Wutte?Pommer wrote:Toch niet zoveel als dennis
Sowieso meest diepgaande thread ev0r.
Wutte?Pommer wrote:Toch niet zoveel als dennis
Gaat over andere Dennis.D-Nemacyst wrote:Wutte?Pommer wrote:Toch niet zoveel als dennis
Sowieso meest diepgaande thread ev0r.
Komt omdat jij maar 1 vrouw hebt gehad..Jeff3rd wrote:Lekker kansloos topic dit
Ja ach, jij bent ook wel kansloosJeff3rd wrote:Nee, daarom vind ik het niet kansloos hoor. Dit lijkt me gewoon meer een topic voor op een forum voor 13-16 jarige jochies.
99% van HT members is kansloos..kaboem wrote:Ja ach, jij bent ook wel kansloosJeff3rd wrote:Nee, daarom vind ik het niet kansloos hoor. Dit lijkt me gewoon meer een topic voor op een forum voor 13-16 jarige jochies.
Behalve ikRampestamper wrote:99% van HT members is kansloos..kaboem wrote:Ja ach, jij bent ook wel kansloosJeff3rd wrote:Nee, daarom vind ik het niet kansloos hoor. Dit lijkt me gewoon meer een topic voor op een forum voor 13-16 jarige jochies.
en ikAlmighty wrote:Behalve ikRampestamper wrote: 99% van HT members is kansloos..
Ken ik jou? :'). Ga toch krassen, dan win je nog eens wat!kaboem wrote:Ja ach, jij bent ook wel kansloosJeff3rd wrote:Nee, daarom vind ik het niet kansloos hoor. Dit lijkt me gewoon meer een topic voor op een forum voor 13-16 jarige jochies.
Glenn wrote:100 miljoen miljard
Glenn wrote:100 miljoen miljard
Gezien je zinsopbouw waren die dames net zo snugger als jezelfteupie wrote:ik heb er 5 geneukt en stuk 20 gezoend, niet geneukt maar wel meer stuk of 3
Jeff3rd wrote:Ken ik jou? :'). Ga toch krassen, dan win je nog eens wat!kaboem wrote:Ja ach, jij bent ook wel kansloosJeff3rd wrote:Nee, daarom vind ik het niet kansloos hoor. Dit lijkt me gewoon meer een topic voor op een forum voor 13-16 jarige jochies.
.
Jawel he?Olijfboompje wrote:Leuke toppa
Dit.mrazura wrote:Deze thread is niks zonder facebooklinks voor biscuit. Ik ga mijne niet eens plaatsen valt toch in het niet bij die van biscuit.
Olijfboompje wrote:In kaart brengen van de masculiniteit van de Hardtraxx bevolking is altijd interessant, want ik vermoed dat de helft nog niet eens de binnenkant van de vagina heeft weten te beroeren. Laat staan hebben ''gehad''.