Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2024 15:23 

Hardtraxx Elite

Helicaze schreef:
UptempoSoldaat0411 schreef:
Iemand nog tips voor Brussel? Leuk cafeetje, lijpe club, mooie dingen, nummertje alles is welkom

Wegblijven

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2024 15:58 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Vanaf volgende week dinsdag mooi 8 daagjes naar Turkije, weekje lang met de ballen in de zon en vooral niks doen.

Ramon en ik vanaf deze zaterdag. Waar hang jij uit dan? Toch niet omgeving Lara? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2024 16:02 

Hardtraxx Veteran

Geen zorgen, ik zit op een veilige 60km verderop in Side ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2024 21:59 

Hardtraxxer

Remi schreef:
Helicaze schreef:
Iemand nog tips voor Brussel? Leuk cafeetje, lijpe club, mooie dingen, nummertje alles is welkom

Wegblijven

Hehe.

Ik kom regelmatig in Brussel maar dat is voor het speciaalbier. Mocht je daar interesse in hebben, dan roep je maar. Verder is het mwaaaaa. Waarschijnlijk schiet je in de lach bij Manneke Pis want daar verwacht je véél meer van. De paleizen zijn wel mooi.

Aii geloof wel dat je daar goed zit qua bieren ja. Gooi maar paar leukie plekjes als je wilt. Gaan ook met groep meiden die niks om bier geven dus gewoon gezelligheid ipv obscure untappdjes pakken.

Zag vandaag ook dat het zaterdag gay pride is daar. Mss 's avonds ff tuigje aan en naar Fuse met CEM en Justine Perry, kan mooi worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2024 08:51 

Hardtraxx Veteran

Ik ken dus alleen obscure plekken maar een Poechenellekelder (naast Manneken Pis) vinden ze misschien ook wel leuk en anders 'allemans' vriend Delirium café (alhoewel ik dat niks vind, spreekt het die meiden ook wel aan), daar zit in het straatje naast ook Jeanneke-Pis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2024 12:32 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:

Wegblijven

En goed op je spullen letten. 's avonds op de drukkere plaatsen blijven want je zit snel in obscure straatjes met "nieuwe Belgen" gespuis.

Kijk verder eens op https://www.visit.brussels/nl/bezoekers

PS: begin je Frans al maar te oefenen want met Nederlands of Engels kom je niet zo verbazingwekkend ver in minder toeristische delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2024 16:23 

Hardtraxxer

je voudrais pep

chille site, thanks!
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic