Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
P
.....?
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Eerst een goede reden.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Jor-D een bericht sturen
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Kevin-Raw wrote:Jor-D een bericht sturen
Of een andere mod zou ik zeggen.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Ramirez wrote:[img]
Kerel, daar valt echt niet mee te lachen.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Er zijn meerdere manieren om jezelf te verwijderen natuurlijk. ;)
Hardtraxx Veteran
14691 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Wil het je wel voor doen maar ze kunnen hier niet zonder mij. :$
Q
Hardtraxx Veteran
Doe die stront uit je kop en kweek wat hersenen, als je toch stom genoeg bent om niet te bedenken dat het om een forumaccount gaat. Jezus man.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Qlown wrote:Lekker niveautje weer, precies allemaal jullie best aan het doen om het niveau van Nera te bereiken? Ga zo door. :thumbup:
Image
Q
Hardtraxx Veteran
Nee, dat jij nog in de zandbak speelt betekent niet dat iedereen dat doet.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 25 days ago
:corn:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Je zou maar een goeie vriend hebben gehad die zelfmoord heeft gepleegd, -.-
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Dit is te absurd voor woorden.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Zure figuren hier ook altijd. xd
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Image
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Broken Balance wrote:Je zou maar een goeie vriend hebben gehad die zelfmoord heeft gepleegd, -.-
Dan zou je alsnog voldoende relativeringsvermogen moeten hebben om in te zien dat het een onschuldige grap is, mijn inziens dan. Er wordt hier niemand aangespoord om zelfmoord te plegen ofzo.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Firetrap wrote:
Broken Balance wrote:Je zou maar een goeie vriend hebben gehad die zelfmoord heeft gepleegd, -.-
Dan zou je alsnog voldoende relativeringsvermogen moeten hebben om in te zien dat het een onschuldige grap is, mijn inziens dan. Er wordt hier niemand aangespoord om zelfmoord te plegen ofzo.
Vind het meer een smakeloze grap dan onschuldig. Tenminste, als jij grappend iemand verteld dat hij zichzelf van kant moet maken terwijl je hem niet kent onschuldig vind.. beetje niveautje 9gag/online gaming kleuters.
Last edited by Broken Balance on 23 Apr 2014 16:52, edited 1 time in total.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Broken Balance wrote:
Firetrap wrote:
Vind het meer een smakeloze grap dan onschuldig. Tenminste, als jij grappend iemand verteld dat hij zichzelf van kant moet maken terwijl je hem niet kent..
Dat is jouw mening, ik kon er wel om lachen. Het lijkt me in ieder geval geen discussiepunt. Zoals Firetrap zei, iedereen ziet dat dit een onschuldige grap is.
Hardtraxx Veteran
last seen 25 days ago
dus voortaan als mensen wat posten moeten ze eerst aan iedereen die hier lid is vragen of ze zelfs zoiets hebben meegemaakt in hun directe omgeving voordat ze iets mogen posten? xd
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Andromeda wrote: Dat is jouw mening, ik kon er wel om lachen. Het lijkt me in ieder geval geen discussiepunt. Zoals Firetrap zei, iedereen ziet dat dit een onschuldige grap is.
Behalve voor degene die zelf zoiets hebben meegemaakt. Tja dat is mijn mening, en dat is die van jouw die je nu blijkbaar voor iedereen bepaalt.
En Ani, nee dat niet vooral onder het gros onderling hier dat toch al bekend is met elkaar hier maar tegen een onbekend iemand/nieuw iemand..
Ik zit er niet mee hoor, lach meer om zulke opmerkingen, ik zie gewoon zon scheldend COD kleutertje voor me.
Last edited by Broken Balance on 23 Apr 2014 16:57, edited 1 time in total.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Cruelty wrote:He oppassen he, ik ken mensen die COD verslaafd zijn :/ ...
Jemig, ik zou ze de zelfmoord hulplijn aanraden, net als de anderen. Zijn hetzelfde natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
last seen 25 days ago
Broken Balance wrote:
Andromeda wrote: Dat is jouw mening, ik kon er wel om lachen. Het lijkt me in ieder geval geen discussiepunt. Zoals Firetrap zei, iedereen ziet dat dit een onschuldige grap is.
Behalve voor degene die zelf zoiets hebben meegemaakt. Tja dat is mijn mening, en dat is die van jouw die je nu blijkbaar voor iedereen bepaalt.
En Ani, nee dat niet vooral onder het gros onderling hier dat toch al bekend is met elkaar hier maar tegen een onbekend iemand/nieuw iemand..
Ik zit er niet mee hoor, lach meer om zulke opmerkingen, ik zie gewoon zon scheldend COD kleutertje voor me.
haha ok :P

en k keam vanmorgen nog zo'n engels COD kleutertje tegen :lol: maakte me hele dag weer goed :D
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Gister ook, op FIFA een (volgensmij) Feyenoorder die m'n huisgenoot verrot schold voor kkjood e.d. omdat hij won van die gast (mn maatje had het Ajax Logo voor zijn club) :lol:
H
Kevin-Raw wrote:Jor-D een bericht sturen