n gekke vraag eigenlijk; nog nooit pep ofzo geprobeerd? :P
Als ik soms al dagen lang moet herstellen van 7-8 uurtjes werken, lijkt me het niet verstandig om er spul in te gooien waardoor je het gevoel krijgt meer energie te hebben, maar dat niets doet met het herstellend vermogen van mn lichaam. Daarnaast heb ik helemaal geen behoefte aan drugs. Ook dingen als suiker werken maar tijdelijk. De admin van Screamer HS is een lange tijd doodmoe geweest (dat hij gewoon om 8u naar bed ging vaak) en de oorzaak was de redbull. Door die energiedrank kon hij meer van zijn lichaam vragen dan dat het eigenlijk aan kon en daarmee brak hij zijn lichaam af. En hij was verder gewoon gezond, effect lijkt me alleen maar groter als ik normale toestand al moe ben.

Ik kan overigens best tegen een grapje en hoef ook helemaal niet zielig gevonden te worden, ik heb, ondanks dat ik een paar dingen moet laten of op een aangepaste manier/tempo moet doen, niets te klagen. Het is tenslotte maar een lichte vorm en er zijn veel ergere dingen die je kunnen overkomen ;)
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
@lyst: Misschien een idee om een slaaponderzoek te laten doen? Bij mij hebben ze op die manier ontdekt dat ik een slaapappneu had.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Al gedaan, had een lichte vorm van slaapapneu, heb toen ook een maand met zo'n zuurstofmasker geslapen, maar de vermoeidheidsklachten gingen niet weg. De arts zei dat ik na een week toch zeker wel verbetering moest merken.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
De nieuwe kfc reclame. Ik moest bijna janken toen ik hem zag :')
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
mrazura wrote:De nieuwe kfc reclame. Ik moest bijna janken toen ik hem zag :')
Gaat echt totaal nergens over die reclame's van KFC, worden met de reclame irritanter :')
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
patrickjeb wrote:
Gaat echt totaal nergens over die reclame's van KFC, worden met de reclame irritanter :')
Ze gaan niet voor niks overal failliet.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
wootum wrote:
patrickjeb wrote:
Wat lul jij nou :P
C
Dat kan niet man, Daan is vaste klant!
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Weet ook wel dat er weer een hoop zijn heropend, was ook meer als grap op die reactie. Ach laat ook maar :P haha.
A
dawasiknie wrote:
wootum wrote:
patrickjeb wrote:
Wat lul jij nou :P
Klopt, hier in Arnhem ook tijdje dichtgezeten ivm weinig klandizie. Niet gek ook, klein aanbod, Hotwings veul scherp, chickenwings zit geen smaak aan en zitten stukken plastic botten in.. Ga liever naar de Subway/McDonalds/BurgerKing
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Word vandaag dan maar weer voor wat extra omzet zorgen daar :drool:
A
Oja, Hotwing-dag
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Mijn twaaflde week op rij dat ik naar de KFC ga haha :D
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Lyst wrote: Als ik soms al dagen lang moet herstellen van 7-8 uurtjes werken, lijkt me het niet verstandig om er spul in te gooien waardoor je het gevoel krijgt meer energie te hebben, maar dat niets doet met het herstellend vermogen van mn lichaam. Daarnaast heb ik helemaal geen behoefte aan drugs. Ook dingen als suiker werken maar tijdelijk. De admin van Screamer HS is een lange tijd doodmoe geweest (dat hij gewoon om 8u naar bed ging vaak) en de oorzaak was de redbull. Door die energiedrank kon hij meer van zijn lichaam vragen dan dat het eigenlijk aan kon en daarmee brak hij zijn lichaam af. En hij was verder gewoon gezond, effect lijkt me alleen maar groter als ik normale toestand al moe ben.

Ik kan overigens best tegen een grapje en hoef ook helemaal niet zielig gevonden te worden, ik heb, ondanks dat ik een paar dingen moet laten of op een aangepaste manier/tempo moet doen, niets te klagen. Het is tenslotte maar een lichte vorm en er zijn veel ergere dingen die je kunnen overkomen ;)
Ik begrijp het, als je slecht hersteld kan je het sowieso maar beter laten. Ik weet niet hoe ik erin zou staan, maar zo verschrikkelijk nieuwsgierig als ik zou zijn had ik toch wel is een keer een kwartje geprobeerd gewoon om te kijken of het werkt. Ken trouwens genoeg gasten die van allerlei zooi ook verschrikkelijk suf worden.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
tommetjeuh wrote:Word vandaag dan maar weer voor wat extra omzet zorgen daar :drool:
Dan moet je eigenlijk niet vandaag gaan, want vandaag zijn de hotwings goedkoper. Dus minder omzet :(
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Hotwings doe ik nooit meer xd Laatste keer ik werd helemaal rood en kreeg tranen in me ogen ik schaamde me dood xd
A
mrazura wrote:Hotwings doe ik nooit meer xd Laatste keer ik werd helemaal rood en kreeg tranen in me ogen ik schaamde me dood xd
I know that feeling, bro xd

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 3 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 hours ago