delange schreef:
wat je zegt klopt wel, het zal de dj niet veel uitmaken wat er aanwezig is in de zaal. maar ik vind het raar om 4/5 headliners binnen te slepen (eerste pagina) voor 450 man. zo'n feest wordt ontzettend duur en de gemeente zal geen subsidie meer dokken voor een volgend feest.

Hier ben ik het mee eens, zal het even verder proberen te verwoorden om Marijn te helpen.

Eerste editie zou ik nog niet te hard van stapel lopen wat betreft de namen om te beginnen. Hoe leuk het allemaal ook klinkt.. Bij zo'n nieuw concept kun je beter de line up van de eerste editie gewoon uit lokaal talent vormen en misschien één 'headliner' erbij en dan nog niet eens zozeer een echte grote naam die bij een label zit. Zou echt niet verder gaan dan dat om te beginnen, je zult eerst moeten aanvoelen of er daadwerkelijk zoveel animo voor is.
Als je een line up hebt met leuke namen met talent uit je buurt, en je voert een goede promotie zal je echt al een eindje komen om die tent vol te krijgen. Zeker omdat iedereen waarschijnlijk al blij zal zijn dat er op z'n minst eindelijk is een hardstyle/hardcore feest te doen is daar.
Als het dan een succes wordt heb je redelijk safe gespeeld en kun je al wat groter gaan denken. Sinds begin dit jaar is er ook een vergelijbkaar Hardstyle feest concept hier in de buurt opgestart genaamd Rough Ranch, en dat is ongeveer op de zelfde manier gegaan. Heb die ontwikkeling van dichtbij mogen mee maken, en dat is erg goed gegaan! Eerste editie was begin dit jaar was een succes geworden met enkel lokaal talent, en vorige maand hadden we In-Phase en Neilio erbij geboekt als headliners en de tent was bijna helemaal uitverkocht. Volgende editie gaan we nog verder en er is al een upgrade naar een andere locatie in onze gedachte.

Maar succes met het organiseren van je feest Marijn.