Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Rondjes lopen :love:

Remember Qlimax & Hard Bass :P

Ik elk feeest xd

Ik heb het van jou geleerd :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rondjes lopen hoort er gewoon bij!
Maar hoe mensen je sochtends aan kijken naar een nachie waussen is wel ernstig haha :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 23:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Rondjes lopen hoort er gewoon bij!
Maar hoe mensen je sochtends aan kijken naar een nachie waussen is wel ernstig haha :oh:


Op het feest al..

Naarmate je steeds verder naar achter loopt in een indoor feest, of van stage naar stage loopt en dus ook naar achter moet ;) Of naar de wc moet aan de achterkant, daar staan steeds meer nuchtere mensen die je aangapen!

En vaak kan ik niet meer met zonnebril op lopen, dat gaat dan mis.. Dan zie ik objecten niet en soms zelfs mensen niet waardoor ik botsingen maak met van alles en nog wat :P Dus tja, zonnebril af en lopen denk je dan, maarja.. dan krijg je de gaperts om je heen die je zo aankijken! Best funny, behalve als het constant is, dan word je er gek van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
hardcoresjors schreef:
Rondjes lopen hoort er gewoon bij!
Maar hoe mensen je sochtends aan kijken naar een nachie waussen is wel ernstig haha :oh:


Op het feest al..

Naarmate je steeds verder naar achter loopt in een indoor feest, of van stage naar stage loopt en dus ook naar achter moet ;) Of naar de wc moet aan de achterkant, daar staan steeds meer nuchtere mensen die je aangapen!

En vaak kan ik niet meer met zonnebril op lopen, dat gaat dan mis.. Dan zie ik objecten niet en soms zelfs mensen niet waardoor ik botsingen maak met van alles en nog wat :P Dus tja, zonnebril af en lopen denk je dan, maarja.. dan krijg je de gaperts om je heen die je zo aankijken! Best funny, behalve als het constant is, dan word je er gek van :P


ik wist echt niet waar ik me zonnebril moest laten, dan deed ik em op, zag ik geen flikker, dan deed ik em af, dan wou ik hem weer op doen, en zo ging het heen en weer! :P
of loop je naar de wc, besef je na 5 minuten dat het toch niet gaat lukken, loop je weer naar het zaaltje toe, enz.
het blijft geweldig, volgende word pandemonium denk ik, misg nog 1tje tussen ofzo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 23:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

thrillogy stond ik bij de wc.. werd me mobiel uit me handen gejat.. maarja meneertje was zo waus, dus kon niet reageren.. Dan sta je voor lul.. (uiteindelijk iemand anders die hem voor me terug haalde, hoe geen idee )

Sindsdien loop ik geen rondjes meer langs de wc :lol: alleen maar door de zaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 22:48 
 
Hardtraxx Newbie

BSSNVDRS ft. De Rondjesloper - Verbaast je dat?

https://www.youtube.com/watch?v=v-Vc5Q0KPCY
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeuj tweede spammert van de dag. Eerste is gelukkig alweer verwijdert
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 03:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
lekker op oude toppics reageren


hoezo doe je dat?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic