Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf vandaag vakantie :D Eind juli naar Blanes
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

6 tot 13 augustus renesse,, ofja duin en strand onveilig maken.. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
Vanaf vandaag vakantie :D Eind juli naar Blanes


Vorig jaar geweest, welk hotel zit je ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

van 6 tot 17 augustus naar luxemburg, of eigenlijk zitten we in duitsland net op de grens :P
maarja wel weer veel bier drinken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach dit jaar maar salou gekozen,
vorig jaar lloret en daarvoor appelhofje gedaan :D

hoop alleen niet dat ik weer een soort llorettyfus krijg, want heb vorige jaar de hele week lopen hoesten van die arco's daarzo, maar wel echt mooi tijd gehad daarzo

in terschelling moet je naar bigapple en braskoer gaan
in lloret moet je temptation(hardstyle/core) tropics en colossos zeker ff checken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 17:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ook vanaf vandaag vakantie :love: en vrijdag een week naar België en als ik terug kom gelijk defqon :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 17:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

van 10 tot 17 juli naar renesse :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben van 26 juli t/m 5/6 augustus in Chersonisos te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 18:14 
 

tijdens de bouwvak thuis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar Chersonissos gecheckt, wat een gekke huis.. Elke avond even lekker een uurtje stampen in de Copa Cobana. Voor de rest vooral in de normale kroegen/discotheken geweest omdat ze echt alleen maar de mainstream hardstyle draaien, waar ik op zich niet zo heel veel op tegen heb maar de dj kon niet mixen en iedere avond dezelfde tracklist heb je ook wel een keer gezien :x Als je nog van een beetje lekkere house, techno etc houdt, zeker discotheek Amnesia checken! Super dikke club/discotheek. :love: Verder veel in het SLAM!cafe geweest en natuurlijk op starbeach :beer: ! Heerlijk avondje gehad met Hardwell en Billy de Klit.. Wat kunnen die gasten samen de boel op ze kop zetten! Voor degene die dit jaar naar Chersonissos gaan, gegarandeerd succes! 8 dagen 24/7 onder invloed geweest.. Wat een heerlijk gevoel xd

Ach en nu we toch bezig zijn, kleine sfeer impressie!
Starbeach White Party
Afbeelding

De dagelijkse Afterparty
Afbeelding

Quad rijden! Zeker een aanrader, kost geen drol (ongeveer €40,- per dag) En gewoon blind de bergen in gaan en aan het eind van de dag aan een halvegaren griek vragen hoe je terug komt in Chersonissos, en dan kom je er achter dat je nog een tocht van 80km voor de boeg hebt, echt geniaal xd
(Ik voorop)
Afbeelding

Vrienden groep en ik waarmee ik op vakantie was
(Ik 3e van rechts)
Afbeelding

Tegen de zon moet je goed drinken zegt mijn moeder altijd, en met een supermarkt (met gekoeld bier :clap: ) Op kruip afstand is dat niet zo moeilijk :whistle: Volgens mij waren we hier amper een half uur gearriveerd op plaats delict :x
Afbeelding

Nouja zo is het toch nog weer een heel verslag geworden zo'n beetje jaar na dato van de vakantie haha xd

Dit jaar is Bulgarije, Sunny Beach (12 t/m 19 juli) aan de beurt.. We zullen is kijken wat we daar tegen gaan komen.. Maar zal het verslag nu iets eerder plaatsen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bulgarije is corrupt als de malle, ik zeg pas op.

PS je fotos doen het niet en ik ga dit jaar CHer checken ben benieuwd, jammer dat er dus al geen Temptations is ala lloret :cry: maar een goede house is ook wel lekker met de goede artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

struikrover zat bij app ariane? :P

heb ik ook gezeten,

15 dagen hahah tering wat was ik kapot na die 2 weken,,,

maar je bent de matrix vergeten op te noemen!! wat een tent is dat ej, vooral als sunnery james en ryan marciano draaien is het ECHT een gekke huis daar! nooit meegemaakt..

copa cobana wel chill jah

2 jaar terug na renesse geweest, dat is echt niets vergeleken met chersonisoss hahah

mrja kwas ook 18 ofzo en het volk wat daar loopt is 16 en dan krijg je al snel van die joggies die stoer wille doen, niet echt wat voor mij

en je plaatjes doen het niet omdat er achter de .jpg een / staat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee ik heb het door, terwijl ik ze netjes met imageshack heb geupload en de link netjes tussen de daarvoor bestemde tags heb geplaatst :p Ik ga nog wel ff klote...

Btw heb inderdaad ook gehoord dat Bulgarije vrij crimineel is... Maar qua corruptie weet ik niet, daar zijn ze in Chersonissos ook goed in ;)! Als de politie het om 1 uur zat is gaat de zwaailichtjes aan.. En dan gaan alle kroegen dicht.. en dan hebben ze ook met ze alle afgesproken niet meer open te gaan daarna.. Verder krijgt niemand daar een muziek vergunning.. Dus ze mogen in principe de schuifpui niet open hebben omdat er dan muziek op straat te horen is... En dan komt de politie de straat binnen rijden.. En dan zie je binnen no-time 80 schuifpui-en dicht schieten.. Echt een geweldig gezicht.. Verder is het op starbeach ook om 12/1 uur af omdat ze geen vergunning krijgen om langer open te blijven... De politie doet er daar alles aan om het recht in eigen handen te houden.. Maar des al niet te plus merk je daar weinig van en is het 1 groot feest daar.. Omdat ze zelf ook wel weten dat ze er rijk van worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ProfaNe schreef:
struikrover zat bij app ariane? :P

heb ik ook gezeten,

15 dagen hahah tering wat was ik kapot na die 2 weken,,,

maar je bent de matrix vergeten op te noemen!! wat een tent is dat ej, vooral als sunnery james en ryan marciano draaien is het ECHT een gekke huis daar! nooit meegemaakt..

copa cobana wel chill jah

2 jaar terug na renesse geweest, dat is echt niets vergeleken met chersonisoss hahah

mrja kwas ook 18 ofzo en het volk wat daar loopt is 16 en dan krijg je al snel van die joggies die stoer wille doen, niet echt wat voor mij


en je plaatjes doen het niet omdat er achter de .jpg een / staat...


Ik zat inderdaad in appartementen complex Ariane ja ;)! Kun jij mijn foto's wel zien? Maar sorry dat ik hem niet genoemd heb, maar ben er buiten de kroegen/discotheken tocht om niet meer geweest.

Edit: Nouja me foto's ga ik zo wel ff naar kijken.. Nu eerst eten :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jah als ik rechtermuisknop en dan foto opnene doe ofzo dan zie ik em wel :P

okej, ik was er zowat elke avond... en slamfm cafe is ook chill
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zlang er geen bubbling of marokanen muziek gedraait word vind ik het best
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Bulgarije is corrupt als de malle, ik zeg pas op.

ik ga dit jaar naar sunny beach, en ik heb ookal de benodigde verhalen gehoord over dat lang :P
weet zo onderhand wel wat ik wel en niet moet/kan doen daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Zlang er geen bubbling of marokanen muziek gedraait word vind ik het best

Hahah ik heb het geen 1 keer gehoord... En anders zie je vanaf buiten al dat het niets is.. Want dan staat er niemand in de kroeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ow als ik die verhalen hoor, krijg ik er zoveel zin aan :D Heb nog een filmpje op youtube staan met alle foto's van vorig jaar, net terug gekeken. Tering wat ging dat los, absoluut NSFW :P

@ Oxbow, wanneer ga je Salou? Ik ga ook nog voor een week, achterin Juli. Je moet zeker naar Bar Jimmy's gaan (in het steegje voor de Skihut) en natuurlijk naar de hardstyle/hardcore tent Crocx gaan (tegenover de Snoopy's, grootste k*ttent ooit).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 20:02 
 
Donateur

Struikrover schreef:
Vorig jaar Chersonissos gecheckt, wat een gekke huis.. Elke avond even lekker een uurtje stampen in de Copa Cobana. Voor de rest vooral in de normale kroegen/discotheken geweest omdat ze echt alleen maar de mainstream hardstyle draaien, waar ik op zich niet zo heel veel op tegen heb maar de dj kon niet mixen en iedere avond dezelfde tracklist heb je ook wel een keer gezien :x Als je nog van een beetje lekkere house, techno etc houdt, zeker discotheek Amnesia checken! Super dikke club/discotheek. :love: Verder veel in het SLAM!cafe geweest en natuurlijk op starbeach :beer: ! Heerlijk avondje gehad met Hardwell en Billy de Klit.. Wat kunnen die gasten samen de boel op ze kop zetten! Voor degene die dit jaar naar Chersonissos gaan, gegarandeerd succes! 8 dagen 24/7 onder invloed geweest.. Wat een heerlijk gevoel xd

Ach en nu we toch bezig zijn, kleine sfeer impressie!
Starbeach White Party
Afbeelding

De dagelijkse Afterparty
Afbeelding

Quad rijden! Zeker een aanrader, kost geen drol (ongeveer €40,- per dag) En gewoon blind de bergen in gaan en aan het eind van de dag aan een halvegaren griek vragen hoe je terug komt in Chersonissos, en dan kom je er achter dat je nog een tocht van 80km voor de boeg hebt, echt geniaal xd
(Ik voorop)
Afbeelding

Vrienden groep en ik waarmee ik op vakantie was
(Ik 3e van rechts)
Afbeelding

Tegen de zon moet je goed drinken zegt mijn moeder altijd, en met een supermarkt (met gekoeld bier :clap: ) Op kruip afstand is dat niet zo moeilijk :whistle: Volgens mij waren we hier amper een half uur gearriveerd op plaats delict :x
Afbeelding

Nouja zo is het toch nog weer een heel verslag geworden zo'n beetje jaar na dato van de vakantie haha xd

Dit jaar is Bulgarije, Sunny Beach (12 t/m 19 juli) aan de beurt.. We zullen is kijken wat we daar tegen gaan komen.. Maar zal het verslag nu iets eerder plaatsen :thumbsup:


1e foto 10 mannen 2 vrouwen
:(
hopelijk is dat toeval of waren die met jullie mee daarheen? :P

hdhessel schreef:
van 10 tot 17 juli naar renesse :beer:

hey! ik van 9 - 16 juli renesse, misschien zie ik je daar nog wel!
heb je een Hardtraxx t-shirt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 20:41 
 

zeker goede tip van dat Quad rijden!
hoe oud moet je daar voor zijn? 18?
of werkt dat hetzelfde als met auto huren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 20:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tel schreef:
hahah ok ik doe een poging :$
toen ik aankwam daar, dacht ik zoo van uuh... WTF moet ik hier een week verblijven :P
maar toen eerste joint gepoft daar de duinen, daarna bos, heel relax...
uitgaan op het terein vind ik weinig aan, behalve toen mental theo voorbij kwam ben ik daar wel gebleven :D
ging meer uit daar in dat dorp zelf, ook 1 keer helemaal naar uitkijktoren geweest om daar uittegaan maar dat was best relax!

neem je grootste stereo mee, want wij hadden van die mp3 boxejes wat we dachten dat dat best wel relax zou zijn, maar gewoon complete installaties staan daar, pc en al! gekkewerk
bewaking snachts en sochtens is super streng... met muziek en door het parkje zelf heen lopen enzo
wij waren onze borg kwijt, omdat ze dachten dat wij bierflesjes over de schutting gooide :cool: ... hadden we ook wel gedaan, maar goed aan onze kant lagen dan weer wikkelwagentjes wat erover heen lag...

wees ook voorbereid om vroeg wakker te zijn, want alle installatie staan om 11 uur weer te bleren
en ga duimen dat je geen boeren uit 's heerenberg hebt! (sorry voor de gene die zich aangesproken voelt :$ ) die echt om de 15 minuten een nummer draaide! super irritant!


maar voor de rest was het echt super vreed! atje kratje dag, had er toen nog wel moeite mee :cool: veel nieuwe gaste/vrouwtje ontmoeten enzo...
zeker aanradertje!


Heay toen was ik er ook, dat nummer heb ik zooooo vaak gehoord!:P

wij zijn al 2 jaar naar appelhof geweest
vorig jaar lloret 10 dagen
dit jaar maar weer appelhof, mooi goedkoop naar de klote


wij hadden even wat leuks georganiseerd daar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heheh, welke straat zat je dan? ik zat volgens mij in straat L...
ben vorig jaar ook naar lloret geweest! 2 weken dan wel...
Costa brava was dat hotel
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 21:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Heheh, welke straat zat je dan? ik zat volgens mij in straat L...
ben vorig jaar ook naar lloret geweest! 2 weken dan wel...
Costa brava was dat hotel


Eerste jaar zat ik in die achterste straat, we hadden een groot bord met Blokker
en het 2e jaar die straat tegenover de snackbar
en in Lloret zat ik in Xaine Sun

(we hadden de hele lift met ballonnen gevuld, werden we er een nacht uitgezet :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 00:22 
 
Hardtraxxer

9 Juli gaan ik en mijn vriendin naar Salou, ja echt met zijn tweetjes.
Vakantie gewonnen :$
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic