Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 55 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 16 hours ago
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Vanaf volgende week eindelijk even vakantie, ga het wel gewoon thuis spenderen want verder abstudieren en op de hond passen; dus iemand nog vette plekjes in Nederland die ik kan bevliegen met de drone? Kan google maps wel gaan uitpluizen maar dit is misschien makkelijker :P
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
sonnebloem wrote:Vanaf volgende week eindelijk even vakantie, ga het wel gewoon thuis spenderen want verder abstudieren en op de hond passen; dus iemand nog vette plekjes in Nederland die ik kan bevliegen met de drone? Kan google maps wel gaan uitpluizen maar dit is misschien makkelijker :P
Heerderstrand / schaapskooi. :innocent:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Rowanyt1309 wrote:
sonnebloem wrote:Vanaf volgende week eindelijk even vakantie, ga het wel gewoon thuis spenderen want verder abstudieren en op de hond passen; dus iemand nog vette plekjes in Nederland die ik kan bevliegen met de drone? Kan google maps wel gaan uitpluizen maar dit is misschien makkelijker :P
Goeie! Moest gelijk aan een fidget spinner denken toen ik hem bekeek met maps haha
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
sonnebloem wrote:
Rowanyt1309 wrote:
Goeie! Moest gelijk aan een fidget spinner denken toen ik hem bekeek met maps haha
Kom dan gelijk even een biertje bij mij doen! :beer:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Over 3 weken een lang weekend naar Dublin :D Iemand nog tips? Ook voor evt. dingen in de buurt om te zien/doen.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Hele gave vakantie gehad in Malta! :D
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Weekje Cherso was echt niet normaal :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 32 minutes ago
Vanaf aankomende zaterdag ook eindelijk één week vakantie :beer:. 5 dagen naar Zandvoort ^^
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Svbtwee wrote:Vanaf aankomende zaterdag ook eindelijk één week vakantie :beer:. 5 dagen naar Zandvoort ^^
Lekker 5 dagen Strand Vooges en dan door naar gamehal ''Circus'' :thumbup:

Inb4 Teup
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Morgen richting Oostenrijk. Lekker veel vlees eten en bier drinken. Beetje zwemmen, mountainbiken en vissen.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Weekje Sunny Beach geweest. Was er al eens geweest, dus wist wel een beetje hoe het was. Niet teveel van verwacht dus aangezien ik nu een stuk ouder ben dan de gemiddelde leeftijd daar, maar echt de mooiste week uit mijn leven gehad :beer:
Hardtraxx Veteran
3010 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
Normaalweg altijd in augustus op vakantie. Maar aangezien wij naar Dubai gaan hebben we dat maar eventjes opgeschoven naar oktober. Vanwege de betere temperaturen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Het laatste dagje werk, klaarmaken voor Madeira.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
5 dagen naar Marseille geweest, bizar vette stad. Ontzettend divers qua culturen en natuur.
Een deel van de stad is erg arm, veel beton daar, drugsdealers op straat en weinig natuur. 20 km verder ligt het nationale park waar je eerst een uur moet wandelen in de bergen (stukken van 15 a 20% stijgingspercentage) om bij het strand te komen. Maar dan heb je ook wat:

Image

Tevens naar Gorges du Verdon geweest, de grootste grand canyon van Europa. Ook bizar mooi om in een bootje tussen de bergen door te varen:

Image
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Gorges du verdon, die naam zocht ik toevallig :P Ziet er vet uit btw
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
THArdstyler wrote:Weekje Sunny Beach geweest. Was er al eens geweest, dus wist wel een beetje hoe het was. Niet teveel van verwacht dus aangezien ik nu een stuk ouder ben dan de gemiddelde leeftijd daar, maar echt de mooiste week uit mijn leven gehad :beer:
Wij gaan volgend jaar wss voor de laatste keren met alle mannen op pad. Sunny beach was 3 jaar terug goed bevallen dus wss gaan we daar weer heen! Bulgaars bier is sowieso goed te pruimen.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Hard4Us wrote:
THArdstyler wrote:Weekje Sunny Beach geweest. Was er al eens geweest, dus wist wel een beetje hoe het was. Niet teveel van verwacht dus aangezien ik nu een stuk ouder ben dan de gemiddelde leeftijd daar, maar echt de mooiste week uit mijn leven gehad :beer:
Wij gaan volgend jaar wss voor de laatste keren met alle mannen op pad. Sunny beach was 3 jaar terug goed bevallen dus wss gaan we daar weer heen! Bulgaars bier is sowieso goed te pruimen.
Zaten wij ook aan te denken, maar dan Marmaris.

Ooit Kroatië gedaan maar daar toen ook terug geweest en alles was verdwenen.

Dus niet te hoge verwachtingen zetten. Vooral niet op Sunny Beach, bekende van me is juist net terug gekomen en zei dat het echt matig was vanwege de prijzen en criminaliteit.
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Net een weekje naar Marsa Alam in Egypte geboekt met de vriendin. Koopje kunnen doen. Nog nooit in Afrika geweest dus ik ben zeer benieuwd. We zijn al zeker van plan om een dagexcursie te doen naar Luxor en omstreken voor de Nyl en Piramide(s). Toevallig nog iemand tips? :D
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Helicaze wrote:Net een weekje naar Marsa Alam in Egypte geboekt met de vriendin. Koopje kunnen doen. Nog nooit in Afrika geweest dus ik ben zeer benieuwd. We zijn al zeker van plan om een dagexcursie te doen naar Luxor en omstreken voor de Nyl en Piramide(s). Toevallig nog iemand tips? :D
Pas op voor IS
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Joh :lol:
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 8 hours ago
Roadtrip gedaan in de VS. Met een tussenstop in New York naar Los Angeles gevlogen en met de camper getourt naar Williams, Grand Canyon, Lake Powell, Antelope Canyon, Bryce Canyon, Zion National Park, Las Vegas, Sequoia National Park, Yosemite National Park, San Francisco, Pismo Beach en wederom Los Angeles (Santa Monica, Hollywood).

Elke dag weer vol verbazing mijn ogen uitgekeken. Hoe diep die Grand Canyon is, hoe over de top Vegas is, hoe bijzonder de Antelope Canyon is, hoe groot Sequoia bomen zijn, hoe herkenbaar LA is als je GTA speelt :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Hele vette route, heb ongeveer dezelfde in 2014 gedaan. En inderdaad een vergelijkingsfoto gemaakt met de pier van santa monica :P
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 32 minutes ago
Chroman wrote:Roadtrip gedaan in de VS. Met een tussenstop in New York naar Los Angeles gevlogen en met de camper getourt naar Williams, Grand Canyon, Lake Powell, Antelope Canyon, Bryce Canyon, Zion National Park, Las Vegas, Sequoia National Park, Yosemite National Park, San Francisco, Pismo Beach en wederom Los Angeles (Santa Monica, Hollywood).

Elke dag weer vol verbazing mijn ogen uitgekeken. Hoe diep die Grand Canyon is, hoe over de top Vegas is, hoe bijzonder de Antelope Canyon is, hoe groot Sequoia bomen zijn, hoe herkenbaar LA is als je GTA speelt :lol:
Supervet :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Terug na een paar dagen Praag. Wat een prachtstad :love: wel enorm druk, maar ideaal als student zijnde. Goedkoop eten, goedkoop bier, goedkoop vervoer, redelijk goedkoop overnachten :thumbsup: