Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2024 15:23 

Hardtraxx Elite

Helicaze schreef:
UptempoSoldaat0411 schreef:
Iemand nog tips voor Brussel? Leuk cafeetje, lijpe club, mooie dingen, nummertje alles is welkom

Wegblijven

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2024 15:58 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Vanaf volgende week dinsdag mooi 8 daagjes naar Turkije, weekje lang met de ballen in de zon en vooral niks doen.

Ramon en ik vanaf deze zaterdag. Waar hang jij uit dan? Toch niet omgeving Lara? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2024 16:02 

Hardtraxx Veteran

Geen zorgen, ik zit op een veilige 60km verderop in Side ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2024 21:59 

Hardtraxxer

Remi schreef:
Helicaze schreef:
Iemand nog tips voor Brussel? Leuk cafeetje, lijpe club, mooie dingen, nummertje alles is welkom

Wegblijven

Hehe.

Ik kom regelmatig in Brussel maar dat is voor het speciaalbier. Mocht je daar interesse in hebben, dan roep je maar. Verder is het mwaaaaa. Waarschijnlijk schiet je in de lach bij Manneke Pis want daar verwacht je véél meer van. De paleizen zijn wel mooi.

Aii geloof wel dat je daar goed zit qua bieren ja. Gooi maar paar leukie plekjes als je wilt. Gaan ook met groep meiden die niks om bier geven dus gewoon gezelligheid ipv obscure untappdjes pakken.

Zag vandaag ook dat het zaterdag gay pride is daar. Mss 's avonds ff tuigje aan en naar Fuse met CEM en Justine Perry, kan mooi worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2024 08:51 

Hardtraxx Veteran

Ik ken dus alleen obscure plekken maar een Poechenellekelder (naast Manneken Pis) vinden ze misschien ook wel leuk en anders 'allemans' vriend Delirium café (alhoewel ik dat niks vind, spreekt het die meiden ook wel aan), daar zit in het straatje naast ook Jeanneke-Pis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2024 12:32 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:

Wegblijven

En goed op je spullen letten. 's avonds op de drukkere plaatsen blijven want je zit snel in obscure straatjes met "nieuwe Belgen" gespuis.

Kijk verder eens op https://www.visit.brussels/nl/bezoekers

PS: begin je Frans al maar te oefenen want met Nederlands of Engels kom je niet zo verbazingwekkend ver in minder toeristische delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2024 16:23 

Hardtraxxer

je voudrais pep

chille site, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 17:09 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen weekend met de vrienden naar Napels geweest. Geen hele mooie stad om met de meid bezienswaardigheden en terrasjes te bezoeken, maar als je met maten in een lekker grimmig sfeertje aperol spritz voor 1 euro wil zuipen op straat en de beste pizza ter wereld wil eten voor 8 euro, moet je hier zijn. Napoli was net kampioen geworden, dus de hele stad hing vol met blauwe vlaggen en spandoeken van Maradona en McTominay. Toen Inter de Champions League finale verloor werd er ook nog flink gevierd.

Zowaar nog culturele activiteiten gedaan ook, Vesuvius beklommen en een boottochtje naar Sorrento + limoncello-tour.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2025 09:12 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me oprecht heel dope!
Om maar in de Italiaanse sferen te blijven: in september doen we een rondreisje Puglia, daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Vanmiddag stappen we op het vliegtuig naar Helsinki. Ik ben nog nooit in Finland geweest dus dat was een mooie reden om de wedstrijd Finland - Nederland te bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2025 09:46 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Lijkt me oprecht heel dope!
Om maar in de Italiaanse sferen te blijven: in september doen we een rondreisje Puglia, daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Vanmiddag stappen we op het vliegtuig naar Helsinki. Ik ben nog nooit in Finland geweest dus dat was een mooie reden om de wedstrijd Finland - Nederland te bezoeken.

poah klasse ouwe! Heel vet. Staat ook op de lijst om eens te doen, dus ik kijk uit naar tips.

Wat betreft Helsinki, sowieso naar Suomenlinna gaan en naar die markthal daar. Eten is daar mega top en goed drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2025 15:02 

Hardtraxx Veteran

+1 over de interesse in Puglia. Zou je kunnen delen wat jullie reisschema wordt? Ik overweeg serieus om daar volgend jaar heen te gaan. Dit jaar staan drie Griekse eilanden op de planning als huwelijksreis, dat gaat dus niet veranderd meer worden :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2025 15:52 

Hardtraxx Addict

Ik ga dit jaar met 2 vrienden wederom een roadtrip maken.

Onze route is: Thuis -> Como (overnachting) -> Venetië -> Rovinj -> Maribor -> Gyor -> Pilsen -> Thuis

Iemand nog must sees in die regio?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2025 15:57 

Hardtraxx Veteran

Wat vind je leuk met je vriendengroep? Steden? Cultuur? Eten? Natuur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2025 23:44 

Hardtraxx Addict

Beetje van alles wat wel, we vinden het leuk om dingen te bekijken. Maar ook gewoon lekker niks doen en op het terras zitten biertje drinken en lekker eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2025 01:24 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:

Ben er vorige week toevallig geweest haha, ook nog de boozecruise meegepakt.
Voor een land waar de drank zo duur is zijn Finnen wel grote drinkers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2025 09:14 

Hardtraxx Veteran

Zelf in 2022 in Kroatië geweest, kan je wel wat info daarover geven.
Als je kijken leuk vindt zou ik je Pula aanraden, mooi stadje met veel historie zoals een Romeinse Arena en een nog wat andere zaken. Al zijn alle stadjes aan de westkust van Istrië heel mooi (Rovinj, Porec, Pula).
Als je naar Pula gaat zou ik je ook Premantura Park aanraden, al wil je dat niet met een auto doen met lage wielbasis. Als je dat hebt kun je mountainbikes huren. Ligt aan het zuidpuntje van Istrië en is een heel mooi natuurpark met kleine strandjes tussen de Jura kalkstenen met fossielen erin (ik ben geoloog van achtergrond, dus dat maakt het extra leuk :P). Als je van eten houdt zou ik in Istrië misschien een truffelzoektocht boeken of een wijproeverij. Je kunt er ook mooi wandelen in Ucka National Park en dan slapen in Labin aan de oostkust. Maar ik denk dat je rond Maribor ook prima kan wandelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2025 10:46 

Hardtraxx Veteran

Helsinki was mooi en het pils was duur, als in: rondje voor 5 man zat je op 60 euro. Maar nét niet duur genoeg om er minder om te drinken. En pluspunten (of niet) dat ze Salmari in het uitvak verkochten.

@Khadber: dit is hem globaal voor 5 t/m 15 september met een huurauto.
Aankomen Bari, 1 nacht blijven.
Doorrijden naar Polignano a Mare. 2 nachten blijven.
Doorrijden naar Ostuni, 2 nachten blijven bij een agriturismo.
Doorrijden naar Lecce, 2 nachten blijven.
Doorrijden naar Porto Cesareo, 3 nachten blijven.
Terug naar Bari.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2025 11:23 

Hardtraxx Elite

Dag mopjes, ik ga morgen een weekje met de vrouw naar begur, kustplaatsje naast girona,spanje. Weet iemand nog iets leuks daar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2025 15:10 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Salmari

@MelvinFR.

pim__ schreef:
Dag mopjes, ik ga morgen een weekje met de vrouw naar begur, kustplaatsje naast girona,spanje. Weet iemand nog iets leuks daar?

Friet van Piet in Malgrat de Mar en anders Cafetaria de Koe in Loret.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2025 15:18 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:

Mijn reiservaringen in die hoek (zaten op een camping in het plaatsje daarnaast) gaan een jaar of 25 terug, dus weet er niet heel veel meer van. Zat daar destijds een grote vreetschuur met van die ronddraaiende kippen aan een spit. Vond ik als kind wel heel nice. Verder kon je daar ergens ook wel heel cool van een rots af springen de zee in. In mijn hoofd was dat wel 10 meter hoog, maar kan in de praktijk ook maar zo 2,5 meter geweest zijn. Stukje naar het noorden ligt nog een waterpark. Allemaal heel cool voor een kind van 8, maar ik denk niet dat je hier veel mee op schiet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2025 08:21 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Zelf in 2022 in Kroatië geweest, kan je wel wat info daarover geven.
Als je kijken leuk vindt zou ik je Pula aanraden, mooi stadje met veel historie zoals een Romeinse Arena en een nog wat andere zaken. Al zijn alle stadjes aan de westkust van Istrië heel mooi (Rovinj, Porec, Pula).
Als je naar Pula gaat zou ik je ook Premantura Park aanraden, al wil je dat niet met een auto doen met lage wielbasis. Als je dat hebt kun je mountainbikes huren. Ligt aan het zuidpuntje van Istrië en is een heel mooi natuurpark met kleine strandjes tussen de Jura kalkstenen met fossielen erin (ik ben geoloog van achtergrond, dus dat maakt het extra leuk :P). Als je van eten houdt zou ik in Istrië misschien een truffelzoektocht boeken of een wijproeverij. Je kunt er ook mooi wandelen in Ucka National Park en dan slapen in Labin aan de oostkust. Maar ik denk dat je rond Maribor ook prima kan wandelen.

Thanks! Ga er ff naar kijken en het in de groep gooien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2025 21:36 

Hardtraxx Elite

Justinhafc schreef:
pim__ schreef:

Mijn reiservaringen in die hoek (zaten op een camping in het plaatsje daarnaast) gaan een jaar of 25 terug, dus weet er niet heel veel meer van. Zat daar destijds een grote vreetschuur met van die ronddraaiende kippen aan een spit. Vond ik als kind wel heel nice. Verder kon je daar ergens ook wel heel cool van een rots af springen de zee in. In mijn hoofd was dat wel 10 meter hoog, maar kan in de praktijk ook maar zo 2,5 meter geweest zijn. Stukje naar het noorden ligt nog een waterpark. Allemaal heel cool voor een kind van 8, maar ik denk niet dat je hier veel mee op schiet xd

Haha toevallig zagen we vanmiddag dat kippenrestaurant op interweb voorbij komen, maar staat dat ze tijdelijk dicht zijn helaas. As we speak kijkt mn vriendin op de site en ziet dat ze overmorgen open gaan, dus gaan we wel ff halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2025 21:36 

Hardtraxx Elite

Alm1ghty schreef:
Remi schreef:
Salmari

@MelvinFR.

pim__ schreef:

Friet van Piet in Malgrat de Mar en anders Cafetaria de Koe in Loret.

Bedankt vriend, met de huurwagen kunnen we daar wel ff heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2025 21:49 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Salmari

Minttu is beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 08:56 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Haha toevallig zagen we vanmiddag dat kippenrestaurant op interweb voorbij komen, maar staat dat ze tijdelijk dicht zijn helaas. As we speak kijkt mn vriendin op de site en ziet dat ze overmorgen open gaan, dus gaan we wel ff halen.

Nice!
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic