jeffrey2107 wrote:pommertjes
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
J
wacht watsonnebloem wrote:jeffrey2107 wrote:pommertjes
Last edited by jeffrey2107 on 24 Nov 2015 21:38, edited 1 time in total.
Whut
Zal wel lekker zijn.
). Vooral het ultimate meat lover deel was nice.
Zal wel lekker zijn.
Goeie shit, weer eens wat anders dan zo'n vette pizza van de turk (niet dat deze niet vet isFothermucker wrote:review plsPommer wrote:Voor het eerst in m'n leven New York Pizza bestelt net, normaal gewoon bij de turk uit het dorp. Ben benieuwd.
Na een lekker blok spaghetti van gister kan ik weer uitkijken naar gebakken aardappeltjes, kip blokjes en worteltjes en doperwtjes uit pot. 
Zo een gewaagd trio broodjes met chocoladepasta wegwerken
Ik vermoed doperwten met aardappelen, groentesaus en een gekruide hamburger.
-
K
Maggi preischotel met extra gehakt 
-
S
Tosti's met kaas, smeerkaas, ham en pesto 
Ik had gelijk.Joey wrote:Ik vermoed doperwten met aardappelen, groentesaus en een gekruide hamburger.
Plans changed, 3 broodjes frikandel. Wederom brakvoer. 
Vandaag was het witte broccoli met aardappelen en een schnitzel 
-
J
nasi met ei
Dat heeft bloemkoolNorther66 wrote: witte broccoli
Nee, witte broccoli.ErikZ wrote:Dat heeft bloemkoolNorther66 wrote: witte broccoli
Ik eet vandaag pizza.
vanavond uit eten bij de chinees

Had net een half stokbrood met AH basic gehaktballetjes in tomatenpuree met ui en knoflook en kaas en ketchup erover. Man dat was veel.
-
B
Ik heb helemaal geen witte broccoliErikZ wrote:Dat heeft bloemkoolNorther66 wrote: witte broccoli
-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
Waarschijnlijk niet zoveel. Maar brood met ei doet wonderen.
Vanavond weet ik niet, ga op mijn werk eten, maar zometeen heb ik een heerlijke sandwich van 2 bruine boterhammen met daartussen: zongedroogde tomatentapenade, komkommer, tomaat, gesnipperd sjalotje, ham, kaas, sla, witte peper en italiaanse kruiden. Nu al zin in 
Come again...?Pommer wrote:Kippeling
Zelfde principe als kibbeling, maar dan van kipdijfiletThe Skribbler wrote:Come again...?Pommer wrote:Kippeling
Weet niet of je een poelier of een grillkraam ofzo bij je in de buurt hebt, maar zo ja moet je het zeker een keer proberen. Ik heb zelf 4 jaar bij een kipfileerderij/poelier gewerkt daarom ken ik het
Oeh, klinkt wel serieus erg goed ja. Ga er eens achteraan