vond het wel sneuSpablauw wrote:Boek Omegatypez, als je zaal leeg is maakt voor hen niet uit (Q-Base)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Was gewoon niet meer dan terecht hoor. He-le-maal niks gepresteerd nog die jongens.
-
S
hardcoresjors wrote:HAHAHAHAHAHA!Spablauw wrote:Boek Omegatypez, als je zaal leeg is maakt voor hen niet uit (Q-Base)
GRAPPIG!!!!!
-
E
gewoon een naam die in je op komt of ga zinloos surfen, vaak zie je ongepast een naam die je goed kunt gebruiken voor feestjes,
Aankomende feest van mij is Bleekmiddel.
Naam van het feest: Gewoon tijdens wat boodschappen doen Bleekmiddel zien staan en vervolgens die naam gewoon genomen.
Staat ook op de posters.
Aankomende feest van mij is Bleekmiddel.
Naam van het feest: Gewoon tijdens wat boodschappen doen Bleekmiddel zien staan en vervolgens die naam gewoon genomen.
Staat ook op de posters.
Breaking Hard
Zet je de hoofdact op die stoel ipv Heisenberg. Wel beetje soepen of zelf zoiets ontwerpen.

Zet je de hoofdact op die stoel ipv Heisenberg. Wel beetje soepen of zelf zoiets ontwerpen.

-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Waarom zou een DJ niet voor 450 man optreden? Een boeking is een boeking, of er nou 450 man staan of 20.000delange wrote:lijkt me idd sterk dat deze optreden voor zo weinig man?
maargoed. noem het iets met het woord HARD erin, weet iedere 'leek' waar t over gaat.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Misschien in totaal over de hele avond wel ja inclusief de Dj'sDaveytl wrote:En toch hebben die quitte gedraaidD-Nemacyst wrote:Dat is goed voor je winstmarge.Firetrap wrote:Tartaros vindt dat iig geen probleem, er waren er bij Incarnation maar 20 ofzoEn er waren wel 50 man of zo toch Bas?
wat je zegt klopt wel, het zal de dj niet veel uitmaken wat er aanwezig is in de zaal. maar ik vind het raar om 4/5 headliners binnen te slepen (eerste pagina) voor 450 man. zo'n feest wordt ontzettend duur en de gemeente zal geen subsidie meer dokken voor een volgend feest.Jurheinen wrote:Waarom zou een DJ niet voor 450 man optreden? Een boeking is een boeking, of er nou 450 man staan of 20.000delange wrote:lijkt me idd sterk dat deze optreden voor zo weinig man?
maargoed. noem het iets met het woord HARD erin, weet iedere 'leek' waar t over gaat.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Alleen Maar Harder
Hoe is de controle met drugs?
Mijn vriendin is 15 denk je dat ze binnen komt?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Vorig jaar draaide Frontliner in een plaatselijke discotheek hier. Waren ook maar 20 man ofzo, lol.Firetrap wrote:Tartaros vindt dat iig geen probleem, er waren er bij Incarnation maar 20 ofzo
-
C
Art of Hard..
Aangezien muziek maken een kunstvorm is
-
K
Frenchcore maken is geen kunst hoorChris Two wrote:Art of Hard..
Net als koken en afwassenChris Two wrote:Art of Hard..
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
De organisatie conformeert zich aan het lokale beleid van de politie Leek. Dit is 'zero tolerance'. Dat betekend dat geen enkele vorm van geestverruimende middelen (soft- en/of harddrugs) is toegestaan. Wiet of Hasj mag dus ook niet mee naar binnen. Er wordt zorgvuldig gevisiteerd onder toezicht van de politie.jordifcg wrote:Hoe is de controle met drugs?
-
C
tommetjeuh wrote:Net als koken en afwassenChris Two wrote:Art of Hard..
Nu onderschat je echt het afwassen.Chris Two wrote:tommetjeuh wrote:Net als koken en afwassenChris Two wrote:Art of Hard..
Aangezien muziek maken een kunstvorm isalhoewel afwassen wat minder dan koken...
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Jongens zouden jullie alsjeblieft even centraal willen blijven en jullie kinderachtige discussies ergens anders verder willen voeren?
From Hard To West?
East, West, Hard best?
East, West, Hard best?
Misschien iets met een term uit muziek zelf?
Dynamic ofzo (of zet er een 'z' achter
)
Dynamic ofzo (of zet er een 'z' achter
Die vind ik best wel vetBasscow wrote: East, West, Hard best?
En wat betreft de namen, ik zou inderdaad eerder Tartaros neerzetten, en dan mss Gemenizers erna, ipv de Donkeys... Want om eerlijk te zijn zie ik een DR Liveset niet echt in een buurthuis voor 450 man gebeuren... Als je daarna dan Ophidian neerzet, heb je je headliner. Tartaros en Gemenizers zijn bij de mensen die zich een klein beetje verdiepen (wij bijvoorbeeld) wel bekend.
-
E
Basscow wrote:
East, West, Hard best?
Hier ben ik het mee eens, zal het even verder proberen te verwoorden om Marijn te helpen.delange wrote: wat je zegt klopt wel, het zal de dj niet veel uitmaken wat er aanwezig is in de zaal. maar ik vind het raar om 4/5 headliners binnen te slepen (eerste pagina) voor 450 man. zo'n feest wordt ontzettend duur en de gemeente zal geen subsidie meer dokken voor een volgend feest.
Eerste editie zou ik nog niet te hard van stapel lopen wat betreft de namen om te beginnen. Hoe leuk het allemaal ook klinkt.. Bij zo'n nieuw concept kun je beter de line up van de eerste editie gewoon uit lokaal talent vormen en misschien één 'headliner' erbij en dan nog niet eens zozeer een echte grote naam die bij een label zit. Zou echt niet verder gaan dan dat om te beginnen, je zult eerst moeten aanvoelen of er daadwerkelijk zoveel animo voor is.
Als je een line up hebt met leuke namen met talent uit je buurt, en je voert een goede promotie zal je echt al een eindje komen om die tent vol te krijgen. Zeker omdat iedereen waarschijnlijk al blij zal zijn dat er op z'n minst eindelijk is een hardstyle/hardcore feest te doen is daar.
Als het dan een succes wordt heb je redelijk safe gespeeld en kun je al wat groter gaan denken. Sinds begin dit jaar is er ook een vergelijbkaar Hardstyle feest concept hier in de buurt opgestart genaamd Rough Ranch, en dat is ongeveer op de zelfde manier gegaan. Heb die ontwikkeling van dichtbij mogen mee maken, en dat is erg goed gegaan! Eerste editie was begin dit jaar was een succes geworden met enkel lokaal talent, en vorige maand hadden we In-Phase en Neilio erbij geboekt als headliners en de tent was bijna helemaal uitverkocht. Volgende editie gaan we nog verder en er is al een upgrade naar een andere locatie in onze gedachte.
Maar succes met het organiseren van je feest Marijn.
Volgens mij is dit gewoon een dikke troll.