kan ik wel voor regelen die tijdfrankhardenberg wrote:hey! ik van 9 - 16 juli renesse, misschien zie ik je daar nog wel!hdhessel wrote:van 10 tot 17 juli naar renesse
heb je een Hardtraxx t-shirt?
camping duin en strand ?
kan ik wel voor regelen die tijdfrankhardenberg wrote:hey! ik van 9 - 16 juli renesse, misschien zie ik je daar nog wel!hdhessel wrote:van 10 tot 17 juli naar renesse
puin en zand......prachtig daarhdhessel wrote:kan ik wel voor regelen die tijdfrankhardenberg wrote:hey! ik van 9 - 16 juli renesse, misschien zie ik je daar nog wel!hdhessel wrote:van 10 tot 17 juli naar renesse
camping duin en strand ?
djpatt wrote:ik was afgelopen jaar ook chersonissos 2 partys op starbeach gehad dik in orde![]()
matrix is daar ook heel vet, vette belichting.
wat een voordeel is/was van chersonissos, is dat daar happy hour ook egt happy hour is.
2 halen 1 betalen en dan
ah ok, geen rijervaring nodig dus?Struikrover wrote:Uhm ja het is een beetje vaag, bij de ene zegen ze Brommerrijbewijs is goed genoeg, en bij de ander moet je een auto rijbewijs hebben.. Dus je moet gewoon ff wat rond kijken of zorgen dat je sowieso iemand met een autorijbewijs mee hebt.. Want ik had hem thuis gelaten voor de zekerheid (ik raak nogal is wat kwijt). Maar die gene wij wie ik op de quad ging had hem wel bij, even als me andere vrienden.. Maar als je eenmaal aan het rijden bent kun je gewoon overstappen natuurlijk, buiten de stad heb je 0 politie haha.. Dus kun je gewoon rijden
daar gingen wij altijd ff borrelen voor we gingen stappen....hotshot...hhmmProfaNe wrote:djpatt wrote:ik was afgelopen jaar ook chersonissos 2 partys op starbeach gehad dik in orde![]()
matrix is daar ook heel vet, vette belichting.
wat een voordeel is/was van chersonissos, is dat daar happy hour ook egt happy hour is.
2 halen 1 betalen en dan
bij slamfm cafe is het trouwens ALTIJD happy hour
Cola MalibuKepro wrote:Coma zuipen
Sonnema/berenburg met SpriteKSwoosh wrote:Cola MalibuKepro wrote:Coma zuipen
But the best: Apfelkorn 7-up!Kepro wrote:Sonnema/berenburg met ColaKSwoosh wrote:Cola MalibuKepro wrote:Coma zuipen
BIER!Chukkels wrote:But the best: Apfelkorn 7-up!Kepro wrote:Sonnema/berenburg met ColaKSwoosh wrote: Cola Malibu
hehe, wij gaan naar Kroatie [Porec], maar daar zullen ze vast ook wel zoiets hebbenStruikrover wrote:@Kwoosh
Als je vrienden hebt met een rijbewijs gaat het zeker lukken.. En anders gewoon een mooi praatje makenDan kom je er vanzelf achter! Maar komt vast wel goed
En je krijgt een kaart van Kreta mee.. En die moet je dus ook pas open slaan als je denkt.. Hmm laten we weer is richting huis gaan.. En dan je positie laten wijzen door een griek
Das echt lache! Echt geniaal om te zien waar je zo ff blind heen gereden bent!
Feestje bij jou thuis dusdj-rico01 wrote:ik ga van de vakantie werken...
en drie weken alleen thuis zijnvolumeknop naar rechts
haha prima, bbq'en in de achtertuinKepro wrote:Feestje bij jou thuis dusdj-rico01 wrote:ik ga van de vakantie werken...
en drie weken alleen thuis zijnvolumeknop naar rechts
Yeah nog meer Duin en Strand dit jaar!hdhessel wrote:kan ik wel voor regelen die tijdfrankhardenberg wrote:hey! ik van 9 - 16 juli renesse, misschien zie ik je daar nog wel!hdhessel wrote:van 10 tot 17 juli naar renesse
camping duin en strand ?
Waarom trek je hem niet aan? :')hdhessel wrote:ik stop wel hardtraxx shirt in degrond