Morgen voor 10 dagen naar Chersonissos 
jij liever dan ikLuxion wrote:Morgen voor 10 dagen naar Chersonissos
het uitgaan is er iig niks aan
jij liever dan ikLuxion wrote:Morgen voor 10 dagen naar Chersonissos
Haha weet niet welke Chersonissos jij bent geweestdjpatt wrote:jij liever dan ikLuxion wrote:Morgen voor 10 dagen naar Chersonissos
Markos wrote:Haha weet niet welke Chersonissos jij bent geweestdjpatt wrote:jij liever dan ikLuxion wrote:Morgen voor 10 dagen naar Chersonissos
ipod[NL]Sjefke wrote:17 dagen naar Blanes, 17 avond/nachten zonder Hardstyle!
HELP ME!
Je hebt temptation in lloret kun je zo hen.elke avond hardstyle en hardcore met grote artiesten zoals korsakov, brennan heart en meer[NL]Sjefke wrote:17 dagen naar Blanes, 17 avond/nachten zonder Hardstyle!
HELP ME!![]()
Mag jij mij gaan vertellen hoe ik van Blanes in Lloret kom zonder de taxi te pakkenChukkels wrote:Je hebt temptation in lloret kun je zo hen.elke avond hardstyle en hardcore met grote artiesten zoals korsakov, brennan heart en meer[NL]Sjefke wrote:17 dagen naar Blanes, 17 avond/nachten zonder Hardstyle!
HELP ME!![]()
Moet je echt een keer heen gaan
haha toevallig, ik ook, misschien zie ik je nog wel.Luxion wrote:Morgen voor 10 dagen naar Chersonissos
hahaha, wie weet ook wel in tzelfde vliegtuig. oja we gaan o.a samen hedouwe141 wrote:haha toevallig, ik ook, misschien zie ik je nog wel.Luxion wrote:Morgen voor 10 dagen naar Chersonissos
maar dat zal vast wel goedkomen toch
ook dat is waar, maar ik ga naar salou over 3 weken en dan heb ik een beetje vergelijkings materiaal.Markos wrote:@DJ Patt, ben even oud als jou, maar het hangt volgens mij ook sterk af van welke kroegen je bezoekt.
die raken altijd de weg kwijt, dus keren ze maar wee rhuiswaartsdjpatt wrote:wat ik me nou eens afvraag, waar gaan onze belgische vrienden (vriendinnen) zoal op vakantie, ben nog weinig belgen tegenkomen als ik eerlijk ben
dus belgen zijn dus egt meer ingetogen dan nederlanders (niet negatief bedoeld)Kryptica wrote:Volgens mij gaan Belgen gewoon minder op vakantie dan Nederlanders. Meeste mensen die ik ken gaan ofwel niet op vakantie, ofwel met hun ouders naar Spanje / Frankrijk enz..., ofwel met vrienden/hun vriendin een weekje weg ofzo, naar een niet te verre en ook niet te dure bestemming.
fijne vakantie toegewenstMaximize wrote:Mensen, ik ga slapen! Morgen om half 6 wordt ik op gehaald, trein naar Schiphol en dan vliegtuig naar Bulgarij om Sunny Beach onveilig te maken! Tot over 1,5 week!
ik ookfrankhardenberg wrote:vrijdag Renesse
heb nu echt veel zin!!!
Zal ik dan ook maar even zeggen dat ik zin in Renesse hebhdhessel wrote:ik ookfrankhardenberg wrote:vrijdag Renesse
heb nu echt veel zin!!!
ik zit daar toch samen mee jou ?? Ofnie jij ging toch ook 6 tot 13 AugAtraxisz wrote:Zal ik dan ook maar even zeggen dat ik zin in Renesse hebhdhessel wrote:ik ookfrankhardenberg wrote:vrijdag Renesse
heb nu echt veel zin!!!