Mij leek het wel een goed idee om met een aantal ht leden op vakantie te gaan naar een bepaald land dus maar even een poll erbij gezet
T
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Jammer Wessel dat ik mijn vakantie al geboekt heb, echt een fantastisch initiatief!
Naast Nedelrand, Beglië, Luxebmurg, Zwisterland, Ootsenrijk, Stjechië, Ponel en Demenarken.wrote:Waar ligt Duistland?
Je vergeet Frankreikwrote:Naast Nedelrand, Beglië, Luxebmurg, Zwisterland, Ootsenrijk, Stjechië, Ponel en Demenarken.wrote:Waar ligt Duistland?
Voor de mensen die dit serieus overwegen zou ik Mondaybar Cruise als optie in willen brengen.
Ik ga aankomend jaar denk ik naar Qlimax. Weet iemand of je daar met de euro kan betalen? 
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
wrote:http://www.singlereizen.nl/
Praagtripwrote:Jammer Wessel dat ik mijn vakantie al geboekt heb, echt een fantastisch initiatief!
T
Benidorp 
denk dat dat te prijzig is voor sommigewrote:Voor de mensen die dit serieus overwegen zou ik Mondaybar Cruise als optie in willen brengen.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
arme sloebers
Valt wel mee toch? Een kamer plus het feest kost 110-170 euro voor 3 dagen. En als je een beetje op het juiste moment boekt ben je voor 80 euro retour wel in Stockholm. Lijkt me iets realistischer dan dat mensen van Hardtraxx met elkaar op vakantie gaan. Op GHF gingen ze met een groep naar Nature One in Duitsland.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Nature One is zwaar een aanrader, alleen al voor de camping! 
T
Ik zat te denken aan Italië met MOH outdoor erbij