Een paar welPommer wrote:En waren ze al wel van de basisschool af of?modernization wrote:Ik liep gister door Rotterdam, met een doos raketijsjes, werd ik echt 6x aangesproken door van die lekkere chickies van mag ik een ijsje. Jahoor, als ik je nummer magOftewel, meisjes lokken met ijs
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
modernization de Pooier van hardtraxxmodernization wrote:Een paar welPommer wrote:En waren ze al wel van de basisschool af of?modernization wrote:Ik liep gister door Rotterdam, met een doos raketijsjes, werd ik echt 6x aangesproken door van die lekkere chickies van mag ik een ijsje. Jahoor, als ik je nummer magOftewel, meisjes lokken met ijs
Op zn warme dag als deze is,dat volgens mij helemaal,geen verkeerde trucPommer wrote:En waren ze al wel van de basisschool af of?modernization wrote:Ik liep gister door Rotterdam, met een doos raketijsjes, werd ik echt 6x aangesproken door van die lekkere chickies van mag ik een ijsje. Jahoor, als ik je nummer magOftewel, meisjes lokken met ijs
-
T
Of op een festival waar je 2,50 voor een ijsje betaaldIntervention wrote:Op zn warme dag als deze is,dat volgens mij helemaal,geen verkeerde trucPommer wrote:En waren ze al wel van de basisschool af of?modernization wrote:Ik liep gister door Rotterdam, met een doos raketijsjes, werd ik echt 6x aangesproken door van die lekkere chickies van mag ik een ijsje. Jahoor, als ik je nummer magOftewel, meisjes lokken met ijs
Blijkbaar als een meisje opeens zegt ik ben een vriendin van mij kwijt. Terwijl ze je niet kent
Kom je uiteindelijk bij een of ander stil bruggetje uit waar geen licht is..
Niks openingszin gewoon afvoeren
is daar iets mis mee dan?D-Nemacyst wrote:Blijkbaar als een meisje opeens zegt ik ben een vriendin van mij kwijt. Terwijl ze je niet kent
nee ook niet jij weet dan toch gewoon van niksD-Nemacyst wrote:Wel als ze al een vriend heeft
-
E
nog iemand briljante openingszinnen??
-
B
Hee meisje, wil jij soms een snoepje van mij?
Op het moment te lui om te controleren of ie er staat, maar deze vind ik echt geweldig;
"Hey, je stinkt. We moeten echt even samen douchen."
"Hey, je stinkt. We moeten echt even samen douchen."
"Bruno Mars is mn buurman...ga je mee naar mn huis, laat ik het zien..."
(Kan ook met andere bekende mannen waar meisjes gek op zijn.)
(Kan ook met andere bekende mannen waar meisjes gek op zijn.)
HahahahaProject 141 wrote:''2 woorden 9 letters''
''Wat dan'?''
''BIER HALEN!''
Die houden we erin.
HAHAHAProject 141 wrote:''2 woorden 9 letters''
''Wat dan'?''
''BIER HALEN!''
Hey, does this smell like chloroform to you? Just kidding, my name is ..... How are you doing?
Are you from Ireland? Cause, when I see you, my penis is Dublin.
Copyright Hall Pass
Are you from Ireland? Cause, when I see you, my penis is Dublin.
Copyright Hall Pass
Hahah geniale film is dat.
Mental photographs
Mental photographs
Die gaan we is tot uitvoer brengen.Project 141 wrote:''2 woorden 9 letters''
''Wat dan'?''
''BIER HALEN!''
Is de Lorenzo Van Matterhorn hier al langs gekomen?
-
E
ja begin ergens.dawasiknie wrote:Is de Lorenzo Van Matterhorn hier al langs gekomen?
chuck testa nog niet.
- "Are you happy to see me?"biscuit wrote:ja begin ergens.dawasiknie wrote:Is de Lorenzo Van Matterhorn hier al langs gekomen?
chuck testa nog niet.
- "Nope, just Chuck Testa"
Done, next
Denk dat je daar geen enkele vrouw mee zal winnen.............Steffnov wrote:- "Are you happy to see me?"biscuit wrote:ja begin ergens.dawasiknie wrote:Is de Lorenzo Van Matterhorn hier al langs gekomen?
chuck testa nog niet.
- "Nope, just Chuck Testa"
Done, next
Ligt eraan...hij is wel altijd opgezet hoorMike-O wrote:Denk dat je daar geen enkele vrouw mee zal winnen.............
- Met een pluisje/post-it in je broekzak rondlopen, doe net of je het van haar afhaalt zodat je een echte heer lijkt.
-zeg dat jij en een vriend ergens een meningsverschil over hadden en de mening van een vrouw voor deze discussie met hem nodig hebt.
overal flirten, gewoon in wildeweg meisjes aanspreken, vraag ze gewoon naar iets, een locatie in de stad of leuke uitgaansgelegenheid omdat je er nieuw bent. genoeg te verzinnen
-zeg dat jij en een vriend ergens een meningsverschil over hadden en de mening van een vrouw voor deze discussie met hem nodig hebt.
overal flirten, gewoon in wildeweg meisjes aanspreken, vraag ze gewoon naar iets, een locatie in de stad of leuke uitgaansgelegenheid omdat je er nieuw bent. genoeg te verzinnen
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
2 zelf bedachte, hoewel ik ze toch niet durf te gebruiken
Jij: Hallo/hey (of whatever je dan ook gebruikt...)
Zij: Hi/heya (of whatever Zij ook gebruikt
)
Jij: *je wilt iets zeggen, maar opeens doe je net of je zeer aan je hart hebt, grijp ernaar met je hand, en sla pijnkreten uit
*
Zij: *denkt van WTF heeft die*
Jij: Argh, Cupido raakte me met zen liefdespijl, kan jij me verzorgen en genezen
De andere klinkt wat minder aantrekkelijk...
(Als het een superlekkere is, naar jouw mening dan...)
zeg gewoon hallo en zeg gelijk: WOW, wat ben jij een kanon zeg, wil je samen met mij wat gaan afschieten ?? Ik zorg voor de kanonskogels

Jij: Hallo/hey (of whatever je dan ook gebruikt...)
Zij: Hi/heya (of whatever Zij ook gebruikt
Jij: *je wilt iets zeggen, maar opeens doe je net of je zeer aan je hart hebt, grijp ernaar met je hand, en sla pijnkreten uit
Zij: *denkt van WTF heeft die*
Jij: Argh, Cupido raakte me met zen liefdespijl, kan jij me verzorgen en genezen
De andere klinkt wat minder aantrekkelijk...
(Als het een superlekkere is, naar jouw mening dan...)
zeg gewoon hallo en zeg gelijk: WOW, wat ben jij een kanon zeg, wil je samen met mij wat gaan afschieten ?? Ik zorg voor de kanonskogels