Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 55 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 18 minutes ago
Hardtraxxer
81 posts member since 2016
last seen Jan 2016
Fuzzylogic wrote:Eten bij ons all-in hotel in Marmaris was echt niet te kanen. Wel chill dat alles bleef staan, als we terugkwamen van het uitgaan 's nachts lekker kommen koude soep naar binnen werken :lol:
Wij hadden ook alleen maar all-in gekozen voor de gratis drank :P Bar ging wel dicht om half 11, dus vanaf 10 uur heen en weer blijven lopen met bier en wodka redbull zodat om half 11 de hele tafel vol stond en we nog een hele tijd door konden indrinken xd
Welk All-In hotel zat je?

Ik heb in Grand Cetia gezeten. Top hotel en russen worden er geweigerd.
Dit jaar wordt het Ideal Prime Beach of Golden Rock Beach
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Serin Hotel, ik Google er net even naar en zie dat ´ie permanent gesloten is.
Hardtraxxer
81 posts member since 2016
last seen Jan 2016
Haha vandaar dat eten dus :P

Nee die hotels die ik opnoemde zijn 5 sterren, dan weetje dat het goed zit ^^
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ik ga sowieso niet drinken bij het hotel. Mag je maar 2 glazen tegelijk halen ipv een blad, moet je met 20 man tegelijk bier halen. En het bier was net water en nog in plastic glazen ook :sick: Lekker naar de kroeg gaan joh :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
In Augustus een weekje de bloemen buiten zetten in Albufeira :cool:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Iemand ervaring met Sunny Beach en/of Rimini? Vrienden willen weer naar Malta, maar ik ben meer van het overal een keer heen ipv hetzelfde als het jaar daarvoor.
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Pommer wrote:Iemand ervaring met Sunny Beach en/of Rimini? Vrienden willen weer naar Malta, maar ik ben meer van het overal een keer heen ipv hetzelfde als het jaar daarvoor.
Sunny is erg goedkope drank en veel zon,best ideaal eigenlijk ook is eten en hotel goedkoop daar.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Alles hierboven maar een nadeel is dat je eigenlijk altijd moet oppassen met het volk daar. In je eentje terug lopen van het uitgaan is geen slim plan.
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 2 days ago
_theon_ wrote:Alles hierboven maar een nadeel is dat je eigenlijk altijd moet oppassen met het volk daar. In je eentje terug lopen van het uitgaan is geen slim plan.
1 keer gedaan niks gebeurd, je moet ook geen donkere parkeerplaatsen oplopen .
Bierkoning
last seen 14 days ago
We gaan dan wel in een villa iets buiten het centrum, dus wordt sws met de taxi naar huis dan. Lopend komen we idd nooit heel/onbestolen aan ben ik bang :P
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Hoor van vrienden dat Sunny goedkoop is idd, maar wel heel grimmig vergeleken met andere plekken.

Rimini is mooi, maar je moet niet gigantisch veel verwachten van het uitgaan e.d. daar.
Ook is Italie zeker niet goedkoop. Je betaald daar meestal gewoon Nederlandse prijzen.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Sunny beach goedkoop? Ik weet niet waar jullie zijn geweest maar in de clubs waar ik ben geweest in 2013 (Iceberg, Orange, Viking, die ene waar je via een trap langs buiten maar binnen moet, die Hollandse tent, Heineken House en Revolution betaalde je alsnog omgerekend 2,50-3 euro voor een biertje.

Verder als je geen pakket had gekocht via je reisorganisatie betaalde je bij de meeste tenten gewoon 10euro entree. Drank in de supermarkt is daar wel erg goedkoop, maar daar heb je weinig aan.

En er hangt in en buiten het uitgaansgebied idd best een grimmige sfeer. Veel vechtpartijen gezien. Al die bulgaren lopen ook rond met boksbeugels en tasers en heb hele rare verhalen gehoord van de Gofun mensen..
Hardtraxxer
448 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Iemand wel eens in Porec geweest? Waarschijnlijk ga ik dit jaar daar heen met vrienden.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Haha Sunny Beach.. Overdag werden er op de strandboulevard messen, tasers en leipe shit verkocht en s'avonds zonder fouilleren de club in. :lol: Gekke dingen gezien/meegemaakt s'nachts op die boulevard. Mensen op het strand zien rennen alsof hun leven er vanaf hing.

Heb daar ook maar 1x politie gezien, ver van de Barstreet.
Bierkoning
last seen 14 days ago
Oke wordt gewoon weer Malta dus xd
Hardtraxxer
167 posts member since 2010
last seen Jan 2025
Hunto wrote:Iemand wel eens in Porec geweest? Waarschijnlijk ga ik dit jaar daar heen met vrienden.
Ben 2 jaar naar Novalja geweest, echt een aanrader als je in Kroatië aan het kijken bent. Baal zelf dat dit jaar de tentamens gelijk vallen met Exit Festival, anders hadden we hier een road trip rondom heen gedaan.
K
Wij zitten ook naar Kroatië te kijken.. Iemand tips voor mooie plekken waar het niet té toeristisch is maar toch genoeg te doen?
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Raven wrote:Haha Sunny Beach.. Overdag werden er op de strandboulevard messen, tasers en leipe shit verkocht en s'avonds zonder fouilleren de club in. :lol: Gekke dingen gezien/meegemaakt s'nachts op die boulevard. Mensen op het strand zien rennen alsof hun leven er vanaf hing.

Heb daar ook maar 1x politie gezien, ver van de Barstreet.
Inderdaad, ik dus geen een keer politie. Toch heel raar als ik er nu zo over na denk
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Voor mensen die naar Marmaris gaan, ook daar moet je 's nachts na het uitgaan uitkijken als je alleen terugloopt.
Ik ben twee/drie keer alleen teruggelopen en toen meerdere keren aangesproken of ik coke wou kopen. Heb uiteraard afgewezen, maar ik hoorde van onze reisleidsters dat er meerdere Nederlands waren die er wel op in waren gegaan en vervolgens in een steegje door een groep Turken in elkaar zijn geslagen en bestolen.
Verder worden er héél veel mensen gedrogeerd daar met uitgaan (door naalden of zelfgestookte alcohol bij shotjes barren). Kerel uit een andere groep die bij ons in het hotel zaten waarmee we regelmatig uitgingen is toen ook nog een naald in z'n arm geboord. Hallo antibiotica, doei vakantie, en het kan dan nog veel slechter aflopen ook.

Verder geen bier of drank kopen in clubs van barpersoneel wat met emmers rond loopt door de zaal als je niet gepast kunt betalen. Als je veel te veel geeft omdat je niet kleiner hebt zeggen ze dat ze even wisselgeld gaan halen en vervolgens zie je ze de hele avond niet meer terug.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Haha Sunny Beach is wel lachen. Je kan idd gewoon wapens kopen overdag. Geen gekke dingen meegemaakt tijdens het uitgaan. Wel zijn er alleen maar jongens. Maar ik was er 2 weken, aten elke dag bij een hotel om de hoek, erg goedkoop en lekker. Qua verblijf zaten wij natuurlijk weer boven de beveiliging en die was niet vies van een potje knokken volgens mij. Stond ie in de nacht met een ploertendooier voor je deur enzo :lol:

Hoe het afliep de vakantie kennen de meeste wel hier. Huur geen golfwagen die zijn levensgevaarlijk en gaan 80 :lol:
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Dit jaar weer Albufeira, blijft lachen daar. Dit keer wel maar 8 dagen ipv 15. :(
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 14 hours ago
Ik ga samen met mn vriendin ongeveer 3 weken naar Italie. Steeds ergens 3-5 dagen staan.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
l
Last edited by Andromeda on 26 Jun 2022 18:24, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
OOK DJ'S GAAN OP VAKANTIE!!!!!
Image
K
Op één of andere manier vind ik dit een gore foto :x