NICE ook van vrijdag - vrijdag?hdhessel wrote:ik ookfrankhardenberg wrote:vrijdag Renesse
heb nu echt veel zin!!!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
3 weken limburg met m'n ouders. Ik heb er toch veel vrienden, dus boeit me niet.
lekker dichtbij DennisakaMash.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Waar zit je?oostzaner wrote:3 weken limburg met m'n ouders. Ik heb er toch veel vrienden, dus boeit me niet.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Hele zomervakantie op zoek naar schatten dus?oostzaner wrote:De Schatberg in Sevenum.
Piraat!
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
AI AI Mate

Lopend is ook te doen. Blanes ligt aan Lloret. Taxi kost trouwens maar 5 euro als je met z'n 4en bent. Niet zo zeiken dus[NL]Sjefke wrote:Mag jij mij gaan vertellen hoe ik van Blanes in Lloret kom zonder de taxi te pakkenChukkels wrote:Je hebt temptation in lloret kun je zo hen.elke avond hardstyle en hardcore met grote artiesten zoals korsakov, brennan heart en meer[NL]Sjefke wrote:17 dagen naar Blanes, 17 avond/nachten zonder Hardstyle!
HELP ME!![]()
Moet je echt een keer heen gaan
waar ga je in limburg ?:Doostzaner wrote:3 weken limburg met m'n ouders. Ik heb er toch veel vrienden, dus boeit me niet.
haha woon ik vlak bij mwa 30 min fietsen :')oostzaner wrote:De Schatberg in Sevenum.
ga je ook duin en strandfrankhardenberg wrote:NICE ook van vrijdag - vrijdag?hdhessel wrote:ik ookfrankhardenberg wrote:vrijdag Renesse
heb nu echt veel zin!!!
ik heb morge GECK-O shirt aan dus dan herken je me
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Jaa temptation gaan we ook bezoeken! knetter mooiChukkels wrote:17 dagen naar Blanes, 17 avond/nachten zonder Hardstyle!
HELP ME!![]()
Je hebt temptation in lloret kun je zo hen.elke avond hardstyle en hardcore met grote artiesten zoals korsakov, brennan heart en meer
Moet je echt een keer heen gaan
Mag jij mij gaan vertellen hoe ik van Blanes in Lloret kom zonder de taxi te pakken
Lopend is ook te doen. Blanes ligt aan Lloret. Taxi kost trouwens maar 5 euro als je met z'n 4en bent. Niet zo zeiken dus
Jezus, wat heb ik een geniale vakantie gehad! Nog nooit zo iets vets meegemaakt. Eerste dag was al supergaaf met het Nederlands elftal, maar de dagen daara waren gewoon nog beter! Elke avond zo hard tanken, niet te zuinig. Opstaan met een pilsje aan het zwembad, ideaal. Ben alleen zondag na de wedstrijd niet gegaan, had ik echt geen zin in. Vanacht op stap geweest, en om half 5 's nachts ging de bus naar het vliegveld.
Echt mensen, ga naar Sunny Beach!
Tel me moreMaximize wrote:Jezus, wat heb ik een geniale vakantie gehad! Nog nooit zo iets vets meegemaakt. Eerste dag was al supergaaf met het Nederlands elftal, maar de dagen daara waren gewoon nog beter! Elke avond zo hard tanken, niet te zuinig. Opstaan met een pilsje aan het zwembad, ideaal. Ben alleen zondag na de wedstrijd niet gegaan, had ik echt geen zin in. Vanacht op stap geweest, en om half 5 's nachts ging de bus naar het vliegveld.
-
G
nog 2 dagen tot Kroatië 
ouders gaan zo op vakantie bam !! bier feest alles
Je moet naar de Viking gaan, niet Den Gladen Viking, maar de gewone Viking. 2 halve liter cocktails voor 4 euro, en die smaken goeie! En je moet een Flaming Lamborghini proberen, en Blue Aftershock! Echt geniale shots. Je gaat echt hard van de kaart met die dingenTel wrote: Tel me moreIk ga 3 agustus pas!
Ik vertrek zo naar Camping Duin en Strand @ Renesse, 10 man, week lang 
kom er net vanaf was ech vetJosh-T wrote:Ik vertrek zo naar Camping Duin en Strand @ Renesse, 10 man, week lang
ik moet nog op vakantie gaan, kan me niet snel genoeg eigenlijk, ben het werken wel beetje zat 
nog 2 weken, dan ben ik 2 weken naar Salou, spanje.
laatste keer met mn ouders
laatste keer met mn ouders
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
nog twe weken werken, en dan weer 4 , en dan weer naar school