Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heaven was inderdaad ook een goeie tent vooral qua muziek.
Ben er alleen met club night geweest dus weet niet hoe het verder daar was maar ik vond het er wel overdreven warm. Ook was de vloer erg glad, drie mensen gestrekt op hun plaat zien gaan toen ze van het podium dingetje in het midden af sprongen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 15:01 
 
Hardtraxx Veteran

WaVe schreef:
Heaven was inderdaad ook een goeie tent vooral qua muziek.
Ben er alleen met club night geweest dus weet niet hoe het verder daar was maar ik vond het er wel overdreven warm. Ook was de vloer erg glad, drie mensen gestrekt op hun plaat zien gaan toen ze van het podium dingetje in het midden af sprongen :P



Heaven is opzich een leuke club idd, was er vorig jaar... Boel onveilig maken daar.

Zat toen in appartement Valmangude Jardim.

Hoe was meisjes / jongens verhouding nu in Albu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naar onze beleving was de verhouding zo'n 70/30 (man/vrouw) in oud, in nieuw waren er nog minder vrouwen.

Ik studeer en stap altijd in Breda waar het dood normaal is als je met verschillende meiden gewoon even een gezellig praatje maakt in de kroeg. In albu wordt het gelijk gezien als versieren en lastigvallen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

WaVe schreef:
Naar onze beleving was de verhouding zo'n 70/30 (man/vrouw) in oud, in nieuw waren er nog minder vrouwen.

Ik studeer en stap altijd in Breda waar het dood normaal is als je met verschillende meiden gewoon even een gezellig praatje maakt in de kroeg. In albu wordt het gelijk gezien als versieren en lastigvallen -.-



Ja, dat is opzich wel een matige score 70/30... In Snunny Beach had je dat ook, als ik ff met een collega (dame) aan het praten was die ik tegenkwam en ik gaf haar 3 zoenen als we pleiten gingen dan wordt je onderweg door 8 jongens aangesproken, ''is ze te regelen''. Was soms best hinderlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

Wij waren er vrij vroeg (8 t/m 15 juli), verhouding was naar mijn idee 60/40 of zo. Niet heel erg op gelet. Lees echter in dit topic dat in Lloret de verhouding 65/35 was terwijl ik toch echt dacht dat het daar 80/20 of zo was :P.

Groot pluspunt aan Albufeira vond ik wel dat er heeeel weinig pauperts waren (nektas/anabolen/tattoo/oorbellen ventjes), hoe is dit op andere soortgelijke bestemmingen? Denk dat Cherso en Lloret er wel vol mee zitten toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:

Groot pluspunt aan Albufeira vond ik wel dat er heeeel weinig pauperts waren (nektas/anabolen/tattoo/oorbellen ventjes), hoe is dit op andere soortgelijke bestemmingen? Denk dat Cherso en Lloret er wel vol mee zitten toch?


Nou dit jaar was dat wel anders in albu.
Wij hadden op ons app complex al 1 groep van dat pauper volk. 15 man verdeeld over 3 appartementen.

En in het vliegtuig zat er ook zo'n figuur naast een maatje van me die in het midden zat. Die hele groep had op het vliegveld al een fles bacardi leeg gezopen dus zaten lam in het vliegtuig. Die gozer naast mn maat loopt naar de wc en ging KO tegen de vlakte midden in het vliegtuig. Heeft de hele reis achterin gelegen (waardoor wij drie stoelen met zn 2en hadden :D ) en hij kwam op de blacklist en zal dus voorlopig niet meer met transavia vliegen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Wij waren er vrij vroeg (8 t/m 15 juli), verhouding was naar mijn idee 60/40 of zo. Niet heel erg op gelet. Lees echter in dit topic dat in Lloret de verhouding 65/35 was terwijl ik toch echt dacht dat het daar 80/20 of zo was :P.

Groot pluspunt aan Albufeira vond ik wel dat er heeeel weinig pauperts waren (nektas/anabolen/tattoo/oorbellen ventjes), hoe is dit op andere soortgelijke bestemmingen? Denk dat Cherso en Lloret er wel vol mee zitten toch?



Sunny Beach is vol met anabooltjes. En pauper volk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Gisteren thuis gekomen van 12 dagen Albufeira. Tering, wat was dat episch zeg! Zowel het oude gedeelte (Bloopers & Fiesta) als het nieuwe gedeelte (Celebration & Heaven) zijn qua uitgaan echt top. Wij zijn vooral in het nieuwe gedeelte geweest, omdat dat dichterbij was. Enige minpunt aan oud was dat het op de terugweg achterlijk lang duurde voordat je eindelijk een keer een taxi had. Man/vrouw verhouding was denk 60/40, dus er kon meer dan prima geregeld worden. In Fiesta ook nog DJ's Life en I Want Your Love gehoord (naast het gebruikelijke LMM & YOS).

Zoals PierrePruuk al aangaf waren er echt bijzonder weinig pauperts te bekennen. Wat me wel opviel was dat 3/4 van de meisjes die we hadden aangesproken ook van hardstyle en/of hardcore hielden, en dan meer dan alleen LMM & YOS.

Naast het uitgaan ook nog de jeepsafari gedaan. Was ook heel bruut, met ruim 60 km/u over die zandheuvels heen raggen. Ook nog naar de wedstrijd Portugal - Nederland geweest. Was zeker vermakelijk en de tickets + busreis erheen kostte maar €25 p.p.

Al met al dus een hele dikke vakantie gehad. Grootste minpunt was denk nog dat we heel stil moesten zijn in het hotel. Vandaar dat we het er al over gehad hebben om volgend jaar maar een villa in Albu te huren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Grootste minpunt was denk nog dat we heel stil moesten zijn in het hotel. Vandaar dat we het er al over gehad hebben om volgend jaar maar een villa in Albu te huren.

Ah dat is echt zuur jonge. Wij zaten in een appartementencomplex waar je eigenlijk 's nachts ook stil moest zijn. Eerste nacht meteen maar eventjes de regeltjes getest en kregen niks te horen. Volgende nacht nog meer lawaai, nachtzwemmen in zwembad enz enz. Geen één keer wat over gehoord. Was echt super chill :D.

En wachttijden taxi's in oude gedeelte nooit last van gehad, maar gingen meestal ook als laatst weg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 03:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Had in Kroatie (Medulin) en Marmaris geen last van weinig vrouw ofzo. Was op een feest zelfs meer vrouw dan man. Ik zou bij beide 50/50 zeggen en in marmaris soms M 40/60 V
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Siofok was het af en toe echt een mega sausage fest. 80/20 was het wel.
Maar scheelt dat eigenlijk niemand uit onze groep naar de kroeg gaat voor vrouwen, maar voor bier en om daar te ouwehoeren/kloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 23:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vannacht terug gekomen uit Mallorca, was weer geniaal! Lekker weer, goed stappen, veel vrouwen, gezellige mensen en natuurlijk Megapark :loving: Alleen iets te gek gedaan met uitgaven, wat me waarschijnlijk Q-Base gaat kosten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komende zomervakantie 3 weken roadtrippen door Europa met vrienden :D :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Komende zomervakantie 3 weken roadtrippen door Europa met vrienden :D :beer:

Wij ook! wij hebben een oldtimer Ford Tranzit, we stappen in en zien wel waar we eindigen :D :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice! Wij weten nog niet of we met de auto of met een camper gaan, is afhankelijk van met hoeveel we precies gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga een weekend naar Defqon, vind ik meer dan prima. Verder nog een hoop festivals. Veel fijner ook nu met al die aanslagen etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Ik ga een weekend naar Defqon, vind ik meer dan prima. Verder nog een hoop festivals. Veel fijner ook nu met al die aanslagen etc

xd Inderdaad beter thuisblijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Marmaris / Mallorca 1 van de 2 .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffaa schreef:
Marmaris / Mallorca 1 van de 2 .

Al eens in Marmaris geweest? Als je dingen wilt weten laat het maar horen, ben er in 2014 geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben er in 2014 ook geweest, vorig jaar in Mallorca :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 14:17 
 
Hardtraxx Elite

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Jeffaa schreef:
Ik ben er in 2014 ook geweest, vorig jaar in Mallorca :P

Welk appartement in Mallorca? En was die goed?


Voor luxe moet je niet echt zijn in Mallorca zover ik weet, wij zaten in Arcadio ofzo. En vond het niet zo speciaal.
Ik was met 5 andere en die wouden persee appartement, en ik zit het liefst in een all-in hotel met alles erop en aan.

Nooit meer een appartement voor mij dus, gewoon lekker luxe. Beste ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een all-in hotel is geen aanrader, het is op Mallorca echt niet te eten (in ons hotel was het iig super smerig). Je kan beter lekker uit eten gaan voor 2/3 tientjes de man. Dan zit je gelijk op de boulevard en kan je zo door de kroeg in. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Een all-in hotel is geen aanrader, het is op Mallorca echt niet te eten (in ons hotel was het iig super smerig). Je kan beter lekker uit eten gaan voor 2/3 tientjes de man. Dan zit je gelijk op de boulevard en kan je zo door de kroeg in. :love:


Vind het eten in Marmaris (Bij een All-In Hotel) stukke beter dan in Mallorca imo.
Uit eten kun je sowieso wel, en gewoon onbeperkt tanken bij het hotel.

Ben sowieso geen voorstander van een appartement, heb liever elke dag vers toiletpapier, handdoeken, bedden enz :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eten bij ons all-in hotel in Marmaris was echt niet te kanen. Wel chill dat alles bleef staan, als we terugkwamen van het uitgaan 's nachts lekker kommen koude soep naar binnen werken :lol:
Wij hadden ook alleen maar all-in gekozen voor de gratis drank :P Bar ging wel dicht om half 11, dus vanaf 10 uur heen en weer blijven lopen met bier en wodka redbull zodat om half 11 de hele tafel vol stond en we nog een hele tijd door konden indrinken xd
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic