.....?
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
-
Bouke
Hardtraxxer
-
Jor-D
Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
-
Magnetron
Hardtraxx Crew · Jun 2026
-
The Venator
Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
-
wootum
Hardtraxx Crew · 22 hours ago
-
Zenda
Hardtraxx Crew · 6 days ago
-
P
-
Hardtraxx Veteran - 7269 posts member since 2013
- last seen 10 days ago
Eerst een goede reden.
-
Donateur - 6513 posts member since 2010
- last seen Oct 2023
Jor-D een bericht sturen
-
Hardtraxx Addict - 1450 posts member since 2013
- last seen Apr 2017
Of een andere mod zou ik zeggen.Kevin-Raw wrote:Jor-D een bericht sturen
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Kerel, daar valt echt niet mee te lachen.Ramirez wrote:[img]
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Er zijn meerdere manieren om jezelf te verwijderen natuurlijk. 
-
Hardtraxx Veteran - 14691 posts member since 2009
- last seen 5 hours ago
Wil het je wel voor doen maar ze kunnen hier niet zonder mij. 
-
QHardtraxx Veteran
Doe die stront uit je kop en kweek wat hersenen, als je toch stom genoeg bent om niet te bedenken dat het om een forumaccount gaat. Jezus man.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Qlown wrote:Lekker niveautje weer, precies allemaal jullie best aan het doen om het niveau van Nera te bereiken? Ga zo door.
-
QHardtraxx Veteran
Nee, dat jij nog in de zandbak speelt betekent niet dat iedereen dat doet.
-
Hardtraxx Veteran - 10319 posts member since 2008
- last seen 25 days ago
-
Kraak... Piep... - 29099 posts member since 2011
- last seen Feb 2026
Je zou maar een goeie vriend hebben gehad die zelfmoord heeft gepleegd, 
-
Hardtraxx Addict - 1450 posts member since 2013
- last seen Apr 2017
Dit is te absurd voor woorden.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Zure figuren hier ook altijd. 
-
Hardtraxx Veteran - 4056 posts member since 2009
- last seen Nov 2018

-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 16 hours ago
Dan zou je alsnog voldoende relativeringsvermogen moeten hebben om in te zien dat het een onschuldige grap is, mijn inziens dan. Er wordt hier niemand aangespoord om zelfmoord te plegen ofzo.Broken Balance wrote:Je zou maar een goeie vriend hebben gehad die zelfmoord heeft gepleegd,
-
- last seen Feb 2026
Vind het meer een smakeloze grap dan onschuldig. Tenminste, als jij grappend iemand verteld dat hij zichzelf van kant moet maken terwijl je hem niet kent onschuldig vind.. beetje niveautje 9gag/online gaming kleuters.Firetrap wrote:Dan zou je alsnog voldoende relativeringsvermogen moeten hebben om in te zien dat het een onschuldige grap is, mijn inziens dan. Er wordt hier niemand aangespoord om zelfmoord te plegen ofzo.Broken Balance wrote:Je zou maar een goeie vriend hebben gehad die zelfmoord heeft gepleegd,
Last edited by Broken Balance on 23 Apr 2014 16:52, edited 1 time in total.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Dat is jouw mening, ik kon er wel om lachen. Het lijkt me in ieder geval geen discussiepunt. Zoals Firetrap zei, iedereen ziet dat dit een onschuldige grap is.Broken Balance wrote:Vind het meer een smakeloze grap dan onschuldig. Tenminste, als jij grappend iemand verteld dat hij zichzelf van kant moet maken terwijl je hem niet kent..Firetrap wrote:Dan zou je alsnog voldoende relativeringsvermogen moeten hebben om in te zien dat het een onschuldige grap is, mijn inziens dan. Er wordt hier niemand aangespoord om zelfmoord te plegen ofzo.Broken Balance wrote:Je zou maar een goeie vriend hebben gehad die zelfmoord heeft gepleegd,
-
- last seen 25 days ago
dus voortaan als mensen wat posten moeten ze eerst aan iedereen die hier lid is vragen of ze zelfs zoiets hebben meegemaakt in hun directe omgeving voordat ze iets mogen posten? 
-
- last seen Feb 2026
Behalve voor degene die zelf zoiets hebben meegemaakt. Tja dat is mijn mening, en dat is die van jouw die je nu blijkbaar voor iedereen bepaalt.Andromeda wrote: Dat is jouw mening, ik kon er wel om lachen. Het lijkt me in ieder geval geen discussiepunt. Zoals Firetrap zei, iedereen ziet dat dit een onschuldige grap is.
En Ani, nee dat niet vooral onder het gros onderling hier dat toch al bekend is met elkaar hier maar tegen een onbekend iemand/nieuw iemand..
Ik zit er niet mee hoor, lach meer om zulke opmerkingen, ik zie gewoon zon scheldend COD kleutertje voor me.
Last edited by Broken Balance on 23 Apr 2014 16:57, edited 1 time in total.
-
- last seen Feb 2026
Jemig, ik zou ze de zelfmoord hulplijn aanraden, net als de anderen. Zijn hetzelfde natuurlijk.Cruelty wrote:He oppassen he, ik ken mensen die COD verslaafd zijn...
-
- last seen 25 days ago
haha okBroken Balance wrote:Behalve voor degene die zelf zoiets hebben meegemaakt. Tja dat is mijn mening, en dat is die van jouw die je nu blijkbaar voor iedereen bepaalt.Andromeda wrote: Dat is jouw mening, ik kon er wel om lachen. Het lijkt me in ieder geval geen discussiepunt. Zoals Firetrap zei, iedereen ziet dat dit een onschuldige grap is.
En Ani, nee dat niet vooral onder het gros onderling hier dat toch al bekend is met elkaar hier maar tegen een onbekend iemand/nieuw iemand..
Ik zit er niet mee hoor, lach meer om zulke opmerkingen, ik zie gewoon zon scheldend COD kleutertje voor me.
en k keam vanmorgen nog zo'n engels COD kleutertje tegen
-
- last seen Feb 2026
Gister ook, op FIFA een (volgensmij) Feyenoorder die m'n huisgenoot verrot schold voor kkjood e.d. omdat hij won van die gast (mn maatje had het Ajax Logo voor zijn club) 
-
H
Kevin-Raw wrote:Jor-D een bericht sturen