Hebben we meneer ''ik heb de puberteit overgeslagen'' ook weer.D-Nemacyst wrote:doe die discussie maar in het Drugs Topic
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ah wat lief, ga elkaar maar lekker flamen!Olijfboompje wrote:Hebben we meneer ''ik heb de puberteit overgeslagen'' ook weer.D-Nemacyst wrote:doe die discussie maar in het Drugs Topic
Ik vind het leuker jou te flamberen voor zover je dat nog niet door had.D-Nemacyst wrote:
Ah wat lief, ga elkaar maar lekker flamen!
hmm nee doet me niets, tough luck.Olijfboompje wrote:Ik vind het leuker jou te flamberen voor zover je dat nog niet door had.D-Nemacyst wrote:
Ah wat lief, ga elkaar maar lekker flamen!
Ik vraag ook niet of het je iets deed.
Ik heb geen vraag nodig van jou om iets te zeggen.Olijfboompje wrote:Ik vraag ook niet of het je iets deed.
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Jawel hoor.D-Nemacyst wrote:Ik heb geen vraag nodig van jou om iets te zeggen.Olijfboompje wrote:Ik vraag ook niet of het je iets deed.
M-arijn wrote:Jawel hoor.D-Nemacyst wrote:Ik heb geen vraag nodig van jou om iets te zeggen.Olijfboompje wrote:Ik vraag ook niet of het je iets deed.
Nutteloos topic, maarja het is Off topic.. --> blijft wel netjes tegenover elkaar aub!
Ik weet ook wel dat ik een groentje ben.. Maar hoef er niet altijd en overal mee geconfronteerd te worden..kaboem wrote:Olijfboompje wrote:In kaart brengen van de masculiniteit van de Hardtraxx bevolking is altijd interessant, want ik vermoed dat de helft nog niet eens de binnenkant van de vagina heeft weten te beroeren. Laat staan hebben ''gehad''.
Er zijn hier meer dan genoeg die nog niet eens met de tong in een andere mond hebben geroerd.
Ik kan wel hier gaan zitten tellen hoeveel vrouwen ik op z'n minst gezoend heb dit jaar...
Maar wat schiet ik daar mee op? Wat schieten jullie daarmee op?
Niks, daarom ga ik het ook niet doen.
Respect 4 all the players out here!

Maar wat schiet ik daar mee op? Wat schieten jullie daarmee op?
Niks, daarom ga ik het ook niet doen.
Respect 4 all the players out here!
Last edited by Frazyr on 15 Nov 2012 15:45, edited 1 time in total.
-
A
Kusjes op de wang tellen niet ej
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Doe je toch iets goed kaboemie!kaboem wrote:Ik begin
Sharon G.
Laura B.
Ria
Anne
Rianne
Laura L.
Destiny
Florien
Ik ben juist benieuwd naar alle mannetjes die eigenlijk een grote mond hebben op het forum, maar in het echt geen hoi durven te zeggen.Steffnov wrote:Benieuwd naar reacties van vrouwelijke members
-
A
Dit klinkt spannendOnthafloorx wrote:kaboemie!
-
K
ik heb jou al gezoendOnthafloorx wrote:Doe je toch iets goed kaboemie!kaboem wrote:Ik begin
Sharon G.
Laura B.
Ria
Anne
Rianne
Laura L.
Destiny
Florien
Ik ben juist benieuwd naar alle mannetjes die eigenlijk een grote mond hebben op het forum, maar in het echt geen hoi durven te zeggen.Steffnov wrote:Benieuwd naar reacties van vrouwelijke members
op de wang
3 keer
Ik herken mezelf wel redelijk in die beschrijving.. Wordt altijd meteen verlegen als ik jou zie! Je zult wss niet weten wie ik ben, maar daarom kan ik me makkelijk voor jou verstoppen.Onthafloorx wrote:Ik ben juist benieuwd naar alle mannetjes die eigenlijk een grote mond hebben op het forum, maar in het echt geen hoi durven te zeggen.
Heb momenteel een relatie duss... Maar voor die tijd 3 vrouwtjes gehad ik ben niet echt van dat sprinkhaan gedoe, hou meer van vastigheid 
Tegen mij heb je gezegd dat je haar zeker al 5 keer hebt geneukt. Zwak.Rampestamper wrote:Ik herken mezelf wel redelijk in die beschrijving.. Wordt altijd meteen verlegen als ik jou zie! Je zult wss niet weten wie ik ben, maar daarom kan ik me makkelijk voor jou verstoppen.Onthafloorx wrote:Ik ben juist benieuwd naar alle mannetjes die eigenlijk een grote mond hebben op het forum, maar in het echt geen hoi durven te zeggen.
Ik heb heel dit forum al seksueel vernederd, ANAAL! Jullie weten er alleen allemaal niets keer van omdat het in jullie slaap was. Sorry dat ik het nu pas vertel, maar ik moest het kwijt. Ik hoop niet dat jullie boos zijn nu
Maar herinner je nog die ene dag dat je zo last had van je rectum? Dat was ik
ik ben het niet vergeten......Rawbin wrote:Ik heb heel dit forum al seksueel vernederd, ANAAL! Jullie weten er alleen allemaal niets keer van omdat het in jullie slaap was. Sorry dat ik het nu pas vertel, maar ik moest het kwijt. Ik hoop niet dat jullie boos zijn nu
Was heerlijk
Rawbin wrote:Ik heb heel dit forum al seksueel vernederd, ANAAL! Jullie weten er alleen allemaal niets keer van omdat het in jullie slaap was. Sorry dat ik het nu pas vertel, maar ik moest het kwijt. Ik hoop niet dat jullie boos zijn nu
Gebruikte jij nou wel of geen tuf?
Tom: Jou heb ik een speciale behandeling gegeven. Iets met een bobbus
En ruben, ik doe niet aan vulkanisch as nee
En ruben, ik doe niet aan vulkanisch as nee
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Jij durfde geen hoi tegen mij te zeggenOnthafloorx wrote:
Ik ben juist benieuwd naar alle mannetjes die eigenlijk een grote mond hebben op het forum, maar in het echt geen hoi durven te zeggen.
Ja, dat is dus die kant van mij met een hele grote mond. De kant met het kleine hartje heb je nog nooit mogen ontmoeten..dawasiknie wrote:Tegen mij heb je gezegd dat je haar zeker al 5 keer hebt geneukt. Zwak.Rampestamper wrote:Ik herken mezelf wel redelijk in die beschrijving.. Wordt altijd meteen verlegen als ik jou zie! Je zult wss niet weten wie ik ben, maar daarom kan ik me makkelijk voor jou verstoppen.Onthafloorx wrote:Ik ben juist benieuwd naar alle mannetjes die eigenlijk een grote mond hebben op het forum, maar in het echt geen hoi durven te zeggen.