Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 11:48 

Hardtraxxer

om maar te beginnen, de mijne:

Afbeelding

FF toelichting voor de mensen die niet weten wat het is.
Deze code kun je heel makelijk waar en wanneer dan ook uitlezen met een simpele app op je telefoon.
Het is zeg maar de nieuwe barcode.
Alleen kun je er veel meer info in kwijt. als je er 1 wil maken, check dan http://www.qrstuff.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 12:02 

Hardtraxx Veteran

Heb er geen een
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 12:04 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
Heb er geen een

http://www.qrstuff.com/ hier aan te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 12:04 

Bierkoning

sorry ben ik een noob als ik vraag wat dit is? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 12:06 

Hardtraxxer

Pommer schreef:

ik heb ff de topic-post aangepast met uitleg ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 12:07 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Qr-codes zijn een soort bardcodes. Als je met een mobieltje (met juiste software :P ) daar een foto van maakt krijg je informatie te zien die de maker 'erin gestopt' heeft :)

praktisch nut, bijna 0 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 12:10 

Hardtraxxer

_dp_ schreef:
Pommer schreef:

Qr-codes zijn een soort bardcodes. Als je met een mobieltje (met juiste software :P ) daar een foto van maakt krijg je informatie te zien die de maker 'erin gestopt' heeft :)

praktisch nut, bijna 0 :P

Stel nou dat alle hardtraxxers op feesten met een hardtraxx t-shirt rond lopen met daarop hun eigen QR code met daarin hun Hardtraxx info.
kun je door middel van ff scannen weten welke hardtraxxer er voor je staat los te gaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 12:16 

Hardtraxx Veteran

Sanderson schreef:
kun je door middel van ff scannen weten welke hardtraxxer er voor je staat los te gaan xd

kun je toch beter je username erop zetten, dan is sneller duidelijk als zo'n qr code :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 12:28 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
Sanderson schreef:

kun je toch beter je username erop zetten, dan is sneller duidelijk als zo'n qr code :P

En tegenwoordig kunnen we ook praten enzo. Dus je kunt ook een gesprek aan gaan met de Hardtraxxer voor je :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 12:29 

Hardtraxxer

_dp_ schreef:
Sanderson schreef:

modern denk jonge ;)

en je kunt er nog veel meer in kwijt, bijv. je telefoonnummer voor als je een date wil scoren.

mensen die je dan scannen kunnen je ook meteen met heel je gegevens in hun telefoon opslaan etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 12:35 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
_dp_ schreef:
Sanderson schreef:

En tegenwoordig kunnen we ook praten enzo. Dus je kunt ook een gesprek aan gaan met de Hardtraxxer voor je :P

en 90% die ik zie bij een meeting ken ik al van gezicht. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 12:38 

Hardtraxx Elite

Sanderson schreef:
_dp_ schreef:
Sanderson schreef:

modern denk jonge ;)

en je kunt er nog veel meer in kwijt, bijv. je telefoonnummer voor als je een date wil scoren.

mensen die je dan scannen kunnen je ook meteen met heel je gegevens in hun telefoon opslaan etc.

Dames die met hun telefoon QR codes gaan scannen die op een shirt staan, zijn over het algemeen niet het soort dames waarmee ik graag wil daten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 12:46 

Hardtraxxer

haha, ondanks dat niemand een hipp QR code heeft/maakt wekt dit Topic wel leuke discussies op :P :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 13:10 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Dames die met hun telefoon QR codes gaan scannen die op een shirt staan, zijn over het algemeen niet het soort dames waarmee ik graag wil daten :whistle:

hahahah, +1 :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 13:27 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:

Pre-cies wat ik wou zeggen... Als je wilt weten wie ik ben, dan spreek je me toch gewoon aan? Wie zegt trouwens dat ik wil dat je mij kent -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 13:30 

Hardtraxx Elite

zo'n barcode staat er ook op dat kaartje van wish outdoor, vond het eerst al gek dat er geen barcode opstond
maar blijkbaar dus wel ^^

oostzaner schreef:
en 90% die ik zie bij een meeting ken ik al van gezicht. :P

mij zeker niet he :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 13:43 

Artiest

Lijkt me redelijk nutteloos.. beetje vreemd topic ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 13:59 

Hardtraxxer

Rickie schreef:
zo'n barcode staat er ook op dat kaartje van wish outdoor, vond het eerst al gek dat er geen barcode opstond

tegenwoordig op elk e-ticket
het is ook de vervanging van de bar-code, dus binnen nu en 2 jaar ook in elke winkel op alle producten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 14:11 

Hardtraxx Veteran

Sanderson schreef:
Rickie schreef:

het is ook de vervanging van de bar-code, dus binnen nu en 2 jaar ook in elke winkel op alle producten.

Elk ticket >.< Dat duurt nog wel even voordat alle systemen die overnemen en vooral ook aankunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 14:28 

Hardtraxx Veteran

Sanderson schreef:
Rickie schreef:

Niet op mijn KO ticket hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 14:55 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
Sanderson schreef:
Rickie schreef:

Elk ticket >.< Dat duurt nog wel even voordat alle systemen die overnemen en vooral ook aankunnen.

ok, bijna elk e-ticket dan.
zo lastig is het uitlezen niet hoor, mijn telefoon kan het al in 0,2 sec ofzo.
en je hebt er gewoon handscanners voor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 17:05 

Sanderson schreef:
Rickie schreef:

bar code is wel iets anders...
die houd een productnr in, terwijl een QR code meer info bevat
en een QR is minder snel te lezen als een barcode
volges mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 18:11 

Hardtraxx Veteran

de scanners die nu bestaan hebben 1 streepje zegmaar, kun je een BAR!code mee scannen en geen QRcode.
scan zelf ook maar lijkt me best onhandig die QR-codes op bijv. kledingstukken zodat je weet wat het inhoud... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 19:03 

Hardtraxx Elite

Is dit een soort streepjescode aan de speed ofzo?
Wel geinig, maar aangezien nog lang niet iedereen de software ervoor heeft op zijn/haar telefoon (bijv. NeoReader) blijft 't vrij nutteloos. En wat is er mis met iemand aanspreken, dat werkte vroegâh toch ook altijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 19:50 

Hardtraxx Elite

idd ik heb geen BB/HTC/GalaxyS oid...
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic